הפינה היומית.

Darewolf

New member
הפינה היומית.

בלאק בלגי קשוח, אוי כמה שהלהקה הזאת לא סגורה על עצמה, עדיין הם עושים אחלה של עבודה. מהדיסק האחרון שלהם, שיר מדהים. אני מחכה כבר לשים אותו הרבה זמן, הנה לכם. Ancient Rites - Victory Or Valhalla Last Man Standing Last man standing Last man standing Victory! Last man standing! Valhalla!! Last man standing! Shattered and mortally wounded On the battlefield they lay Farewell my fellow companions Thy souls have gone away (we shall not behold the green fields nor hear the birds sing in may to defend we have fought and won though with our life we paid) Victory or Valhalla Must again be the rallying cry Ancient pride restored Let the ancient banners fly high Broken hilt in my hands I saw my last break of day Here and now we found our graves Our bodies vultures prey If our folk ever doubts Or their souls have gone astray Then lead the way to this place Where our bones still lay Stand strong with clenched fists Withstand with all thy might Stand strong with clenched fists Until they are silenced right Let the glory shine on thee Lift thy ancient legacy... into light! Lift thy legacy into light, so their spirits will Shine on bright... shine bright! Stand strong with clenched fists Withstand with all thy might Stand strong with clenched fists Until they are silenced... right!!! Victory or Valhalla must be Again the rallying cry Ancient pride restored Let the ancient banners fly high When the cause is noble and justice at thy side To hold what is thine and the fight is right Victory! Last man standing! Valhalla! Last man standing! Victory! Last man standing! Valhalla! Last man standing!
 

Max California

New member
___

ליריקה, הנקודה בשיר יומי זה לקרוא בלי חוות דעות על המוזיקה לפני. זה הדגש במילים.
 

Max California

New member
___

פרט נא..
 

Darewolf

New member
איןבעיה

הכל בשביל שתפסיק עם הכותרות המשגעות שלך. תראה, שיר זה לא רק ליריקה, יש ליריקה טובה, יש ליריקה מצחיקה, עצובה וכו´. אבל ליריקה זה ליריקה. הפינה היומית בשבילי זה שיר, זה לא רק הליריקה. שירים שאני אוהב, אז אני שומע(כלומר, כאלו שיש בפינה היומית) או כאלו שנשמעים טוב, ליריקה טובה, ולהקה טובה וכו´ ואז קוראים עם השיר... ת´מבין זה לא אותו דבר בלי המוזיקה... ולכן הפינה היומית לא באה כדי להראות לך רק ליריקה אחרת הייתי מביא לך משהו מהאלבום הראשון שלהם... זה שיר, על כל מהותו. זה הכל:)
 
למעלה