הפירות והירקות

הפירות והירקות

שבהאבה וברצון טוב אספתי,התחילו להתרכב. עשיתי ריבות עם מה שאפשר היה, (אגסים תאנים ענבים)והיתר אזרוק לפח מחר. 10 ק"ג עגבניות,5 ק"ג מלפפונים, פילפלים, 10 מלונים,חסה, 6 ק"ג אפרסקים אכלתי עם הילדים שלי,תפוחי עץ נשמרים יותר. משיתרקבו, אזרוק לילה טוב
 
למעלה