זו טעות לבקש מהמוכר הבטחה כזאת
מוכר שתבקש ממנו הבטחה שהמחיר יהיה תקף גם מחר ומחרתיים מבין שיש לו ביד קלף - אם הוא יסרב להבטיח הוא חושב שהוא יגדיל את הסיכוי שתקנה אצלו מיד ולא תיקח את הסיכון שמחר הוא יבקש יותר. בתכל´ס - מדובר בשיטת מכירה גרועה ביותר, שנותנת ללקוח להבין שהמוכר נוכל ולא אמין. זאת משום ששום דבר עבור המוכר לא משתנה במעבר מיום ליום, אם הסחורה כבר נמצאת אצלו במלאי. אפילו שער הדולר המשתנה אינו רלוונטי. השעון עושה את שלו ומתקדם משעה לשעה, אך מחיר המוצר נשאר זהה. לכן, מוכר שאומר לך שהוא לא יכול להתחייב על המחיר מעבר לרגע זה - משקר לך בפרצוף ומנסה להלחיץ אותך. אסור לקנות ממוכרים כאלה - צריך לחנך אותם שבלחץ לא ישיגו דבר. כנ"ל גם לגבי המוכרים שלא מוסרים מחירים בטלפון - אפשר לשכנע אותם למסור מחיר בדרכים שונות (למשל - להציג בפניהם הצעות מחיר אטרקטיביות שקיבלת ולשאול אם הם יכולים להציע מחירים אטרקטיביים יותר, כלומר אם שווה לך בכלל להגיע לחנות). מוכר שלא מוכן בכלל לשתף פעולה עם מתן מחיר בטלפון - אל תלכו לקנות אצלו!! ולענייננו - הסיבה שבגללה לא כדאי לבקש מהמוכר הבטחה לשמירת המחיר היא שהוא עלול לסרב ואתה עשוי להתעצבן, ולהפסיד עסקה שעשויה באמת להיות טובה עבורך. לכן - למה להעמיד את המוכר בפני הפיתוי להיות נוכל? עדיף לא לשאול כלום, להמשיך את סקר השווקים, ומובטח לך שאם תחזור אליו ותגיד לו שזה המחיר שהוא הציע לך אתמול ובאת לקנות - אף מוכר לא יסרב לך.