הפינה ההזויה!!

LIRONSH100

New member
הפינה ההזויה!!

טוב אז כמו שהבטחתי- הפעם אני מפרסמת היום את אלו שהכנו.. אני ממש ממש מקווה שהשאר שלא הספקנו נעבוד עלהם בהמשך היום.. (גלי אני יעבוד על תמונה בשביך לבד אם אין ברירה...) וממש לא נשאר הרבה... (רק 3 כי התמונה של גל היא תמונה נוספת...) דבר נוסף.. הפעם מצטרפת לכותבת- אביה.. (היא עזרה המון!!) אז מעכשיו צוות הכותבת הן:נוגה,אביה ואני.. כמובן אם מישהו רוצה להצטרף- בשמחה שרק יגיב ויכתוב... אז הינה... ************** אזהרה: לרגישות ל:טיקו,דייב,ריצי,ג'ון,ג'סי,ג'קי,רומיאו,סטפני,דורת'י,א.קופיקו,אקסל,פיש ליפס וכל שאר המשתתפים בפינה מומלץ על להשתמש בלחצן המצוקה. אין קשר בין הנכתב למציאות- כל קשר מקרי בהחלט!! (לפחות הדברים שאנחנו המצאנו..) אז קריאה נעימה.. **************** ריצ'י:ג'ון למה אתה מחזיק תמונה של דייב? אתה לא יכול בלעדיו? אתה לא מסוגל להיות בלעדי החבר שלך? ג'ון: מה זאת השאלה הזאת? ברור שכן! אתה זוכר לפני חודשיים שיכנעת אותי ללכת איתך לפאב ולא דיברתי עם דייב שעה!! אתה לא גאה בי??!!! אוף, אל תתחיל לצחוק, אני לא גאה!!!!!!!! חוץ מזה, יש לתמונה הזאת תפקיד! ריצ'י:איזה תפקיד? מה להזכיר לך שאתה יוצא איתו כמה שנים? יותר מ25? ג'ון: נכון אנחנו צריכים להיות בלייב ארת'? אז דייב אמר שהוא לא בא... ריצ'י:מה?? למה?? אתם סוף סוף נפרדתם והוא לא מסוגל לראות אותך? ג'ון: או שהוא מילל לי כבר שבועות שאין לו מה ללבוש... באמת, ריצ'י, לך לעזאזל אתה והסטייל הנורמאלי שלך!!! כל השנים שאני מכיר אותך עיוורת אותי עם הבגדים הנוצצים שלך, ועכשיו כשאני כבר עיוור הפסקת??!! אני ארצח את ההת'ר לוקליר הזאת!!! ריצ'י: מה?? דייב אמר שאין לו מה ללבוש ובגלל זה הוא לא בא? טוב אין ברירה אני ידבר איתו על זה.. במקרה הכי גרוע אני אפילו ייתן לו בחזרה את המכנס הכסוף שלי- בתור הלוואה כמובן.. ג'ון: אתה מה??????? אני השמדתי את המכנס הזה כבר לפני שנים!!!!!! אמ.... כלומר.... אתה בטוח שהוא אצלך??? ריצ'י:ברור שאני בטוח היום בבוקר אני הסתכלתי שהם שם.. מוגנים במחבוא שלהם.. אבל בעצם יש לי רעיון מעולה! אני לא ייתן לדייב את הבגדים שלי.. אני יפנה ישר -לאיש והאגדה שבזכותו למדתי אייך להתלבש כמו שצריך! ג'ון: לא!!!!! אתה לא הולך לדבר שוב עם הבן אדם הזה!!! אני מודיע לך כבר עכשיו, אני אתקשר לדורת'י! או יותר טוב, לדייב, שיתקשר לפולורנס, שתתקשר לאמא שלך.... ר'יצי:אבל.. אבל.. אבל.. אני באמת צריך לקבל בגדים חדשים... ורק הוא מצליח כל פעם להדהים עם הבגדים המהממים האלה.. ובעצם תגיד לדייב.. הוא רק יגיד לך שאני יתקשר עליו! (ריצ'י מתקשר אל דייב) דייב: הלו? ריצ'י? לא.... לא, עזוב, זה בסדר.... מה זאת אומרת? אתה מאיים עליי עם הבגדים שלך?? תלך לראות את צביקה??? אל תאיים עליי, אדון ריצ'יארד!!! ריצ'י:אני לא מאיים עלייך! אני מאיים על עצמי.. לשמוע את כל ה "ואו שיגעון" או שהוא יספר עוד פעם על החברה הזו שלו שיותר קטנה מהבת הכי קטנה שלו נו אייך קוראים לה.. אה כן "שירה" (ריצ'י עושה חיקוי של צביקה כשהוא מצטט אותו..) ג'ון: טוב, נו, דיי (לוקח לריצ'י את הפלאפון) דייבי, אני מתגעגע.... מה זאת אומרת? מתגעגע אלייך.... ברור שכתבתי את השיר Born to be my baby עלייך!! אוקיי, אז ריצ'י כתב אותו על הבגדים שלו, אותה כוונה!!!! ריצ'י: ג'ון תביא את הפלאפון שלי! אני צריך להתקשר לצביקה!! תביא את זה כבר!! דייב: אני לא מאמין!! ג'ון פרנסיס, יש שיר שלא כתבת עלייך????!!!!!! ריצ'י... תעזוב את הפלאפון... או, ריצ'י אתה מקשיב??? אז רציתי לספר לך על מה בדיוק אני וג'ון עשינו אתמול ג'ון:לללאאאא!!!! דייב אל תספר לו בבקשה בבקשה.. אני כתבתי עליך שיר נו.. אני כתבתי עליך את - If I Was Your Mother!!!! דייב: מה???????????????. גם אתה היית שורף לי את הבגדים????????????????????????????????????????????????????????
 

LIRONSH100

New member
תמונה2

דייב: נו די ג'ון זה כאב!! ג'ון: מה? אני לא עשיתי כלום! אני בן אדם תמים!!!! ריצ'ארד, מה אתה מצחקק שם??? ריצ'י:סתם ראיתי דרך החלון משהו לגילאים יותר בוגרים ממך.. טיקו: תראה לי מה זה!!! וואי, איזה..... היא פשוט משהו מיוחד... ריצ'י, תגיד שהסתכלת על החזה שלה ולא הזלת ריר על החולצה בצהוב סגול נצנצים?!!!!!! דייב: ריצ'י אם אתה הזלת ריר על החולצה היפה שלי שאני הייתי צריך להופיע איתה אני נשבע לך אני מנשק עכשיו את ג'ון למרות שאני כועס עליו שהוא כל הזמן צובט אותי! טיקו: תעניש את ריצ'י, אבל למה אותי? אתם יודעים איך אתם יכולים לפצות אותי על שנים של גועל? תגידו לדורת'י שתפסיק לנסות לבצע בי מעשים מגונים!!!! ג'ון: בך???? מה עובר עליה?? היא ניסתה עם ריצ'י-אחר כך עם דייב עכשיו איתך? מה הולך כאן?? היא אמורה להיות רק איתי! ריצ'י: לא נראה לך שזה אומר עלייך משהו? אתה כל כ..... או, חולצת פסים!!! אמ.... כלומר, היא ממש כוסית.... ג'ון:דייב תגיד לריצ'י שהוא טועה ואני מתפקד מצוין! ואממ איפה הכוסי.. אייוווו ריצ'י חשבתי שהשתפר לך הטעם מאז שאתה התחלת לצאת עם הת'ר.. היא דומה לדורת'י! דייב: וואי, היא באמת מעולה!! החולצה הזאת!!!?... אמ... כלומר, איך שהיא נראית....אמ..... אוף, מה זה אשמתי עם דבר ראשון אני מסתכל על הבגדים של הבחורה ורק אחר כך עליה?! ריצ'י, תן מקום ליד החלון!!! ג'ון, אוץץץץץץץץ! ג'ון:תפסיק להסתכל על בחורות ליידי! רק לי מותר להסתכל על אחרות... דייב: סליחה!!!! ג'ון, אם אתה לא כותב עליי שיר אתה כל כך בצרות!! אני אתקשר לסטפ ואומר לה להפעיל את תוכנית ב'. לשאלתך מהי תוכנית ב', אני בטוח שכשתגיע הביתה תוכל לראות ששרשר מסויים חסר לך.... אולי גם בן מסויים שיעבור לגור אצל ריצ'י... ג'ון:לללאאא!! השרשר שלי! השרשר היפה שלי.. בעצם רגע -על איזה בן אתה מדבר? יש לי 3! ריצ'י: למה שלא על כולם? הייתי רוצה להפוך אותם לגברים! כי חבל, אם יהיה להם את האופי של אבא שלהם... את היכולת המוזיקלית של אבא שלהם... את האופנה של אבא שלהם... תזכיר לי, ג'ון, מה טוב בך בכלל?! ג'ון:ריצ'ארד סטפן סמבורה!! אם אתה רק מתקרב לאחד מהבנים הקטנים והמעצבנים שלי אני... אני.. אני.. אני ינשק את דייב!
 

LIRONSH100

New member
תמונה3

ג'ון: אז את אומרת שיפה לי ככה? דווקא שמעתי שכל העולם מזועזע מזה.. זה אפילו הופיע בCNN... טיקו: ג'ון, הבת שלך נמצאת כאן, אתה חושב שאולי זה לא הרגע הכי טוב להתחיל עם בחורות?! ג'ון:זה בסדר גם ככה היא עוד לא מדברת.... אז... מה?? רגע.. ממתי יש לי בת? אין לי שום בת אני רווק.. אני אפילו לא נשוי... אה! מה זה הדבר הזה על האצבע היפה שלי?? סטפ (חושבת): האצבע היפה שלו? טוב שהוא אומר את זה בקול! גם כן אבא מצאתי.... אתם יודעים, הייתי ממש רוצה להיות הבת של זה בפינה.. . הוא הרבה יותר יפה מאבא, והרבה יותר חמוד ונחמד... רק שכחתי, איך קוראים לו??!! טיקו:אוו ג'ון.. אפשר לחשוב שאתה לא הייתה בלידה של סטפני.. טוב תביא לי אותה.. בואי סטפ.. בואי לדוד טיקו מהאבא הרשע שלך.. סטפ (חושבת): סוף סוף מישהו סקסי וחמוד כמוני!! אני יודעת שלא כמו האבא המגעיל שלי, הוא לא ישמיע לי כל היום דברים עם גיטרות! הוא ייתן לי לטופף על דברים. האבא המעצבן שלי, טופפתי על הגיטרה שלו והוא ממש התעצבן, אם הייתי יכולה לדבר, הייתי אומרת לו שלפחות אני מצליחה להשמיע קצב ולא כמוהו מנגינה צווחנית... או שזה הקול שלו? (הזו שמדברת עם ג'ון): אז זו הבת היפה שלך? היא ממש דומה לך.. ג'ון: מה? איזו בת?? אה... זאת... טוב, אני אבא שלה, למה את מצפה?! בעצם, עד שאישתי ילדה אותה, כל תשעת החודשים ירדתי על הברכיים כל לילה והתפללתי לאלוהים שייתן לי ילד או ילדה עם היופי שלי והאופי של ריצ'י סמבורה.... לא שאני אומר שיש משהו טוב בריצ'י!!! טיקו: הייתי בטוח שתבקש את האופי של דייב.. בכל זאת.... אתה די אוהב את האופי שלו לא? אחרת למה אתה גורם לי לגועל יחד איתו.. ג'ון: אף פעם לא התלוננת! טיקו: ריצ'י עשה את זה כל כך טוב גם ככה... אממ ג'ון אני חושב שסטפ עומדת להקיא... סטפ (חושבת): יופי, שיחשבו ככה, אולי אז אמא תבוא... אני רעבה..... אבל בעיקר, נמאס לי מהגברים האלה!! יום אחד אני אהיה גדולה ואעשה לאבא המון צרות, רק כי הוא מעצבן אותי!! אוי, לא, טיקו, אל תמסור אותי לאבא!!! לא!!!!!!!! איכס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ההמשך יבוא...
 

LIRONSH100

New member
תמונה4

יו: בוא, דייב, אתה רואה את הגבר הזה שם? אז אתה צריך לאסור אותו על נתינת בחילה במקום ציבורי! אה.... זה .א. קופיקו? עזוב, אנחנו בקרוב מעלים אותו למשפט על פשעים נגד האנושות.... דייב: רגע.. מה זה הבגד הזה שג'ון לובש? אפשר לאסור אותו? אבל יש לי מקום מושלם איפה לאסר אותו... ריצ'י: דייב, נמאס לי ממך ומהרמיזות המיניות שלך!!! אני חושב שג'ון הוא קצת יותר מאובייקט מיני! הוא גם גבר מכוער מאוד!!! דייב:אל תגיד דבר כזה על ג'ון! הוא ניראה הרבה יותר יפה ממך! במיוחד עם הבגדים האלה שלך.... יו בבקשה בבקשה אני מתחנן אני יכול... יו: לאסור אותו? הייתי רוצה, אבל בגלל שהשופט העליון של בית משפט האופנה חושב שריצ'י חתיך הוא הוציא ווטו על כל מאסר שאני ארצה לעשות... דייב: מי זה השופט העליון? אני יפנה עליו אולי לי הוא יקשיב- בתור אחד שראה את ריצ'י כמו שהוא באמת- הרבה יותר מחתיך! ריצ'י: דייב, שג'ון לא ישמע אותך או שהוא יחשוב שאנחנו ביחד!! יו, מה אתה בוהה בי ככה? אתה לא אוהב את חולצת הפסים שלי בצבע צהוב לימון וכחול ים והמכנסיים בצבע זהב? יו:אווףףף השופט הזה!!! אם רק הייתי יכול להכניס אותך על כל הפשעים שעשית לאנושות.. ג'ון: היי, דייבי, לאן נעלמה החולצת שאנטי ג'ו שלך???? וואי, ריצ'י, הבגדים שלך ממש מתאימים למדורה שאני עושה מחר עם רומיאו, לא רציתי להדליק אש, אבל הבגדים שלך כל כך זוהרים שהוא בטח לא ישים לב... דייב: מחר? מדורה? אבל עוד לא ל"ג בעומר! ואני פרשתי מחיי השאנטי ג'ו שלי.. אני עכשיו הצטרפתי למשטרת האופנה של יו.. ריצ'י: מה? משטרת אופנה???? דייב, אתה באמת יכול לעצור אנשים? אז אני דורש לעצור את ג'ון על השחתת הבגדים המדהימים שלי!!!! נכון שאתה מסכים איתי, דייב???? דייב:כן אני בהחלט מסכים איתך! ג'ון אתה עצור! ואני עכשיו לוקח אותך למאסר עולם! אני עכשיו צריך להיזכר איפה שמתי את המפתחות של החדר שינה שלי.. לצבוע בצבע חול ולנעול... יו: מה???? לא!!!! אתה לא יכול לעשות את זה, אתה במשטרת האופנה!! אני הייתי נותן לדייב צל"ש! ג'ון: על מה??? ודייבוש.. גם אני מת עליך... אבל... דייב (חושב): אוף.... אני לא יכול יותר ככה... הבגדים האלה של ריצ'י... כל כך סקסיים... אבל מצד שני הבטחתי ליו..... אבל בעצם, מה זה הבטחה ליו ליד כל האנושות?! שאנטי ג'ו חוזר!! (הוא קופץ על ריצ'י, קורע את הבגדים מעליו, ומתחיל לרוץ לעבר היציאה הקרובה) ג'ון: יייייישששששש הוא חזר להיות הדייב שאני אוהב!!
 

LIRONSH100

New member
תמונה5

ג'ון:סטפ רוצה לעלות למתקן הזה של הסוסים? סטפ:כן אבא, אבל אתה עולה איתי... ג'ון:אני לא יכול.. יש כאן הגבלת גיל.. ואני עברתי אותה.. סטפ: טוב אז תחכה לי פה ואל תלך, גם אם אתה רואה כוסיות, אל תלך!!! ג'ון: סטפ, שאני לא אשמע אותך אומרת את המילה הזאת שוב! אם תגידי אני אלך דווקא... אמ בעצם אם אני יאבד שוב אותך אמא תנסה לרצוח אותי.. ו.. לא חבל לאבד כזה יופי בעולם? סטפ:מצחיק מאוד אבא... דוד מוקי ניראה הרבה יותר טוב ג'ון:טוב סטפ התור שלך הגיע.. את לצערך לא יכולה להבין מה זה יופי אמיתי בגלל שאני אבא שלך.. סטפ: אני מסתכלת עלייך ג'ון:אני פה.. (סטפ עולה למתקן עשר מעריצות של ג'ון באות לג'ון...) ג'ון: להירגע בנות יש מספיק ג'ון לכולם (אחרי שניה) סטפ: אבא? ג'ון: אני כאן סטפ.. לא זז מכאן... סטפ: איפה?! ג'ון: פה- נו.. אממ בנות.. אני צריך לקחת את המפלצת הקטנה.. סטפ: מה זה כל הבנות שם? אבא זה אתה? דוד מוקי! תראו בנות... זה משהו שניראה יותר טוב מהאיש הזקן שם שבמקרה הוא אבא שלי ג'ון: אתם יכולים לעזור לי ... די צפוף כאן הייתי אומר.. ואממ סטפ אם לא תעזרי לי אני חושב שבקרוב לא יהיה לך אבא בדיוק.. סטפ: היי בנות ריצ'י כאן... הבנות:ריצ'י!!!!!!!!!!! ג'ון: לאן הלכתן... (סטפ מסתכלת עליו) אמממ.... תודה סטפ סטפ:אממ אבא, משעמם כאן!!.. בוא ניסע ל-ק-נ-י-ו-ן ו נקנה לי את כל מה שאני רוצה לקנות וכשאני יגיד די- ורק אני- אז נחזור לבית! ג'ון: מה היית עושה אם לא הייתי כוכב רוק מצליח ולא היה לי את הכסף לתת לך לכל הקניות האלה? סטפ: מצליח??? אתה??חיחיחיחיחיח ריצ'י: ג'ון באמת מצליח! הוא מצליח לגרום לכל המעריצות שלנו למות מהצרחות שלנו! איזה מזל שאני בלהקה! ג'ון: זה לא מה שדייב חושב ריצ'י: אם היינו מקשיבים לסופר ג'ו הזה כבר ממזמן כולנו היינו בכלא על פשעי אופנה... חוץ ממני, בעצם... רגע, זה רעיון ממש טוב!!! (מתקשר לדייב) אתה יודע מה, אתה צודק, מהיום קוראים לנו בריאן!!!!!!
 

LIRONSH100

New member
6

דייב מסתכל כרגיל בפורום- ומגלה קישור לקומונה של שלומי בראל הוא נכנס ומגלה על ה"חתיך נולד"... דייב: היי ג'ון הבן שלך עלה לגמר של "חתיך נולד" בקומונה של שלומי בראל ריצ'י: (מבלגן לג'סי את השער) הגמד הקטן הזה הגיעה לגמר?! יפה, הולך בדרכו של אביו ג'סי: דוד מוקי!! השער היפה שלי!! רגע מה אמרתם? אני בגמר? טוב אממ דוד דייב איך מצביעים? ג'ון: אל תדאג אתה בטוח מנצח, הרי אתה הבן של ג'ון בון ג'ובי גסי: ובדיוק בגלל זה אני דואג!!! טיקו: הילד צודק... תיראה איך אתה ניראה.. ג'סי:דיי כבר לדבר על אבא כל הזמן!! דוד דייב הצבעת עבורי כבר? דוד דייב מה עשית? הצבעת לחננה הזה!!! ג'ון: זה לא משנה עכשיו ... ג'ס אם אתה לא מביא את הפרס אני מנדה אותך... לאחר כמה ימים... ג'ון:היי -ג'ס קיבל מכתב מהבנות! - הוא זכה??? (מתקשר לדייב) דייבוש קיבלנו עוד פרס- אתה בא? אני מבטיח לא לתת את ההרצאה נו... דייב: טוב תקשר לריצ'י וטיקו... אבל אתה מבטיח בלי ההרצאה?! ג'ון:מבטיח... לאחר עוד כמה ימים..... ג'ון:ובעמוד 19678 אתם יכולים לראות בברור, שריצ'י כאן גורם לפשע אופנה עצום- כשהוא לובש מכנס מנומר וחולצה סגולה! דייב: (לוחש לריצ'י) אבל הוא הבטיח... ריצ'י: ובאמת האמנת לו?! (צוחק) דייב: אממ אממ... אני יודע מה לעשות- ג'ון אם אתה לא מפסיק עם זה עכשיו אני - יתקשר לג'סי ויספר לו עלינו! ג'ון: שלא תעז! הוא יהרוג אותי.... דייב: אז תפסיק כבר עם הנאום הזה! (גונב את הרמקול) ג'ון בון ג'ובי ואני ביחד! ג'ון: מה???????? אחת ממנחות הטקס שהשם שלה מתחיל באות ל'... (מהצד): גם אני וג'ון בון ג'ובי ביחד!! חצי מהקהל: גם אנחנו... גם אנחנו... דייב: +ריצ'י: מה?????? ג'ון: הייתי צריך לעשות משהו בזמן שחיכיתי לפרס המטופש הזה!!!!!!!
 

LIRONSH100

New member
7

גבי:אבא- אתה מבטיח להביא לי חתימה מבליק המדהים המאמי המקסים המכושר ה.. אממ זה שיותר יפה מדוד ג'ון... דייב: הוא לא יפה יותר מדוד ג'ון!! ולמה את חושבת שאני אתקרב אליו? הוא לא מספיק על רמה!!! אוף... בסדר... הוא מתלבש ביותר מידי שחור, את יודעת מה שחור עושה לאבא!! גבי:אבא אם אתה לא מביא לי חתימה שלו- שכתוב שם באהבה לגבי בריאן המדהימה והיפה אז אני יספר את מה שאני יודעת לג'סי ולקול... דייב: מה את יודעת? כי אם ראית אותי לפני יומיים- הבגדים האלה לא היו שם ריצ'י! מצאתי אותם סתם זרוקים..... בחדר של ריצ'י.... לא היה כתוב עליהם "שייך לריצ'י, דייב חתיכת גנב", ואם כן, מישהו הוריד את זה! גבי:א-ב-א!!! אבל יש לך כאלה בגדים יפים בארון.. (חושבת) איזה מזל שאני וסטפ לקחנו את כל בגדי זוועה שלו ומסרנו לסבתא אותם... והוא עוד לא גילה איזה כייף.. רק שהייתי צריכה לקנות לו בגדים חדשים.. שזה היה זוועה.. דייב: תני לי סיבה טובה למה שאני אתקרב למפלצת הזאת ואבקש: א-ב-ק-ש ממנו חתימה.... הרי חתימה של דוד ג'ון שווה כל כך הרבה יותר! וחתימה של דוד ריצ'י... על בגד שלו, היא שווה מאוד! גבי:כל כך לא!!! בלייק כזה מושלם... כזה סק.. אממ אמרתי יותר יפה מדוד ג'ון.. דייב: הוא לא סקסי!! ג'ון הוא סקסי... ועדיין לא הבנתי מה תעשי לי אם אני לא אבקש ממנו חתימה..... גבי: אממ אולי אני יספר לג'סי ולקול על מה שראיתי שאתה ודוד ג'ון עשיתם לפני יומיים.. שכמובן גרם לי לבחילה ענקית! דייב: את מה???? לא!! אני אעשה כל מה שאת רוצה, רק אל תספרי להם.... כעבור כמה ימים דייב: אממ בלייק זה ישמע לך דבילי והכל אבל.. הבת שלי פשוט תהרוג אותי אם אני לא יבוא עליה עם חתימה שלך.. בלייק: סבבה, אחי, אני מעריץ גדול שלך..... בכלל, מה אתה אומר על הביצוע שעשיתי? שולט נכון... זה בגלל שאני בן אדם כל כך שולט! הרבה יותר מהחבר שלך... איך קוראים לו? ריצ'י טורס?????? ג'ון:דייבוש מה אתה עושה??????????? תגיד לי שאתה לא מבקש חתימה מהאיש שהרס לי את השיר המדהים שלי... בלייק: ג'ון, תגיד, בייבי, ניסית פעם לשיר בקצב? כי ממש לא נעים לי לומר לך, אבל אתה מזייף ברמות... כאילו, הבגדים של ריצ'י עדיפים על השירים שלך!.... ג'ון:דייבוש תגיד לי שאני לא שמעתי נכון... ולפי מה שהבת החמודה שלי והתמימה תמיד אומרת- שיש לי בעיות באוזניים בגלל שאני כל הזמן צורח- בעיקר בגלל הצרות שהיא עושה לי.. דייב: נו... ג'ון... תבין אותי, גבי ראתה אותנו עושים... אתה יודע מה... נו, בלייק אל תסתכל עליי ככה, כאילו שלא ידעת!! על מי נראה לך ג'ון כתב את In these arms? ג'ון: על עצמי.... אוי, שיט!!!!! דייב, אל תטרח (מתקשר) דורת'י, בייבי, אכפת לך להרביץ לי אחר כך??!!!
 

LIRONSH100

New member
8

(ג'ון וריצ'י מתראיינים בתוכנית טלוויזיה) המנחה: מייד נשוב אחרי הפסקה קצרה של פרסומות ג'ון:יופי.. תגיד איפה השירותים פה.. אני פשוט חייב.. המנחה: במסדרון ישר ושמאלה (ג'ון קם ויחד איתו ריצ'י- ריצ'י בוהה לו ב"נכס" ואז לפתע...) דייב:ריצ'ארד סטפן סמבורה!!! תעייף את העיניים המכוערות שלך מהנכס של החבר שלי!! ג'ון מסתובב) ריצ'י:מה?!?!? ג'ון:דייבוש מה אתה עושה כאן? רגע ריצ'י בהה לי במה?? איזה נכס יש לי? ריצ'י:זה שום דבר, עניין שלנו.. דייב: ממתי זה נהפך להיות שלנו?? זה ענין שלי ושל טיקו! לך אין שום זכויות על זה! אה בעצם גם לדורת'י מותר אבל זהו- רק לי לטיקו ולדורת'י!! אה בעצם המעריצות שלנו עושות את זה גם ככה.. טוב בקיצור לאף גבר חוץ ממני ומטיקו אסור לבהות לג'וני בנכס שלו!! (המנחה שחזר בדיוק משיחת טלפון)ואי ג'ון תגיד אייך אתה מצליח לשמור על תחת כזה סקסי? דברתי עם הרבה גברים והם אמרו שהם לא ראו אף פעם תחת כזה מושלם... (דייב כמובן מתעצבן עליו ): מה אני אמרתי?? רק אני וטיקו- שני הגברים היחידים שמותר להם להסתכל על הנכס של ג'ון!! ריצ'י: קשה לי להאמין ששמעתי באותו משפט את המילה דייב וגבר.... דייב: קשה לי להאמין שאתה עדיין חיי.... ג'ון: אפשר לסדר שמישהו ישנה את זה ריצ'י: הי!!!!!! מישהו כאן הבטיח לי שכל עוד אני ליד ג'ון לא יקרה לי שום דבר רע.... או שבעצם, זאת הייתה דורת'י שאמרה שאם אני וג'ון נהייה אחד ליד השני אז היא.... אוי, ג'ון, תברח!!!!!!!!!!!!!
 

LIRONSH100

New member
9!

התמונה הזו התפרסמה רק היום- והיא פשוט כל כך ביקשה את זה... (וכן זה אחת מהתמונות של הקליפ..) -היא לא תמונה מתוכננת אנחנו ראינו אותה וישר התחלנו לכתוב.. אז במקום התמונה הזו- הייתה אמורה להיות אחרת..(היא תהיה שבוע הבא כניראה..) ומצטערות אבל לא הספקנו לכתוב את התמונה האחרונה..- אז יש 10- לא 11.. (כי ה10 היא המיוחדת לגל..) אז הינה ה9.. ****************** סטפ: ואי ויילי איזה מזל שהגעת.. אני לא יכולתי לסבול יותר.. האחים המעצבנים האלה שלי.. ואני בכלל לא מדברת על האבא שכל הזמן צועק שיש לי בבית.. אה שכחתי הוא הלילה מצלם איזה קליפ באיזה מקום.. (בינתיים באיזה מקום... כלומר 20 מטר משם) ג'ון: Make love with my baby.... till we aint...לא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ליאן: מה?? ג'ון מה קרה? ג'ון: תסתכלי טוב... את רואה שם.... לא, לא את ריצ'י סמבורה!!!! אוף, למה תמיד הן מסתכלות על ריצ'י.... ריצ'י, בוא הנה רגע! ריצ'י:מה?? ג'ון: תגיד, זאת סטפני שם מתנשקת עם הבן אדם הממש ממש- אבל ממש מת הזה! ריצ'י:היא לא מרותקת? אבל.. רגע.. כן זו סטפ!! ג'ון: ככה חשבתי..... תסלח לי ריצ'י, אם אני אשאיל את הגיטרה שלך (לוקח את הגיטרה, רץ לעבר סטפ, ותוקע את הגיטרה בראש של הדייט שלה). זה רק אני או שזה היה השימוש הכי טוב שריצ'י אי פעם עשה בגיטרה שלו?! סטפ:א-ב-א!! אני שונאת אותך אתה הורס לי את החיים שלי!! ווילי אתה בסדר? ווילי: אני לא יודע אם יותר כואב לי הראש או שאני יותר מתלהב מזה שנגעתי ביגטרה של ריצ'י סמבורה.... אתה אבא של סטפ, מה? ג'ון: וגם הבן אדם שיהרוג אותך.. סטפ: אבא!!! מה אתה, חרש? אוף, אל תענה על השאלה הזאת... דודו מוקי, תגיד לאבא שהוא לא יכול לשלוט בחיים שלי, תגיד לאבא שהוא מגעיל והלוואי שאתה הייתה אבא שלי, אבל הכי חשוב- תגיד לאבא שדייב צלצל ג'ון:דייב צלצל?? איפה הפלאפון שלי?? רגע.. סטפני רוז מלודי בון ג'ובי! את חושבת שאני מטומטם? אל תעני על השאלה הזו.. אני יודע שאת אמרת את זה רק כדי לגרום לי לא לכעוס עליך.. ואני יחשוב על משהו אחר הרבה יותר חמוד,מאמי, מקסים, חכם... סטפ: לא, הוא באמת התקשר, הוא אמר לי למסור לך ששכחת אצלו סרט..... ג'ון:איזה סרט?? אהה שלי ושלו? נו אמרתי לו מליון פעם שאני לא רוצה שהסרט הזה יהיה בבית שלי.. עוד ג'סי יכול לראות את זה חס וחלילה.. סטפ: מה???? איכס!!!! לא, הסרט שבו אתה חיי!!!! הסרט שבו אתה חושב שאתה יכול לשלוט בחיים שלי.... הסרט שאתה חושב בו שאתה יותר יפה מדוד מוקי...... דוד מוקי, תמשיך ג'ון: אה את מתכוונת לסרט הדוקומנטרי עלי? מה את צוחקת? ריצ'י מה אתה מעודד אותה? ווילי, אתה לא צוחק?! תיזהר, אני עוד אתחיל לחבב אותך... אבל שלא תתחיל לגנוב לריצ'י בגדים בסוף, שמעת??????!!!!!!!!!!!!!
 

LIRONSH100

New member
התמונה שמוקדשת לגל!!!

גלי בהצלחה!!!! (מקווה שתספיקי לראות את זה..) (ובסוף זה אני ונוגה כתבנו..) ********************************************************************************* ריצ'י: הלו..... יש כאן מישהו.....????? דייב:יופי הגעת בזמן.. עכשיו רק ג'ון צריך לבוא.. טיקו: הוא תמיד מאחר.... לדעתי צריכים להעניש אותו!!! לקרוא ללהקה טורס, למשל??!! ג'ון:לא אמרנו כבר שבון ג'ובי זה השם הכי טוב שיש? נו דייבוש מה רצית שגרם לי לצאת מהבית שלי? דייב: יופי, כולנו כאן??? ג'ון כאן, אני כאן, טיקו כאן, והמכוער כאן.... אוקיי, אז כמה בנות מהפורום האהוב עלינו כתבו לי שמישהי מהן מתגייסת, והחלטתי שצריכים לכתוב לה שיר בהצלחה ג'ון:סוף סוף אתה חושב על משהו חכם.. - רי'צי אני ודייב בריב זה לא אומר שנפרדנו - הטיפש הזה כמעט סיפר את זה לג'סי.. טיקו: טוב, די להגעיל אותי!!! בוא נתחיל לכתוב.... כתבו שקוראים לה גל, אז אולי נראה לשיר Wave? ג'ון: טוב.. והמילים הולכות ככה : (באנגלית) גל, היפה הולכת מחר לצבא, גם אנחנו סבלנו שם, במיוחד מלישון עם ריצ'י באותו האוהל עם הנחירות שלו!! ריצ'י: אל תשכח לכתוב- וג'ון שניסה לשכב עם כל הבנות בבה"ד 1, איזה מזל שהוא לבש את השרשר המיוחד דייב:וגם אל תשכחו- ובסוף כל הבנות רצו את סופר ג'ו! טיקו: נמאס איתכם!! ג'ון, ריצ'י, תתרכזו! דייב, בוא איתי, אנחנו ניסע בינתיים לישראל.... ג'ון:מממממהההההה?????? דייב לא נוסע לשום ישראל! בטח שלא בלעדי! ריצ'י: ממממממההההההה???? אני לא נשאר עם ג'ון, ובטח שלא לבד! אה, ותוסיפו לשיר, ג'ון כל כך מגעיל- זה פלא שריצ'י עדיין חי- אבל הוא כל כך סקסי- אם הוא ימות נאלץ להרוג את השרשר של ג'ון גם!!: ג'ון:ריצ'קי זה רק אני או שאתה רוצה את השרשר היפה שלי??? דייב: ריצ'י, אל תיקח את השרשר, איך אני אגנוב ממך בגדים, אני לא אוכל להתקרב אליהם בגלל אימת השרשר.... טוב, בואו נכתוב את השיר לגל, ניסע כולנו לישראל ונפתיע אותה לפני הגיוס! בלי השרשר, ג'ון! ג'ון:למה?? אבל הוא כל כך יפה.. כל כך מוסיף ליופי שלי... טוב ... בסדר.. אני לא רוצה שהיא תיבהל.. בכל זאת חוץ מהשיר אני רוצה שהיא תקבל עוד מתנה מיוחדת ממני!! ריצ'י: ג'ון!!!!!!!!!!!!!!!!! אבל אני תכננתי לעשות את זה!! ואני גם הרבה יותר טוב ממך, אז תן מקום למומחה ג'ון: אני נותן מקום למומחה- אני! יש לי דוקטורת בזה! דייב: יש לך מה???? אבל ג'ון, חשבתי שאתה נאמן לי.... אוף, לא משנה, אז אם כבר, ריצ'י, אני רוצה לומר לך שאני בוגד בבגדים שלך עם בגדים אחרים.... אבל שלא תעז לספר להם!!!!!
 
למעלה