הפורום הזה ממש טוב

מצב
הנושא נעול.
הפורום הזה ממש טוב

הפורום הזה ממש טוב
אחלה של פורום יש לכם פה ממש מעניין ומקצועי כל הכבוד לאביתר ולכל מי שמעלה פה תמונות נדירות
 

fireman

New member
ברוכים המצטרפים../images/Emo70.gif

הפורום הזה ממש טוב
אחלה של פורום יש לכם פה ממש מעניין ומקצועי כל הכבוד לאביתר ולכל מי שמעלה פה תמונות נדירות
ברוכים המצטרפים

גלישה מהנה
 

ארזS

New member
אם אתה אומר זאת ,

הפורום הזה ממש טוב
אחלה של פורום יש לכם פה ממש מעניין ומקצועי כל הכבוד לאביתר ולכל מי שמעלה פה תמונות נדירות
אם אתה אומר זאת ,
מי אנחנו שנכחיש ?
ברוך הבא לפורום של האנשים הכי שרוטים
 

ani88

New member
נצל"ש עזרה בהכוונה

הפורום הזה ממש טוב
אחלה של פורום יש לכם פה ממש מעניין ומקצועי כל הכבוד לאביתר ולכל מי שמעלה פה תמונות נדירות
נצל"ש עזרה בהכוונה
איך מגיעים מאונ' ת"א לבית השריון (רחוב לוחמי גליפולי בת"א) וכמה זמן זה לוקח?
 

urilei

New member
עזרה

נצל"ש עזרה בהכוונה
איך מגיעים מאונ' ת"א לבית השריון (רחוב לוחמי גליפולי בת"א) וכמה זמן זה לוקח?
עזרה
לא נראה לי שיש קו ישיר קח את אחד הקווים לרחוב המסגר (אגד 74, אגד 274, דן 27 - את האחרון תבדוק, ואולי יש עוד) תרד ליד מגדלי גיל או משהו כזה (צומת המסגר-יצחק שדה) משם תוכל ללכת ברגל כ-10-12 דקות או לקחת את קו 11 או 9 מהתחנה שבתוך רחוב יצחק שדה, שגם הם רק יקרבו אותך קצת, לא ממש לבית השריון (אם אתה צריך לשלם על זה וותר על הקו האחרון, מומלץ גם ככה לא לחכות לו)
 

ani88

New member
תודה 4u||

עזרה
לא נראה לי שיש קו ישיר קח את אחד הקווים לרחוב המסגר (אגד 74, אגד 274, דן 27 - את האחרון תבדוק, ואולי יש עוד) תרד ליד מגדלי גיל או משהו כזה (צומת המסגר-יצחק שדה) משם תוכל ללכת ברגל כ-10-12 דקות או לקחת את קו 11 או 9 מהתחנה שבתוך רחוב יצחק שדה, שגם הם רק יקרבו אותך קצת, לא ממש לבית השריון (אם אתה צריך לשלם על זה וותר על הקו האחרון, מומלץ גם ככה לא לחכות לו)
תודה 4u||
 
דווקא יש קו ישיר

נצל"ש עזרה בהכוונה
איך מגיעים מאונ' ת"א לבית השריון (רחוב לוחמי גליפולי בת"א) וכמה זמן זה לוקח?
דווקא יש קו ישיר
קו 7 של דן. תחנת המוצא שלו היא מסוף קלצ'קין הסמוך לאוניברסיטה ויש לו תחנות ברוב שערי הכניסה לאוניברסיטה. יש לרדת ברחוב יגאל אלון, בסמוך להיכל "נוקיה". בית השריון מקביל ליגאל אלון. עליך לחצות את הכביש, להיכנס לשד' יד לבנים ואז לפנות שמאלה ללוחמי גליפולי. לא יותר מחמש דקות הליכה. זמן ההגעה תלוי בשעת הנסיעה. חצי שעה כשרגוע, שעה בשעות העומס של אחה"צ.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה