הפינה ההזויה

LIRONSH100

New member
הפינה ההזויה

טוב אז בנות (ולירן) לצערי הפינה הזו היא אחת האחרונות.. שבוע הבא אנחנו נעשה ספישל מיוחד- ספישל פרידה מהפינה.. בו יתגלו דברים חדשים- ויפטרו סכסוכים ארוכים ועוד המון... (וכן יש לנו כבר תמונות וסיפורים עליהם.. רק צריך לכתוב..) אז הינה הכמעט הפעם האחרונה (כן יש גם ביום חמישי וגם שבוע אחר כך אז יצא לכם לשמוע את זה עוד 3 פעמים..) הפינה ההזויה מתחילה!! ************************* אזהרה: לרגישות ל:טיקו,ריצ'י,דייב,ג'ון,ג'סי,סטפ,דורת'י,יו, א.קופיקו. אקסל, ושאר משתתפי הפינה מומלץ להצטייד בלחצן מצוקה. אין להתיחס ברצינות לנאמר על גבי הפינה- כל קשר למציאות הוא מקרי בהחלט.. (הכוונה בבדיחות..) תהנו וHAND ***************** ג'ון:אוף השרשר הזה שלי!! איפה הוא!! -רגע המעריצות לא אוהבות אותו.. אולי מישהי גנבה לי אותו!! רגע יש סיכוי שהיא גנבה לי את השרשר היפה שלי? כן! היא החביאה אותו מתחת לחולצה שלה! ריצ'י: ג'ון!! מה אתה עושה למעריצים התמימים שלנו???????? אתה לא רואה שכתוב לה על החזה: סופר ג'ו שולט.... כלומר, כל אחד וטעמו, אין סיבה לקנא!! ג'ון: איפה אתה רואה את זה? כי אני רוצה לראות. רגע תסתובבי בבקשה.. דייב: או...... לא היית צריכה!! כלומר, רוצה לבוא אליי אחרי המופע.... אמ...... ג'ון, אני לא אמרתי את זה!! זה היה המכוער שם עם הגיטרה ריצ'י: לא נכון! אני בחיים לא יתעסק עם אחת שחושבת שהמעורר בחילה הזה שולט.. איכס! ג'ון: (בכלל לא הקשיב להם) טוב, אז לפתוח לך את החולצה ואז מה? אני אמצא את מה שחיפשתי??? אוקיי!!!!! דייב, אכפת לך להסתובב?? דייב:ג'ון פרנסיס בונג'יובני!! תעזוב את המעריצה שלי בשקט! ריצ'י: גנבריאן, אין לך מעריצות, גם מעריצים, וגם אז רק אחד..... אקסל רוז, שביקש שאני אמסור לך היי, וג'ון, השרשר שלך אצלו ג'ון:לא נכון!! לדייב יש מעריץ! וזה לא אקסל.. מה? אני לא נחשב מעריץ? ריצ'י: מעריץ זה מישהו שאוהב את הלהקה ויודע מה טוב בה, כלומר, הוא חייב לאהוב אותי, וג'ון, שלא תתחיל לומר שאתה אוהב אותי! דייב:חסר לו! כי אחרת הוא יכול לשכוח מ.. ריצ'י: ממה??? ממה בדיוק??? לא, אני רוצה לשמוע!!! איכס, אמרתי לשמוע, לא לראות!!!! מה אתן צורחות? מעריצות מגעילות!!!! טוב, אם התדרדרנו עד כדי כך....... (מוציא צילום בגודל אמיתי של אדון .ק. ושם אותו על הבמה) עכשיו אתם שותקים??? אוף!!! (יורד בכעס מהבמה) ג'ון: לאן ריצ'י הלך? דייב? מה אתה עשית?
 

LIRONSH100

New member
תמונה2

ג'ון:ג'ס תקשיב אני צריך לצטלם קצת זה ייקח לי איזה שעה.. בינתיים תכין שעורים טוב? ג'סי: שיעורים? ממתי אתה דואג שאני אכין שיעורים? אתה לא אמור לומר לי להתחיל עם בנות או משהו? ג'ון:כן אבל המורה שלך התקשרה עלי ואמרה לי שאם אתה לא תתחיל להכין שעורים אז.. היא תבקש להעיף אותך מקבוצת הפוטבול.. וכולנו יודעים מה זה אומר נכון? ג'סי: מה?? היא אמרה דבר כזה?? אבא, נכון התחלת לשיר לה בטלפון אחרי שהיא אמרה את זה? אם היא לא פחדה עד אז, עכשיו היא בטח לא יוצאת מהבית מפחד! איפה דוד מוקי כשצריכים אותו? ג'ון:טוב אז תשאר כאן.. ותכין שעורים טוב? אני הבטחתי לה שאתה תכין שוערים.. ותאמין לי שאתה לא רוצה שאני זה שיכין לך את השיעורים נכון? ג'סי: טוב, אבא אני אעשה..... לך כבר אני אעשה.... (ג'ון הולך). בעצם, אבא שיקר לי שהוא ודוד גנבריאן ביחד... היי, היא נראית שווה.... תגידי, בייבי, זה כאב?? הבחורה: OMG של מי הילד הזה? בטח של איזה ערס.. תקשיב אם אתה ממשיך עם זה אני נשבעת לך שאתה תחטוף! ג'סי: ערס.... טוב, תלוי אם את קוראת לג'ון בון ג'ובי ערס... אני הייתי הולך על הומו, אבל בחורות הן עם לא שפוי. אז מה את אומרת? שנלך למצוא לנו איזה חדר... רחוק מהצרחות של אבא שלי??! הבחורה(נותנת לג'סי מכה ב^%$@&^%&): קודם כל אל תקרא לג'ון בון ג'ובי הומו ולא ערס! היית מת שהוא יהיה אבא שלך! וג'ון לא צורח.. של מי הילד המטומטם הזה?? ג'ון: היי, אל תיגעי בבן שלי!!! ג'סי... ג'סי.. אתה חיי???? ג'סי!! תענה לי... תענה לי או שאני אתחיל לשיר!!!!!!! הבחורה:זה הבן שלך??? OMG.. אני כל כך מצטערת אבל.. נו זה בגלל שבקושי רואים אותו! ג'סי: אבא אני בסדר.. רק אל תתחיל לשיר בבקשה.. אני בסדר.. עד כמה שאפשר להיות. אווו.. איפה אמא שטתפל בה?? ג'ון: מה??? למה אתה יורד עם הקול שלי?????!!!! (לוקח את הטלפון) ריצ'י, אכפת לך לבוא ולהביא את הבגדים הזורחים שלך.... כן, תביא גם את פיש ליפס.... גם את הת'ר.... רגע, מה זאת אומרת מסיבת שרשר???? איפה הגנבריאן הזה??????????
 

LIRONSH100

New member
תמונה3

ריצ'י: איזה יופי, כל הלהקה ביחד.... ג'ון, עכשיו צא מהפריים וזה יהיה ממש מושלם!!! הבנים לפתע שומעים צלצול - "בגדים של דייויד של זהב ושל נחושת ושל אור......" דייב: אופס זה שלי.. ריצ'י: לא חשבנו אחרת.... תגיד, מה המילים המוזרות האלה אומרות?? לא, רגע, אל תגיד לי! זה בטח "דייב כל כך מכוער, הלוואי שהוא ימות כבר, אוי, בעצם יש לו כמה מעריצים, אבל ריצ'י הרבה יותר סקסי- תפנים!!!" דייב(מדבר בטלפון) אמא!!! מה אמרתי לך? אני עכשיו הולך לאירוע חשוב.. מה? אמא אם את לא אומרת עכשיו מה ההפתעה אני מחליף לך את הרינגטון! אמא- אני צריך להרביץ לריצ'י- מה למסור לג'וני? אמא!! לא אני לא ימסור לו את זה! כי אין לי מושג למה אבל אני אוהב אותו זה למה.. אמא!! ג'ון: לומר לי מה??? לומר לי מה???? היי.... מה זה הדבר הזה... למה יש מדורה באמצע השטיח האדום?? למה... אוי, לא!!!! השרשר שלי!!! תצילו אותו!! מה זאת אומרת להציל אותו בעצמי, ריצ'י, אני עלול לקבל כוויות! גם אתה? חחחח, למי יהיה אכפת? לי יש מעריצים לתת להם דין וחשבון! ריצ'י: ושהיופי שלי ייהרס? אין סיכוי! ג'ון: רגע, בעצם, מה מבעיר את כל המדורה הזאת? ולמה היא כל כך נוצצת? ואיך אמא של דייב ידעה שזה יקרה?? אה!!!! חחחחחחחחחח דייב:א-מ-א!! אני.. אני.. ג'ון במקום לנסוע לבית אנחנו נוסעים לאמא שלי ואומרים לה שאנחנו יחד! ריצ' זה עונש מספיק טוב נכון? (ריצ'י קופץ על המדורה ומתחיל להוציא בגדים) ריצ'י: לא!! תעזרו לי!! אייייי!!!! אייייי!!!! זה כואב יותר מלראות את דייב וג'ון מתנשקים!! כואב יותר מלשכב עם דורת'י! כואב יותר מלהודות שג'ון יודע לשיר לפעמים! (בטעות, בתוך כל הבלאגן, הוא מוציא גם את השרשר) ג'ון:ייייייששששששששש!!!!!!!!! ריצ'י תודה!! אמרתי לך פעם שאני אוהב אותך? אויי לא! דייב לא ככה! אוהב כמו ידיד! נו כמו אח.. דייבי.. דייב: מה? מה אמרת? סליחה, אני באבל.... על כמה שריצ'י סמבורה הולך למות!!!! אני אהרוג אותך! או יותר טוב, אקרא לחברים שלי מליגת הצדק!! מישהו ראה את פיכסירוז? אולי את באךיין? מישהו? טיקו, מה עשית לחברים שלי? טיקו: ג'ון אני לא רוצה להלשין אבל החבר שלך אמר שהוא חבר של אקסל רוז. או שזה רק הדמיון שלי? בטח כמו שדמיינתי שסוף סוף תמונה שלמה עוברת בלי שדייב וריצ'י מתנשקים.... (אני ייותר מאוחר יביא את התמונה..)
 

LIRONSH100

New member
תמונה4..

ג'ון: ואז, כמו שכבר הזכרתי בעמוד 3398, ריצ'י ודייב הגיעו עם חליפה מתואמת בצבע ירוק ותכלת.... פשע אופנה זה, כמו שאפשר לראות בנספח בפרק 54..... מישהי בקהל: נמאס כבר מהנאום הזה!! כולנו אוהבים אייך שריצ'י ודייב מתלבשים! ריצ'י: אני אומר אמן על זה!!! סוף סוף כמה מעריצים עם כבוד לאופנה שלי!! לא של דייב ושלי! שלי!!!!! גנבריאן הזה לא הוסיף לאופנה שלנו שום דבר, חוץ מריח של אופנה גנובה.... דייב:סליחה??? מי הכיר לך את צביקה??? מי לימד אותך מה זה טעם לבוש טוב? אני גונב לך את הבגדים כי צביקה לא מסכים לשלוח לי יותר והוא שולח רק לך... ג'ון: סליחה? טעם טוב???? כנראה לא הסתכלת בעמוד 446 שם כתוב במפורש.... היי, איפה הדף הזה??? דייב: אני חושב שהגיע הזמן שאני יחביא את הספר הזה באחד מהבגדים שלי כשאמא תרצה לשרוף אותו.... טיקו: מה זאת אומרת איפה הדף? אכלתי אותו! ג'ון, אתה תקעת אותנו כאן לאיזה ארבע שעות... בן אדם מתחיל להיות רעב! ומה לעשות שהג'קט של ריצ'י לא הכי טעים, ובכל זאת התחלתי לאכול אותו!! ג'ון:ואי... אוף איתכם! מתי תבינו שכל ההרצאות האלה זה סטפ מכריחה אותי להרצואת? היא גם זו שכותבת אותם! ריצ'י: אתה קורא אותן, אז אתה אשם בדיוק כמוה.... דרך אגב, מי זאת האישה החמודה שהעזה להתייצב מול הוד מלכותו ג'ון בון איכסה?! פיש ליפס: אני פה מאמי שלי! כמו שהבטחתי לך.. עכשיו אתה צריך לקיים את ההבטחה שלך! טיקו: אההההההה..... ברחו על נפשותייכם.... היי, ג'ון בון ג'ובי, לאן נראה לך שאתה הולך?? ג'ון:לדורת'י! רק היא יודעת אייך לטפל בה! אני רק צריך לומר לה שהיא מנסה להתחיל עם ריצ'י.. ריצ'י: לא, אל תגיד לה, היא מצפה אחר כך לתגמול!!! אוי, דניס, יקירתי, אל תמרחי עליי ככה בפומבי.... את יודעת שאת הורסת את הסטייל שלי.... דייב, אפשר קצת עזרה? דייב:במה? הרי גם ככה מייד אחרי ש.. רגע יש לי רעיון!! פיש ליפס תעופי לי מהחבר שלי!! אני ור'יצי יוצאים כבר מאז שהוא התגרש מהת'ר וזו גם הסיבה שאני התגרשתי מאפריל! אז. ג'ון: אתה מה????????????????? (מרים טלפון) כן, פלורנס, הבן שלך לא בבית כרגע, הוא רוצה שתקחי את הבגדים שלו... ושל ריצ'י... ותביאי גם את דורת'י בדרך.... הולכים לחגוג את ל"ג בעומר, כמו שרצית! דייב:לא!! ג'ון אני אמרתי את זה רק כדי להעיף את המכוערת הזו מהבגדים שלי! ריצ'י מה אתה מסתכל עלי ככה? אתה יודע שכל הבגדים שלך בסוף מגיעים עלי.. ג'וני בבקשה.. אני מוכן אפילו לעשות את מה שאמרת לי לעשות אתמול.. בבקשה... ג'וני... רגע אני אמרתי קודם שאני יוצא עם המכוער הזה???? אייכככססס
 

LIRONSH100

New member
תמוונה 5- ואחרונה להיום..

ג'ון:ג'סי!!! ילד יפה שלי! בוא תביא חיבוק לאבא שלך שמאוד מאוד מאוד התגעגע עליך... ג'סי: התגעגע??? אם התגעגעת, למה חזרת רק עכשיו??? איפה היית??? ג'ון:עבדתי כדי שלך ולאחותך יהיה מה לבזבז.. ג'סי: אבל למה? טוב, מילא אתה.. איפה דוד מוקי היה? אמא אמרה שלקחת אותו כי אתה לא רוצה שהבן אדם הכי סקסי יהיה ליד האישה הכי סקסית- וזאת היא... אבא, מה זה סקסי? ג'ון: זה מישהו כמוני וכמוך שמאוד מאוד יפים וגורמים לבנות דברים מסוימים.. ג'סי:אהה זה כמו שסטפ אומרת משהו שגורם לבחילה? אז אמא לא אוהבת את דוד מוקי? אבל הוא חמוד... ג'ון: סטפ גם אומרת שאתה האח הכי מעצבן ומכוער... ג'סי: לא נכון, היא לא אמרה את זה! היא אפילו אמרה שהיא לא מבינה איך מאבא כל כך מגעיל יצא לה אח כל כך חמוד.... אז היא אומרת שאני הבן של ריצ'י.... אולי לכן התגעגעתי כל כך לדוד מוקי? ג'ון: ) נו בוא כבר! טוב אין ברירה! (לוקח אותו מחבק חזק ומרים אותו) ואי כל כך התגעגעתי עליך תביא לאבא שלך נשיקה קטנה.. ג'סי: איכס, תעזוב אותי!! נשיקות וחיבוקים זה לחנונים!! תעזוב אותי עכשיו..... אם לא תעזוב אותי, אני אבקש מסטפ שתשמע שבוע רק כריסטינה אגילרה סטפ:א-ב-א!!! מה אתה מחבק את המכוער הזה!!! אתה אמרת שאתה מחבק ומנשק רק דברים יפים ואת אמא לא? אז מה אתה מחבק אותו????? ג'ון: כי הוא הבן שלי ואני אוהב אותו... סטפ, אל תעלבי, הנה, אני אדבר עם דוד מוקי שיבוא לחבק אותך..... הלו.... או, סליחה, לאן הגעתי? הת'ר??? מה את עושה בבית של ריצ'י?????? אתם חברים? תני לי לדבר איתו! ריצ'יארד סטפן סמבורה!!!!!!! סטפ:לא רוצה את דוד מוקי! דוד מוקי גורם לי לזעזועים בעיניים מהבגדים שלו! אני רוצה חיבוק ממך.. ג'ון: אבל הידיים שלי תפוסות.... ג'סי: כן והוא מעדיף להיות עם הילד היפה שלו ולא לחבק את הבת המכוערת, המעצבנת, המגעילה,המטומטמת הזו שדומה לאמא... אני יכול להמשיך עם זה שעות... אוי לא! אבא אבא תציל אותי!! אבא!!!! -ההמשך יבוא-שבוע הבא....
 

nogao10

New member
סיכום חצי שבועי

אין לי כל כך הרבה מה לומר זה אומנם יצא קצת ארוך, אבל היי, מותר לנו, זאת פעם לפני אחרונה ששומעים את הבדיחות האלה....... האם הפינה תחסר לכם? אני לא יודעת מה איתכם, אני כבר התרגלתי לעבודה הזאת, וזה כיף לי, וזה בשבילי בהחלט מחייה את הפורום.... לא צריכים להיות רציניים כל היום, אני צודקת? מקווה שהצחקנו אותכם, ואתם יודעים- נתראה מחר! LUV ׁ(כן, זאת הדרך החדשה שלי לכתוב את זה.... כמו בשיר של שאגי! חחחחח LUV ME LUV ME) ל.ב.ג' ונ.ס
 

LIRONSH100

New member
וההמשך..

כן עוד פעם אני משתמשת באותו שרשור.. (יותר מסודר ככה לא?) אז זהו- פעם הבאה יהיה ספישל פרידה- חוץ מהחלק הזה נשארו לנו רק עוד 2 חלקים והפינה... לא תתפרסם יותר... (אם אתן חשבתן שאני ונוגה נפסיק לכתוב להנאתינו אז זה טעות..) אז בנות יקרות (ולירן)- החלק השני של הפינה מתחיל עכשיו... ************************************************************** אזהרה: יש להצטייד בלחצן מצוקה לרגישות ל:ג'ון,ריצ'י דייב,טיקו,ג'סי, סטפ,דורת'י, א.קופיקו. אקסל. ועוד שאר משתתפי הפינה כל קשר בין הנכתב למציאות מקרי לחלוטין- (הבדיחות נו..) *************************************************************** ג'ון: דייבי, בייבי, תעשה לי טובה ותשמור על הפלאפון שלי.. אני רוצה לרקוד קצת, ואתה מכיר איך כל הבנות שולחות ידיים... מממממ, מה אני מצטנע? גם כל הבנים שולחים ידיים! לא היית רוצה שהם יראו מה כתבת לי אתמול, נכון?! דייב:לאיזה מהם אתה מתכוון?? כי אם זה בקשר למה שהאימא הפולניה שלי עשתה לי אתמול בהחלט לא! ג'ון: ההודעה הזאת ששלחת לי ישר שהגעת הביתה אתמול אחרי החזרה.... דייב: ממש לא!!!! בוא, תביא לי, תהנה מהעינטוזים שלך.... טוב..... מה אני אעשה בינתיים שלא קשור ללבהות בבון ג'ובי....מממממ..... לבהות בריצ'י? אוי, איכס!! אני אסתכל על SMS.... רגע, מי שלח את "היי, סקסי, מחכה לך אחרי ההופעה!"? ר'יצי:בטח איזה עיוורת.. או אתה.. דייב: כדאי לו שזה יהיה מישהו שהוא לא מכיר אחרת.... ריצ'י: אוף, ג'ון, די לרקוד ככה! מה אתה מנסה? להבריח מעריצים??? חחח.... אתה יודע מי זה, דייב? בטח זאת הת'ר לוקליר.... רגע, למה אני יורד על עצמי????? ג'ון:לא! הן רק באות יותר ויותר! וריצ'י - באמת- למה אתה גונב תפקידים מדייב?? לרדת עליך זה ההתמחות שלו... דייב: אז ההודעה הזאת? אתה לא יודע ממי היא? ג'ון: תן לי לראות? אה.... בטח שאני יודע, זה מסלאש.... כלומר, ברור שאני לא יודע, בטח טעות במספר, תן לי ואני אכתוב להם שאני לא יודע מי זה! דייב:לא! אני יכתוב לו את זה!! שיעזוב את החבר שלי! וג'ון- אתה יכול לשכוח מ-זה בשבוע הקרוב... ריצ'י: מי זה? סלאש??? ג'ון, אל תגיד לי שאתה מדבר עם סלאש!! איכס, זה כל כך מגעיל.... מה אתם עושים בדיוק?? אוי, אל תדגים על דייב!! אמרתי לשמוע, לא ביקשתי הדגמה!!!!!!!!
 

LIRONSH100

New member
2

דזמונד צ'יילד: היי ג'ון! ג'ון: ואי.... דזי כמה זמן לא ראיתי אותך!!! איפה הייתה?? דזי: ג'ון, לא תאמין מה קרה.... אז באתי אלייך הביתה, אוקיי? רציתי לראות אותך ולשאול אותך משהו, אוקיי? אז דורת'י אמרה לי ללכת לחדר השני משמאל, כי אתה שם, אוקיי? ואז נכנסתי, ולא היית שם! והדלת נסגרה ודורת'י אמרה שעד שאני לא אחבר בשבילה את שיר האהבה הכי טוב בעולם אני לא אצא... אלי אוכל, בלי מים, רק אני והגיטרה של ריצ'י, שדורת'י אמרה שהיא תיתן לי השראה בזכות הבן אדם הכי סקסי שיש.... אוקיי???!!! ג'ון: נו? ו... כתבת אותו? כי אני רואה שאתה בחוץ.. דזי:לא.. אני לא הצלחתי.. היא אמרה שאפילו השירים שלך יותר רומנטים מזה! אבל אני הצלחתי לברוח בעזרת הגיטרה של ריצ'י.. אממ תגיד הם לא כאן נכון? כי אם ריצ'י ידע מה קרה לגיטרה שלו הוא יהרוג אותי.. ג'ון: אני לא מאמין, שברת לריצ'י גיטרה?? חחחחחחחחחח, הלוואי שזאת הגיטרה הגרוזינית שהוא קנה לפני חודש!! חחחחחחח..... הנה הוא בא, כדאי שאני אפסיק לצחוק.... היי, ריצ'י, מה קו....חחחחחח ריצ'י: מה קרה? למה אתה צוחק? היי דיז מה קורה? הרבה זמן לא ראינו אותך... אתה יודע מה עם הגיטרה שלי שדורות'י ביקשה בשבילך? דזי:אממ אממ.... ג'ון אפשר עזרה... בבקשה... ג'ון: חחחחחח... זה יותר מידי..... טוב, דיז, אני אציל אותך. כן, ריצ'י, דורת'י נתנה אותה לדייב, אמא שלו מצאה את זה ושרפה את זה עם שאר הבגדים שלכם... היי, ריצ'י, מה זה הווריד הזה? לאן אתה הולך... כדאי שאני אתקשר לדייב! אבל לפני זה... הלו, דניס? את באה היום לארוחת ערב?? דזי: ג'ון?! תעשה משהו לפני שדייב יגיד לו שהגיטרה אף פעם לא הגיע אליו ג'ון:טוב.. (מתקשר לדייב) Baby? תקשיב זוכר את הגיטרה שהתלהבת ממנה שריצ'י קנה החודש? יופי- אז אתה לקחתה אותה ושמתה את זה בארון ואמא שלך ראתה את זה ושרפה אותה בשרפה השבועית שלה..... כן אני יודע שאתה לא נגעתה בה אבל... דייב אם אתה רוצה שאני ישאר חי אז אתה תגיד את זה... מה? שאתה תישאר חי? בסדר.... טוב אני יגיד לריצ'י.... טוב גם ככה האשמה זו דורת'י.. טוב.. גם אני אותך.. כן ברגע הראשון שאני יוכל לצאת מכאן אני יבוא עליך.. (בינתיים, בבית של דייב, נשמעות כמה דפיקות ממש חזקות בדלת) ריצ'י: גנבריאן!! בוא הנה!! אתה כל כך מת!! אתה חתיכת בן אדם מת!!!!! (הדלת נפתחת, דורת'י יוצאת) אמ...... סליחה, דייב גר כאן, לא? את עשית מה? אבל חשבתי שאת חושבת שרק אני... מה? לא! זאת לא הזמנה!!! איכס!!!!!!!!!
 

LIRONSH100

New member
תמונת המשך משבוע שעבר...

(טיקו מחזיר את סטפ לג'ון, סטפ רואה את ריצ'י מגיע ומתחילה לבכות) ריצ'י: היא רוצה אותי... ג'ון: ריצ'י, תתגבר על זה, אף אחת לא רוצה אותך... למה שמישהו ירצה מישהו מכוער כמוך כשהיא יכולה להיות עליי? אתה יודע כמה בנות רוצות להיות עליי? נכון סטפי? נכון?! סטפ(מקיאה על ג'ון) וממשיכה לבכות) (חושבת):אני דווקא רוצה את דוד מוקי! נכון? קוראים לו דוד מוקי? ובכלל איזה בת רוצה להיות עליך? אתה סתם מכוער ומעצבן למה דוד מוקי הוא לא אבא שלי?????? ג'ון:רואה היא רק ראתה אותך והיא הקיאה.... נכון את מעדיפה להיות עליי ולא על דוד מוקי?... היא חולה על אבא! ריצ'י: חולה מלראות את אבא... תראה איך היא רוצה אותי... קטנה אבל כבר עם טעם! מי רוצה לדוד מוקי? מי? מי? איייי........ ג'ון, למה להרביץ לי? ג'ון:אני לא רוצה שהיא תלמד דברים רעים! ואתה יודע הדבר היחידי שמרגיעה אותה זה לשמוע אותי שר! דורת'י אומרת כשאני לא בבית אז היא רק שמה שיר והיא מפסיקה לבכות.. לזה אני קורא טעם טוב! ריצ'י: כן כן. סטפ, רוצה לדוד מוקי? בואי... סטפ: אוף..... איזה אבא מטומטם יש לי!! אני יודעת, אני אומר לו את זה.... אוף, אם רק הייתי יודעת איך לומר לו! טוב, אני אתחיל עם משהו פשוט (מנסה לדבר) דו......דו..... דוד מוקי!!! ג'ון:סטפני רוז מלודי בון ג'ובי!!! אני לא מאמין.. היא אמורה להגיד מילה ראשונה אבא אבל לא.. היא הייתה חייבת להגיד דוד מוקי! ריצ'י אני יהרוג אותך!! טיקו:היא מנסה להגיד לך משהו... ג'ון: אוי, סטפ, אל תתחילי לבכות...... זה עושה לי רעש באוזניים! רק לבן אדם אחד מותר לצרוח, וזאת לא את!!!!! ריצ'י, קח אותה, אתה יודע מה? קח אותה במתנה? אל תחזיר.... באותה הזדמנות, אכפת לך גם לעבור לגור עם דורת'י? סטפ(חושבת):יייששש!! כן! כן! לדוד מוקי!! רגע.. אבא ככה אתה מוותר עלי?? זה לא הולך ככה! רגע מה אמרת שאני צריכה להגיד מילה הראשונה שלי? א- ואי זה קשה! (בקול) א-ב-א!!!
 

LIRONSH100

New member
4

ג'ון:תגידו מי המפגר שהתעסק עם המפה?? כי היא עם יותר מידי נצנצים! אי אפשר להבין איך מגיעים? ריצ'י: מי נראה לך? טיקו? נייט! דייב? נייט! ריצי? דה! דה ריצ'י! איזה יופי, דייב, שנתת לי לראות את התוכנית הזאת מישראל! ג'ון:זה המקום.. אם זה לא אז אין לי מושג.. זה נירא כמו איזה תצוגת אופנה.. בעצם- טוב מאוד שהגענו לפה! תבינו מה זה אופנה טובה סוף סוף שניכם! דייב: מה? אופנה טובה? אני יודע טוב מאוד מה זה אופנה טובה!! אני שם חוצץ על מה שאמרת עכשיו!! ריצ'י: ממממממ, ג'ון מה דעתך על זאת... באמת לא משהו.... וזאת..... וואי, זאת ממש כוסית, והיא גם נראית ממש מוכרת..... רגע, זאת לא... אוי, לא, שמישהו יעצום לג'ון עיניים!!!!!!! ג'ון:סטפני רוז מלודי בון ג'ובי!! אני לא מאמין!! סטפ: אוף.... אמא, את הבטחת לי שאבא לא יהיה כאן... אבא, תעזוב אותי, אני אצרח! אמא, תרביצי לאבא!! ג'ון:את לא דוגמנית! את הבת שלי! רגע... מה??? כולם ידעו ורק אני לא???? דייב תגיד שאתה לא ידעת ואז יש לך דרך להישאר חי! רומיאו: א-ב-א! א-ב-א! א-ב-א! (ג'ון מתקרב אליו) לא!!!! א-ב-א! (מצביע על ריצ'י) ג'ון:אני לא מאמין! רומיאו!! המכוער הזה לא אבא שלך!! לפחות שאני יודע דורת'י: ג'ון, תעזוב את הילדים! תתרכז בדברים החשובים! ממזמן ידעתי שיש לך בעיה בחשיבה, אתה רואה את הדברים הקטנים כמו- שסטפ מדגמנת ומפספס את הדברים החשובים, כמו כמה ריצ'י סמבורה חתיך!!! ג'ון: סטפ, אני הולך לדבר עם זה שתכנן לשלם לך, כי הוא הולך לשלם לי- והרבה! תבואי לפה אני לא רוצה שתלבשי את הדבר הזה! לא מעניין אותי שאין לי משהו לשיים מעליך.. בעצם! ריצ'י תביא את הג'קט שלך.. ככה את גם תקבלי עונש- ללבוש בגדים של ריצ'י! (רק מהמחשבה על זה- ג'ון מתעלף). ג'סי: מה עשיתן לאבא! הרגן את שיא היופי! אבל לא אמרתי את זה, כן? ריצ'י: אני לא מאמין שאמרת את זה! דייב: אני דווקא מאמין.... מי יפה כאן? טיקו? נייט! דורת'י? נייט! ריצ'י? דה!!! אני מתכוון... נייט!! נייט!!! רומיאו: א-י-כ-ס! איכס אבא!!! אומיאו אוצה אבא מוקי!! אומיאו אוצה אבא צבעוני! רומיאו אוצה גיטרה ריצ'י: תראו, קטן קטן וכבר דומה לאבא מוקי, רוצה גם בגדים זהובים? רומיאו: איכס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

LIRONSH100

New member
והתמונה האחרונה...

ריצ'י:ג'ון תגיד אולי יום אחד כל הלהקה נלבש בגדים יפים? זאת אומרת- כמו שאני והחבר שלך מתלבשים.. מה אתה אומר אתה מסכים? יופי אז תגיד את זה לדייב.... ג'ון: למה אני צריך לדבר עם דייב? למה אתם חושבים שאם אנחנו חברים אנחנו גם מדברים בטלפון כל שעה, כי רק שתדעו, זה לא נכון!! אבל אתה מזכיר לי, דייב לא התקשר כבר חצי שעה ואני קצת מודאג... טוב, קבענו שאתה מספר לו? רי'צי: לא! כי אם אני יספר לו אז הוא יגנוב ממני בגדים! ג'ון: ואם אני אספר לו אז אני חמש שעות אצטרך לשמוע אותו מדבר על הבגדים שלך במקום לעשות דברים יותר טובים עם הפה שלו... טוב, אני אלך, ריצ'י לפני שתרצח אותי על מה שאמרתי עכשיו! ביי!!(כעבור יום) ריצ'י:יופי כמעט כולנו פה.. ג'ון איפה החבר שלך? זה או אתה או הוא אתם כל הזמן מאחרים.. רגע אמרת לו בקשר למה שסימנו? רגע.. מאיפה השגת את החולצה המדימה הזו?????? ג'ון: אמ.......אמ...... ממישהו שקוראים לו המאסטרו.... אמ.... לא נראה לי אתה מכיר אותו. או, הנה דייב!!!! יופי, בדיוק בזמן כדי להצי... מה זה?????? דייב:מה???????? ג'ון!!! מאיפה השגת את החולצה הזו??????? היא החולצה הכי יפה שלי!! צביקה שלח לי אותה במיוחד!! רגע למה כולם לובשים חולצות יפות ורק אניעם חולצה מגעילה?? ריצ'י: צביקה!!!!!!!!!!! גנבריאן, זאת החולצה שלי! אני לא מאמין!!!! חשבתי שהת'ר גנבה לי את החולצה, כי היא כל כך סקסית... מדהימה.... יפה.... אני מתכוון לחולצה!! ג'ון:אתה באמת חושב שזה סקסי? אני חיפשתי בארון של דייב את החולצה- לא זה לא חולצה- זה מפה! אז המפה הכי מזעזעת שלו...: דייב: מה? למה שתעשה דבר כזה? למה שתגנוב לי את הבגדים הכי יפים שלי!! ג'ון, אני לא רוצה שנהייה דייב וריצ'י החדשים... כלומר, מה, עכשיו אני אצטרך להתגנב לבית שלך בשלוש בלילה, להתגנב דרך החלון, ולנחות על אחת הגיטרות שלך? כלומר... לא שזה קרה אי פעם! באמת, מה קרה שכולכם לבושים כל כך יפה? ג'ון:אממ אופס... הייתי צריך להגיד לך.. אבל שכתי מזה כשראיתי אותך.. מה.. אתה יודע מה עשינו בדיוק אתמול... אני ריצ'י וטיקו קבענו שמתלבשים כמוכם.. ושכחתי להגיד לך... הייתי בטוח שתתלבש כרגיל.. מה קרה אמא שלך החליטה להעביר את יום השרפה השבועי שלה או משהו כזה?? דייב: לא, יום השריפה זה מחר.... אתה יודע שהיא שורפת את הבגדים בכל יום שבת, כי היא אומרת שבשבת מצווה לנוח, ושריפת הבגדים שלי עושה לה הרבה מנוחה בלב... אפריל תפסה אותי היום כשיצאתי מהבית ג'ון:דייווד ביראן רושבאם!!!! כמה פעמים אמרתי לך! תתרחק מהגנבת חברים הזו!! דייב: אמ..... ג'ון... היא די אישתי..... ג'ון:דייב!! אל תזכיר לי את הדבר הנוראי הזה! אני עדין מתכש לזה שאתה בגדתה בי עם ה..דבר הזה... דייב: היי!! אפריל הרבה יותר טובה מאישתך! חוץ מזה, אם הייתי בוגד בך עם ריצ'י, זה היה יותר טוב? ריצ'י:אייכככסס שלא תחשוב על זה אפילו!! טיקו: איכס!!!!! למה אתם צריכים לגרום לי לדמיין את הזוועות האלה?! שתקתי עד עכשיו, אבל עכשיו הגיע הזמן לעשות מעשה (הולך בצעד נחוש, מנשק את ג'ון)
 

nogao10

New member
סיכום שבועי

אז הנה, עברנו, יפנה לפני האחרונה זה היה הפעם ארוך- אני יודעת, אם לא שרדתם, קבלו את התנצלויותיינו הכנות, זה לא בכוונה כל כך ארוך, אבל- היי, עוד שניה זה כבר נגמר! אז תארזו את עצמכם לקראת ספיישל הסיום שבוע הבא, אנחנו כבר בתהליכי כתיבה, וכן, 5 חודשי כתיבה עומדים להגיע לסיומם.. אל תבכו יותר מידי
LUV (אמרתי לכם שזה בכוונה!) .נ.
 

m o r 1 0 2

New member
תודה ענקית נוג ולירוני../images/Emo24.gif../images/Emo168.gif

כך-כך אהבתי
כזה מצחיק וקורעXDDD
 
למעלה