LIRONSH100
New member
הפינה ההזויה!!
טוב אז כמו שהבטחתי- הפעם אני מפרסמת היום את אלו שהכנו.. אני ממש ממש מקווה שהשאר שלא הספקנו נעבוד עלהם בהמשך היום.. (גלי אני יעבוד על תמונה בשביך לבד אם אין ברירה...) וממש לא נשאר הרבה... (רק 3 כי התמונה של גל היא תמונה נוספת...) דבר נוסף.. הפעם מצטרפת לכותבת- אביה.. (היא עזרה המון!!) אז מעכשיו צוות הכותבת הן:נוגה,אביה ואני.. כמובן אם מישהו רוצה להצטרף- בשמחה שרק יגיב ויכתוב... אז הינה... ************** אזהרה: לרגישות ל:טיקו,דייב,ריצי,ג'ון,ג'סי,ג'קי,רומיאו,סטפני,דורת'י,א.קופיקו,אקסל,פיש ליפס וכל שאר המשתתפים בפינה מומלץ על להשתמש בלחצן המצוקה. אין קשר בין הנכתב למציאות- כל קשר מקרי בהחלט!! (לפחות הדברים שאנחנו המצאנו..) אז קריאה נעימה.. **************** ריצ'י:ג'ון למה אתה מחזיק תמונה של דייב? אתה לא יכול בלעדיו? אתה לא מסוגל להיות בלעדי החבר שלך? ג'ון: מה זאת השאלה הזאת? ברור שכן! אתה זוכר לפני חודשיים שיכנעת אותי ללכת איתך לפאב ולא דיברתי עם דייב שעה!! אתה לא גאה בי??!!! אוף, אל תתחיל לצחוק, אני לא גאה!!!!!!!! חוץ מזה, יש לתמונה הזאת תפקיד! ריצ'י:איזה תפקיד? מה להזכיר לך שאתה יוצא איתו כמה שנים? יותר מ25? ג'ון: נכון אנחנו צריכים להיות בלייב ארת'? אז דייב אמר שהוא לא בא... ריצ'י:מה?? למה?? אתם סוף סוף נפרדתם והוא לא מסוגל לראות אותך? ג'ון: או שהוא מילל לי כבר שבועות שאין לו מה ללבוש... באמת, ריצ'י, לך לעזאזל אתה והסטייל הנורמאלי שלך!!! כל השנים שאני מכיר אותך עיוורת אותי עם הבגדים הנוצצים שלך, ועכשיו כשאני כבר עיוור הפסקת??!! אני ארצח את ההת'ר לוקליר הזאת!!! ריצ'י: מה?? דייב אמר שאין לו מה ללבוש ובגלל זה הוא לא בא? טוב אין ברירה אני ידבר איתו על זה.. במקרה הכי גרוע אני אפילו ייתן לו בחזרה את המכנס הכסוף שלי- בתור הלוואה כמובן.. ג'ון: אתה מה??????? אני השמדתי את המכנס הזה כבר לפני שנים!!!!!! אמ.... כלומר.... אתה בטוח שהוא אצלך??? ריצ'י:ברור שאני בטוח היום בבוקר אני הסתכלתי שהם שם.. מוגנים במחבוא שלהם.. אבל בעצם יש לי רעיון מעולה! אני לא ייתן לדייב את הבגדים שלי.. אני יפנה ישר -לאיש והאגדה שבזכותו למדתי אייך להתלבש כמו שצריך! ג'ון: לא!!!!! אתה לא הולך לדבר שוב עם הבן אדם הזה!!! אני מודיע לך כבר עכשיו, אני אתקשר לדורת'י! או יותר טוב, לדייב, שיתקשר לפולורנס, שתתקשר לאמא שלך.... ר'יצי:אבל.. אבל.. אבל.. אני באמת צריך לקבל בגדים חדשים... ורק הוא מצליח כל פעם להדהים עם הבגדים המהממים האלה.. ובעצם תגיד לדייב.. הוא רק יגיד לך שאני יתקשר עליו! (ריצ'י מתקשר אל דייב) דייב: הלו? ריצ'י? לא.... לא, עזוב, זה בסדר.... מה זאת אומרת? אתה מאיים עליי עם הבגדים שלך?? תלך לראות את צביקה??? אל תאיים עליי, אדון ריצ'יארד!!! ריצ'י:אני לא מאיים עלייך! אני מאיים על עצמי.. לשמוע את כל ה "ואו שיגעון" או שהוא יספר עוד פעם על החברה הזו שלו שיותר קטנה מהבת הכי קטנה שלו נו אייך קוראים לה.. אה כן "שירה" (ריצ'י עושה חיקוי של צביקה כשהוא מצטט אותו..) ג'ון: טוב, נו, דיי (לוקח לריצ'י את הפלאפון) דייבי, אני מתגעגע.... מה זאת אומרת? מתגעגע אלייך.... ברור שכתבתי את השיר Born to be my baby עלייך!! אוקיי, אז ריצ'י כתב אותו על הבגדים שלו, אותה כוונה!!!! ריצ'י: ג'ון תביא את הפלאפון שלי! אני צריך להתקשר לצביקה!! תביא את זה כבר!! דייב: אני לא מאמין!! ג'ון פרנסיס, יש שיר שלא כתבת עלייך????!!!!!! ריצ'י... תעזוב את הפלאפון... או, ריצ'י אתה מקשיב??? אז רציתי לספר לך על מה בדיוק אני וג'ון עשינו אתמול ג'ון:לללאאאא!!!! דייב אל תספר לו בבקשה בבקשה.. אני כתבתי עליך שיר נו.. אני כתבתי עליך את - If I Was Your Mother!!!! דייב: מה???????????????. גם אתה היית שורף לי את הבגדים????????????????????????????????????????????????????????
טוב אז כמו שהבטחתי- הפעם אני מפרסמת היום את אלו שהכנו.. אני ממש ממש מקווה שהשאר שלא הספקנו נעבוד עלהם בהמשך היום.. (גלי אני יעבוד על תמונה בשביך לבד אם אין ברירה...) וממש לא נשאר הרבה... (רק 3 כי התמונה של גל היא תמונה נוספת...) דבר נוסף.. הפעם מצטרפת לכותבת- אביה.. (היא עזרה המון!!) אז מעכשיו צוות הכותבת הן:נוגה,אביה ואני.. כמובן אם מישהו רוצה להצטרף- בשמחה שרק יגיב ויכתוב... אז הינה... ************** אזהרה: לרגישות ל:טיקו,דייב,ריצי,ג'ון,ג'סי,ג'קי,רומיאו,סטפני,דורת'י,א.קופיקו,אקסל,פיש ליפס וכל שאר המשתתפים בפינה מומלץ על להשתמש בלחצן המצוקה. אין קשר בין הנכתב למציאות- כל קשר מקרי בהחלט!! (לפחות הדברים שאנחנו המצאנו..) אז קריאה נעימה.. **************** ריצ'י:ג'ון למה אתה מחזיק תמונה של דייב? אתה לא יכול בלעדיו? אתה לא מסוגל להיות בלעדי החבר שלך? ג'ון: מה זאת השאלה הזאת? ברור שכן! אתה זוכר לפני חודשיים שיכנעת אותי ללכת איתך לפאב ולא דיברתי עם דייב שעה!! אתה לא גאה בי??!!! אוף, אל תתחיל לצחוק, אני לא גאה!!!!!!!! חוץ מזה, יש לתמונה הזאת תפקיד! ריצ'י:איזה תפקיד? מה להזכיר לך שאתה יוצא איתו כמה שנים? יותר מ25? ג'ון: נכון אנחנו צריכים להיות בלייב ארת'? אז דייב אמר שהוא לא בא... ריצ'י:מה?? למה?? אתם סוף סוף נפרדתם והוא לא מסוגל לראות אותך? ג'ון: או שהוא מילל לי כבר שבועות שאין לו מה ללבוש... באמת, ריצ'י, לך לעזאזל אתה והסטייל הנורמאלי שלך!!! כל השנים שאני מכיר אותך עיוורת אותי עם הבגדים הנוצצים שלך, ועכשיו כשאני כבר עיוור הפסקת??!! אני ארצח את ההת'ר לוקליר הזאת!!! ריצ'י: מה?? דייב אמר שאין לו מה ללבוש ובגלל זה הוא לא בא? טוב אין ברירה אני ידבר איתו על זה.. במקרה הכי גרוע אני אפילו ייתן לו בחזרה את המכנס הכסוף שלי- בתור הלוואה כמובן.. ג'ון: אתה מה??????? אני השמדתי את המכנס הזה כבר לפני שנים!!!!!! אמ.... כלומר.... אתה בטוח שהוא אצלך??? ריצ'י:ברור שאני בטוח היום בבוקר אני הסתכלתי שהם שם.. מוגנים במחבוא שלהם.. אבל בעצם יש לי רעיון מעולה! אני לא ייתן לדייב את הבגדים שלי.. אני יפנה ישר -לאיש והאגדה שבזכותו למדתי אייך להתלבש כמו שצריך! ג'ון: לא!!!!! אתה לא הולך לדבר שוב עם הבן אדם הזה!!! אני מודיע לך כבר עכשיו, אני אתקשר לדורת'י! או יותר טוב, לדייב, שיתקשר לפולורנס, שתתקשר לאמא שלך.... ר'יצי:אבל.. אבל.. אבל.. אני באמת צריך לקבל בגדים חדשים... ורק הוא מצליח כל פעם להדהים עם הבגדים המהממים האלה.. ובעצם תגיד לדייב.. הוא רק יגיד לך שאני יתקשר עליו! (ריצ'י מתקשר אל דייב) דייב: הלו? ריצ'י? לא.... לא, עזוב, זה בסדר.... מה זאת אומרת? אתה מאיים עליי עם הבגדים שלך?? תלך לראות את צביקה??? אל תאיים עליי, אדון ריצ'יארד!!! ריצ'י:אני לא מאיים עלייך! אני מאיים על עצמי.. לשמוע את כל ה "ואו שיגעון" או שהוא יספר עוד פעם על החברה הזו שלו שיותר קטנה מהבת הכי קטנה שלו נו אייך קוראים לה.. אה כן "שירה" (ריצ'י עושה חיקוי של צביקה כשהוא מצטט אותו..) ג'ון: טוב, נו, דיי (לוקח לריצ'י את הפלאפון) דייבי, אני מתגעגע.... מה זאת אומרת? מתגעגע אלייך.... ברור שכתבתי את השיר Born to be my baby עלייך!! אוקיי, אז ריצ'י כתב אותו על הבגדים שלו, אותה כוונה!!!! ריצ'י: ג'ון תביא את הפלאפון שלי! אני צריך להתקשר לצביקה!! תביא את זה כבר!! דייב: אני לא מאמין!! ג'ון פרנסיס, יש שיר שלא כתבת עלייך????!!!!!! ריצ'י... תעזוב את הפלאפון... או, ריצ'י אתה מקשיב??? אז רציתי לספר לך על מה בדיוק אני וג'ון עשינו אתמול ג'ון:לללאאאא!!!! דייב אל תספר לו בבקשה בבקשה.. אני כתבתי עליך שיר נו.. אני כתבתי עליך את - If I Was Your Mother!!!! דייב: מה???????????????. גם אתה היית שורף לי את הבגדים????????????????????????????????????????????????????????