הפורום הזה כחול מידי...

הפורום הזה כחול מידי... ../images/Emo4.gif ../images/Emo29.gif

טופיק
איך התמכרתם לקוויזים; הסיפור המלא. שתפו אותנו
אני אגיב יותר מאוחר...
 

Me 4eVer

New member
צבעוני זה טוב..../images/Emo70.gif../images/Emo13.gif

ולא התמכרתי.. אבל הכל בגללך...
 

Minerva

New member
../images/Emo12.gif *מהרהרת בכובד ראש*

לא נראה לי שאני ממאאאש מכורה... סתם חולה על השטויות האלה... אחרי הכל, כל אחד (או שלא) אוהב לגלות על עצמו דברים לא-חשובים-בכלל.
 

Minerva

New member
אפשר שנייה להתבכיין?

לממממממהההההההה?! למה? למה הפורום HP לא מאפשר לי לשלוח תגובות? מדוע כל השרשורים מבולבלים???????!??! למה זה קורה דווקא ליייי??!?
 

Minerva

New member
../images/Emo9.gif OK....

If this item ranks at the top of your list, you are definitely addicted to online quizzes. Have no fear, though-- there are TONS of other people in the same boat. Remember, safety in numbers!
 

צו צאנג

New member
האמת שאני לא מכורה בדיוק....

אני עושה מידי פעם את הקוייזים שיש בפורום ה"פ, ואני נכנסת לפה רק בגלל שזה הפורום שלך אופיר.... ואני חלק מהקוויזים פה, שנראים לי נחמד...
 

LeAnNe

New member
מכורה? אני? מה פתעום?

זה סתם נחמד לעשות קוויזים ולהגיד: "וואי איך הם ידעו ש...." או להפך: "וואי איזה קוויז מפגר זה, אני בכלל לא........." ואגב... אני חדשה כאן וקוראים לי ליאן (לא רציתי לפתוח הודעה חדשה כי אני מכירה חצי או יותר מהאנשים פו והם גם מכירים כנראה אותי). ולפני רגע שמתי לב לקיום הפורום הזה לאחר שכראתי את החתימה של אופיר (גם דרך..).
 
ברוכה הבאה, האני! ../images/Emo140.gif ../images/Emo29.gif

ונראה לי שאני מעלה את הטופיק הזה שוב בעוד שבועיים... עד אז יהיו יותר אנשים בפורום, וכולכם כבר תהיו מכורים!
 

LeAnNe

New member
לא מצאתי את הפורום בדף של הפורומים

בתפוז! (האם זה אומר שתפוז עדיין לא פרסמו את הפורום?)
 

YaLdoNet 4 EveR

New member
אני ההיפך הגמור ממכורה ../images/Emo2.gif ../images/Emo12.gif ../images/Emo31.gif

או"ש
אממ.. לא, האמת היא שאני לא מכורה, אני מניחה שקוויזים הם התחליף הזול למסע חיפוש עצמי בהודו. ככל שאני עושה יותר אני מגלה יותר על עצמי, גם אם זה מטומטם לגמרי (אני בֵּל! ^_^). חוצמזה, אני מאוד בררנית בכל מה שקשור לקוויזים ושלא כמו -שאני מניחה- רובכם עושים - נכנסים לכל קוויז שהומלץ פה, אני עושה רק מה שבאמת מעניין אותי.. למשל , איזה פאואר פאף אני? ^_~ (בלוסום) או מה שבאמת המליצו בחום, והתוצאות נשמעות שוות.
ארר לומשנה, אני פה כי כיף פה.
 

Mooa-Numi

New member
עשיתי המון.

ואז עשיתי יותר. ועוד יותר. ועוד יותר. ואז התמכרתי. אתם אוהבים אותי?
 

shloompi

New member
איך התמכרתי לקוויזים ....

זה סיפור עצוב וסוחט דמעות
על ילדה אומללה בשם נופר , שפעם הייתה רגילה לחלוטין NOT עד שהיא גילתה שני דברים -
פורומים בתפוז
קוויזים מאז , נופר מכורה באופן קשה לשני הדברים .... דרך הקוויזים גיליתי על עצמי דברים קשים מנשוא (אני דולפין ירוק , מאוהב, עם בולי דואר....) היום אני יודעת - אני מכורה!!!!! *מוזיקה דרמטית ברקע*
 
גו נופר! ../images/Emo45.gif ../images/Emo29.gif

היחידה שמודה!
ועכשיו, הסיפור שלי... ובכן, הכל התחיל מתישהו לקראת אמצע החופש הגדול, (לפני כן ידעתי מה זה קוויזים, אבל בהחלט לא יכלתי לקרוא לעצמי מכורה...) כשחיפשתי סלאשים של הארי פוטר (אם אתם לא יודעים מה זה, אז כנראה שעדיף כך...), ואיכשהו מצאתי את עצמי במשהו שנקרא LiveJournal, או בקיצור - LJ, שזה יומן שמישהו כותב ואנשים יכולים להכנס ולראות את כל מה שהוא כתב (לפי דעתי זה דבר טיפשי במיוחד, ד"א...). ובכן, גיליתי שהאנשים שכותבים את הLJ´s האלה, או לפחות ברובם, ממש חולים על קוויזים, הם נורא אוהבים לעשות קוויזים ואז לשים אותם ביומנים שלהם. ואז התחלתי לשוטט בLJ´s האלה ולאסוף כל מיני קוויזים שנראו לי שווים (כן, היה לי משעמם... אבל זה היה שווה את זה בסופו של דבר, לא?) ואז, כמובן, גיליתי כמה קוויזים הם שולתים, והתמכרתי...
 
למעלה