הפטטיס B
שלום רב, אני בן 22, וידוע לי שאני נשא מגיל 17 בהיפטטיס B לאחר תרומת דם. (ההדבקה לא מקיום יחסי מין). א. כיצד הדבר ישפיע על קיום יחסי מין עם בת זוג קבועה? ב. האם ניתן להקים משפחה ולהוליד ילדים? ג. במידה והבת זוג מחוסנת- אין כל בעיה בקיום יחסי מין? ד. לא חוסני כנגד צהבת כשהייתי קטן, למרות שכרגע אני נשא כבר מס' שנים, האם יש צורך ללכת ולהתחסן כנגד הנגיף? ה. האם ניתן לטפל במחלה ולהוציא לגמרי את הנגיף (אין לי שום תופעות לוואי בינתיים)? ו. אלו טיפולים תרופתיים יש? והאם יש צורך לקחת אותם? תודה מראש!
שלום רב, אני בן 22, וידוע לי שאני נשא מגיל 17 בהיפטטיס B לאחר תרומת דם. (ההדבקה לא מקיום יחסי מין). א. כיצד הדבר ישפיע על קיום יחסי מין עם בת זוג קבועה? ב. האם ניתן להקים משפחה ולהוליד ילדים? ג. במידה והבת זוג מחוסנת- אין כל בעיה בקיום יחסי מין? ד. לא חוסני כנגד צהבת כשהייתי קטן, למרות שכרגע אני נשא כבר מס' שנים, האם יש צורך ללכת ולהתחסן כנגד הנגיף? ה. האם ניתן לטפל במחלה ולהוציא לגמרי את הנגיף (אין לי שום תופעות לוואי בינתיים)? ו. אלו טיפולים תרופתיים יש? והאם יש צורך לקחת אותם? תודה מראש!