3קלרה היחידה
New member
הפירות והירקות
שבהאבה וברצון טוב אספתי,התחילו להתרכב. עשיתי ריבות עם מה שאפשר היה, (אגסים תאנים ענבים)והיתר אזרוק לפח מחר. 10 ק"ג עגבניות,5 ק"ג מלפפונים, פילפלים, 10 מלונים,חסה, 6 ק"ג אפרסקים אכלתי עם הילדים שלי,תפוחי עץ נשמרים יותר. משיתרקבו, אזרוק לילה טוב
שבהאבה וברצון טוב אספתי,התחילו להתרכב. עשיתי ריבות עם מה שאפשר היה, (אגסים תאנים ענבים)והיתר אזרוק לפח מחר. 10 ק"ג עגבניות,5 ק"ג מלפפונים, פילפלים, 10 מלונים,חסה, 6 ק"ג אפרסקים אכלתי עם הילדים שלי,תפוחי עץ נשמרים יותר. משיתרקבו, אזרוק לילה טוב