LIRONSH100
New member
הפינה ההזויה
טוב אז בנות (ולירן) לצערי הפינה הזו היא אחת האחרונות.. שבוע הבא אנחנו נעשה ספישל מיוחד- ספישל פרידה מהפינה.. בו יתגלו דברים חדשים- ויפטרו סכסוכים ארוכים ועוד המון... (וכן יש לנו כבר תמונות וסיפורים עליהם.. רק צריך לכתוב..) אז הינה הכמעט הפעם האחרונה (כן יש גם ביום חמישי וגם שבוע אחר כך אז יצא לכם לשמוע את זה עוד 3 פעמים..) הפינה ההזויה מתחילה!! ************************* אזהרה: לרגישות ל:טיקו,ריצ'י,דייב,ג'ון,ג'סי,סטפ,דורת'י,יו, א.קופיקו. אקסל, ושאר משתתפי הפינה מומלץ להצטייד בלחצן מצוקה. אין להתיחס ברצינות לנאמר על גבי הפינה- כל קשר למציאות הוא מקרי בהחלט.. (הכוונה בבדיחות..) תהנו וHAND ***************** ג'ון:אוף השרשר הזה שלי!! איפה הוא!! -רגע המעריצות לא אוהבות אותו.. אולי מישהי גנבה לי אותו!! רגע יש סיכוי שהיא גנבה לי את השרשר היפה שלי? כן! היא החביאה אותו מתחת לחולצה שלה! ריצ'י: ג'ון!! מה אתה עושה למעריצים התמימים שלנו???????? אתה לא רואה שכתוב לה על החזה: סופר ג'ו שולט.... כלומר, כל אחד וטעמו, אין סיבה לקנא!! ג'ון: איפה אתה רואה את זה? כי אני רוצה לראות. רגע תסתובבי בבקשה.. דייב: או...... לא היית צריכה!! כלומר, רוצה לבוא אליי אחרי המופע.... אמ...... ג'ון, אני לא אמרתי את זה!! זה היה המכוער שם עם הגיטרה ריצ'י: לא נכון! אני בחיים לא יתעסק עם אחת שחושבת שהמעורר בחילה הזה שולט.. איכס! ג'ון: (בכלל לא הקשיב להם) טוב, אז לפתוח לך את החולצה ואז מה? אני אמצא את מה שחיפשתי??? אוקיי!!!!! דייב, אכפת לך להסתובב?? דייב:ג'ון פרנסיס בונג'יובני!! תעזוב את המעריצה שלי בשקט! ריצ'י: גנבריאן, אין לך מעריצות, גם מעריצים, וגם אז רק אחד..... אקסל רוז, שביקש שאני אמסור לך היי, וג'ון, השרשר שלך אצלו ג'ון:לא נכון!! לדייב יש מעריץ! וזה לא אקסל.. מה? אני לא נחשב מעריץ? ריצ'י: מעריץ זה מישהו שאוהב את הלהקה ויודע מה טוב בה, כלומר, הוא חייב לאהוב אותי, וג'ון, שלא תתחיל לומר שאתה אוהב אותי! דייב:חסר לו! כי אחרת הוא יכול לשכוח מ.. ריצ'י: ממה??? ממה בדיוק??? לא, אני רוצה לשמוע!!! איכס, אמרתי לשמוע, לא לראות!!!! מה אתן צורחות? מעריצות מגעילות!!!! טוב, אם התדרדרנו עד כדי כך....... (מוציא צילום בגודל אמיתי של אדון .ק. ושם אותו על הבמה) עכשיו אתם שותקים??? אוף!!! (יורד בכעס מהבמה) ג'ון: לאן ריצ'י הלך? דייב? מה אתה עשית?
טוב אז בנות (ולירן) לצערי הפינה הזו היא אחת האחרונות.. שבוע הבא אנחנו נעשה ספישל מיוחד- ספישל פרידה מהפינה.. בו יתגלו דברים חדשים- ויפטרו סכסוכים ארוכים ועוד המון... (וכן יש לנו כבר תמונות וסיפורים עליהם.. רק צריך לכתוב..) אז הינה הכמעט הפעם האחרונה (כן יש גם ביום חמישי וגם שבוע אחר כך אז יצא לכם לשמוע את זה עוד 3 פעמים..) הפינה ההזויה מתחילה!! ************************* אזהרה: לרגישות ל:טיקו,ריצ'י,דייב,ג'ון,ג'סי,סטפ,דורת'י,יו, א.קופיקו. אקסל, ושאר משתתפי הפינה מומלץ להצטייד בלחצן מצוקה. אין להתיחס ברצינות לנאמר על גבי הפינה- כל קשר למציאות הוא מקרי בהחלט.. (הכוונה בבדיחות..) תהנו וHAND ***************** ג'ון:אוף השרשר הזה שלי!! איפה הוא!! -רגע המעריצות לא אוהבות אותו.. אולי מישהי גנבה לי אותו!! רגע יש סיכוי שהיא גנבה לי את השרשר היפה שלי? כן! היא החביאה אותו מתחת לחולצה שלה! ריצ'י: ג'ון!! מה אתה עושה למעריצים התמימים שלנו???????? אתה לא רואה שכתוב לה על החזה: סופר ג'ו שולט.... כלומר, כל אחד וטעמו, אין סיבה לקנא!! ג'ון: איפה אתה רואה את זה? כי אני רוצה לראות. רגע תסתובבי בבקשה.. דייב: או...... לא היית צריכה!! כלומר, רוצה לבוא אליי אחרי המופע.... אמ...... ג'ון, אני לא אמרתי את זה!! זה היה המכוער שם עם הגיטרה ריצ'י: לא נכון! אני בחיים לא יתעסק עם אחת שחושבת שהמעורר בחילה הזה שולט.. איכס! ג'ון: (בכלל לא הקשיב להם) טוב, אז לפתוח לך את החולצה ואז מה? אני אמצא את מה שחיפשתי??? אוקיי!!!!! דייב, אכפת לך להסתובב?? דייב:ג'ון פרנסיס בונג'יובני!! תעזוב את המעריצה שלי בשקט! ריצ'י: גנבריאן, אין לך מעריצות, גם מעריצים, וגם אז רק אחד..... אקסל רוז, שביקש שאני אמסור לך היי, וג'ון, השרשר שלך אצלו ג'ון:לא נכון!! לדייב יש מעריץ! וזה לא אקסל.. מה? אני לא נחשב מעריץ? ריצ'י: מעריץ זה מישהו שאוהב את הלהקה ויודע מה טוב בה, כלומר, הוא חייב לאהוב אותי, וג'ון, שלא תתחיל לומר שאתה אוהב אותי! דייב:חסר לו! כי אחרת הוא יכול לשכוח מ.. ריצ'י: ממה??? ממה בדיוק??? לא, אני רוצה לשמוע!!! איכס, אמרתי לשמוע, לא לראות!!!! מה אתן צורחות? מעריצות מגעילות!!!! טוב, אם התדרדרנו עד כדי כך....... (מוציא צילום בגודל אמיתי של אדון .ק. ושם אותו על הבמה) עכשיו אתם שותקים??? אוף!!! (יורד בכעס מהבמה) ג'ון: לאן ריצ'י הלך? דייב? מה אתה עשית?