הפורימון בפתח!

א.א.אפל

New member
הפורימון בפתח!

נשארו עוד כ- 40 שעות לפורימון ןהעבודה לא נסתימה. לפנינו עוד: מחר יום עבודה- 10:00 בגשר של לה-גרדיה או 9:45 במרכז- נוסעים לבית ספר בליך כדי להכין דברים מראש. אנו צריכים 5 אנשים מאזור מרכז שרון שיכולים להגיע ביום שלישי בבוקר לבית הספר בליך שברמת גן ולעזור לנו בהכנות. אנשים יקרים שפורימון זה יצא לפועל אנו צריכם את עזרתכם המלאה וולכן מי שיש לו: גיגיות דליים סירים גדולים וזהו.... מי שנענה לאחת מבקשתינו אנא שרשרו הודעה. בברכת פורימון מהנה אוריה וסתיו- מרגלית משתלטים על העולם
 

DRYICE

New member
שאלה, הסעות מכיוון דרום?

אני בימים אלו לא נמצא ליד הסניף הרגיל שלי(קרי חיפה) אלא דווקא בערד. אשמח לדעת מה מצב ההסעות מהכיוון הזה. אני מניח שיש הסעה מבאר-שבע לפורימון, איפה? מתי? DRYICE
 

א.א.אפל

New member
רשימת המתמודדים...

כרגע המתמודדים לתפקידים הארציים הם: (דברים עוד יכולים להשתנות) -יו"ר ארצי: אילן ליאור, ירושלים, בלבד. -סיו"ר ארצי: אלון קס, הוד-השרון, בלבד. -מזכ"ל: אוריה אורן, מודיעין [מול] אמיר זמר, חיפה
 
למעלה