הפיגוע בנתניה.......

אוסטרלי

New member
הפיגוע בנתניה.......

היי אנשים, אומנם זה לא נושא שכיף לדבר עליו, אבל הייתי 10 מ` ממקום הפיגוע היום. אני לומד פסיכומטרי בהיי-קיו בנתניה, שזה ממש ליד הצומת שקרה הפיגוע, ובערך ב-9:00 היה פיצוץ עצבני והרגשנו את ההדף, והחלונות נשברו!! ברחוב אנשים רצו וראינו גם אנשים שוכבים על הכביש, זכוכיות בכל מקום וחתיכות בשר מפוזרות לכל עבר...... אני ממש לא מאחל לאנשים שיהיו עדים לאירוע כזה. מה אתם חושבים שצריך לעשות כדי למנוע מקרים כאלה???? אשמח לקבל תגובות!!! מה שכן, אני רוצה לפרגן לכוחות הביטחון וההצלה שהגיעו ממש ממש מהר למקום האירוע!!
 
אוסטרלי....... אמרתי את זה כבר בעבר..... ולצערי אני אגיד את זה עוד הרבה ....... המצב עוד יהיה גרוע יותר הרבה יותר...... הפתרון היחיד הוא ..... כניסה לשטחי א` ,כיבושם וניקוי השטח מהטרוריסטים . בטח יפי הנפש בינינו יגידו העולם יכעס........ אז הוא יכעס.... לא הם מסתובבים פה ,אנחנו כן. כבר אי אפשר ללכת בביטחון באף מקום בארץ ,רק תחשבו מה יהיה בפורים כמה אימהות לא יתנו לילדים שלהם ללכת לטייל. כל מה שקורה הוא כתוצאה ממעשי אוסלו.... מה חשבתם לעצמכם ? תביאו טרוריסטים מתוניס והם ישמרו על ישראל ? תתנו להם נשק והם לא ירו ? לא היה בישראל דבר טיפשי יותר מהסכמי אוסלו !!!!!!! כל הקורבנות שמתו מ93 הם לא קורבנות שלום הם קורבנות שווא !!!
 

bduya

New member
ואני יכולה לומר..

שאמא לא מרשה לי לצאת מהבית בפורים. זה חיים??? זו מדינה???
 

אוסטרלי

New member
צודק בהחלט!!!!

תראה דני, אני בהחלט מסכים איתך שצריך להכנס לשם ולנקות את השטחים מהטרוריסטים, הקטע הוא שגם הרשות הפלסטינאית עוזרת להם ומבריחה להם נשקים וחומרי נפץ.... זה לא פתרון לנקות את השטח רק מהטרוריסטים, צריך פשוט לתת להם גם הגבלות ובדיקות קפדניות ביותר, יותר ממה שעושים עכשיו כשהם נכנסים ויוצאים מהשטחים!!! ועל כל פעולה שלהם להחזיר להם פי שתיים מהנזק שהם גרמו לנו!! ואתה צודק, לא יאהבו אותנו, אבל כמו שאמרת, הם לא גרים פה, אנחנו כ ן !!! וכמה שחבל לי להגיד את זה אבל פורים לא יהיה פורים אמיתי, יהיה ממש מפחיד להסתובב ברחובות, ואחרי מה שעברתי היום, אתה באמת חושב על זה יותר.......
 
למעלה