הפורימון בפתח!
נשארו עוד כ- 40 שעות לפורימון ןהעבודה לא נסתימה. לפנינו עוד: מחר יום עבודה- 10:00 בגשר של לה-גרדיה או 9:45 במרכז- נוסעים לבית ספר בליך כדי להכין דברים מראש. אנו צריכים 5 אנשים מאזור מרכז שרון שיכולים להגיע ביום שלישי בבוקר לבית הספר בליך שברמת גן ולעזור לנו בהכנות. אנשים יקרים שפורימון זה יצא לפועל אנו צריכם את עזרתכם המלאה וולכן מי שיש לו: גיגיות דליים סירים גדולים וזהו.... מי שנענה לאחת מבקשתינו אנא שרשרו הודעה. בברכת פורימון מהנה אוריה וסתיו- מרגלית משתלטים על העולם
נשארו עוד כ- 40 שעות לפורימון ןהעבודה לא נסתימה. לפנינו עוד: מחר יום עבודה- 10:00 בגשר של לה-גרדיה או 9:45 במרכז- נוסעים לבית ספר בליך כדי להכין דברים מראש. אנו צריכים 5 אנשים מאזור מרכז שרון שיכולים להגיע ביום שלישי בבוקר לבית הספר בליך שברמת גן ולעזור לנו בהכנות. אנשים יקרים שפורימון זה יצא לפועל אנו צריכם את עזרתכם המלאה וולכן מי שיש לו: גיגיות דליים סירים גדולים וזהו.... מי שנענה לאחת מבקשתינו אנא שרשרו הודעה. בברכת פורימון מהנה אוריה וסתיו- מרגלית משתלטים על העולם