הפטפטת האינסופית על אהבה וזוגיות

הפטפטת האינסופית על אהבה וזוגיות

מוכרחה לשתף אתכן בפרדוקס שמעצבן לי את הקליט בטירוף. כל מיני אנשים מדברים כל הזמן על אהבה , זוגיות טובה, יחסים של הדדיות וכל זה. אלא מאי, כל מי ששמעתי מלהג על זה בסביבה שלי נמצא אחרי שאלה ודרישה מדבר על "צריך להיות"... איש מהאנשים שהטיפו לי על זוגיות טובה ויחסים תקינים ובריאים לא דיבר על "יש". מעניין לא?
 

aviv2401

New member
../images/Emo5.gifלא כל כך הבנתי את הפרדוקס...

שלום לך, את מוכנה לפרט קצת יותר על הפרדוקס?
 
הפרדוקס הוא בזה

שרבים מדברים על אהבה וזוגיות כאילו היו מתנות שמיים. שאיפות חיים ומשאות נפש קולקטיביות. אבל אחרי בירור קצר מתברר שאין להם לא אהבה ולא זוגיות טובה. אז מהיכן אנשים לוקחים את הדיבור הזה על אהבות וזוגיות כאילו הם הפלא האלוהי? אולי אהבה זה כואב, וזוגיות זה בכלל סתם עבודה קשה?
 

aviv2401

New member
אכן אהבה היא מתנת שמיים...

כשאנו הולכים ברחוב, כמה אהבה אנו רואים? כשאנו נוהגים ולצידנו זוג בתוך רכב-כמה אהבה יש שם?.לאחרונה אני שמה לב לדברים האלה ולכן אני טוענת כי אהבה כי אכן מתנת שמיים. העובדה שניתקלת באנשים רבים המדברים על אהבה מעידה על כך שרבים מחפשים אחריה, כמהים לאותו רגע קסום של חוויה זו. אהבה כואבת לעיתים ועם זאת מי שחווה אותה רוצה להרגיש אותה שוב ושוב כי אותו רגע מתוק מאפיל על הכאב שאנו עלולים לחוות בהמשך הקשר. מאוד מעציב שישנם זוגות רבים שחיים יחד למרות העובדה שאין שם אהבה כלל. אך לפני שמפרקים "חבילה" חייבים לקחת בחשבון את אילוצי החיים כגון- נשים רבות נשארות עם בן זוגן בגלל הביטחון הכלכלי.אז מה? אז אסור להן לדבר על אהבה ועל הזוגיות שהן היו רוצות? והרי "חלומות בוראים מציאות קיימת"
 
למעלה