הפורום בלעדי לתומכי אלירז וחבורותו

ליהי114

New member
איך את מצפה שאנשים ייתיחסו לדבריך ברצינות?

קראת את התגובה שלך?? את דורשת כבוד אבל אין לך את המינמום לאחרים. לקרוא לדן שילון "סוס מת",לבר גפן "בהמה גסה,חוסר אנושיות ומתלהמת" רק כי "העזו" לבצע את עבודתם ושאלו את הפייבורטים שלך שאלות נוקבות. על מה את מדברת?? איך את מעזה בכלל לבוא בטענות למישהו?? תסתכלי על עצמך קודם
 
אין לי אחות , היא זו שענתה.

אנשי הקבוצה של אנטי אלירז התאחדו והצביעו לו כי לאיילה הם כבר לא יכלו להצביע. ובקשר לאלירז אתמול, אני לא ראיתי שהציגו שום תקיעת סכין בגב. הדבר היחיד שהראו זה את הסלנג שלו ושהוא נוטה להתעצבן ואז להצטער על זה. את יודעת מה ? כמו רובינו!!! בניגוד לסער הסוציופת שלא יכול להגיד שהוא טעה ומעדיף לתקוף כתבת: "אני לא יודע איך את עם גברים" - איזה מרואיין שמעת אומר משהו כזה לכתבת? ורק לחדד עוד נקודה, עם כל זה שהוא הגיע למקום שני, ראית מה היחס שהוא קיבל כשהוא יצא לקהל - כשאלין יצאה שרו לה שיר, כשפותנה וגואל יצאו מחאו להם כפיים. סער- קיבל את השם של אלירז בפנים עד שארז נאלץ להרגיע את הקהל. ואני ממש מבקשת שתחסכו ממני את ה"זה כי הקהל הם ערסים ופרחות" אני באקדמיה, ואני חייבת להגיד ש90% מחבריי הם פרו אלירז ומתעבים איילה וסער( כולל פייסבוק שהם לא ממש חברים ) ואני מודה ששמעתי זוג חברים שהם חושבים שסער חמוד אבל הם לא עוקבים ממש (לפי דבריהם). דיברתי אתמול עם אבא של חבר שלי והיה לו דברים רעים להגיד על סער, ישבתי באוטובוס ושמעתי שיחה של שתי בחורות - והם היו אנטי סער. בקיצור, אם רוב הפורום פה נגדו זה כי רוב הציבור נגדו ובזה אני אסגור.
 

אלה444

New member
אגב - ארץ נהדרת

ראית איך הציגו את אלירז ? אחד לאחד ... הכל כל כך מתומצת ואמיתי .
 

רקלוש

New member
ארץ נהדרת מזמן פאסה והפסיקה להיות מצחיקה...

מאד מגמתית מגחיכה ומלעיגה בעיקר טיפוסים מזרחייםכבר הרבה מאד תכנית גזענית שעורכיה ויוצרייה לא יצאו מהמנטליות והקודים של העיירה....וזו דעתי עלייה כבר הרבה מאד זמן... הם מנסים לחקות את התכנית saturday night life....איפה הם ואיפה התכנית המבריקה והשנונה הזו...??!!
 

דינה122

New member
לאנה סקיי כזכור לי,רק מאתמול*

בארץ נהדרת הציגו את סער כמי שמתנהג כילד מול איילה.אך את אלירז הציגו כמי שעושה סולחה ואחר כך תוקע סכיון בגב!!!!!!!! או שאולי לא ראינו אותה תוכנית אתמול בערב בערוץ22 בתוכנית "ארץ נהדרת"שגם על שם התוכנית יש לי סייגים .איזה ארץ,נהדרת?
 
אוי נו, תנוחו, "ארץ נהדרת " תכנית סאטירית

ומה שהיא עושה זה להקצין את התכונמות של כל משתתף ואלירז באמת התעמת כמה פעמים עם אנשים ואחר כך ביקש סליחה סו פאקינג וואט? לא ראיתי תקיעות סכין ב"ארץ נהדרת".. את הרי לא חושבת שמישהו חושב באמת שסער ישכב בלי חולצה על הספסל בבית המשפט ויגיד לשופטת שלא בא לו לדבר איתה כאילו היתה אילה? את צריכה עוד הסבר מה זה סאטירה? נוא באמת, אתם מביכים!!
 
הוא לא הוצג כבן אדם שתוקע סכינים,

אלא כמישהו עם פיוז קצר שיודע בסוף להגיד- הגזמתי. ולהצטער. ואני חושבת שזו תכונה שמיוחסת להמון רב של אנשים. בקשר לסער, הדמות שלו הוצגה אחד לאחד.
 
יש לסער צדדים טובים

הוא פשוט בחר לא להראות אותם. אני ממש לא שונאת אותו. בעיקר מרחמת עליו. אני חושבת שהמראה שהוא קיבל לפנים היתה קשה ומטלטלת. אני חושבת שבקטע מסוים הוא הבין את זה, וכשהוא אמר שזה מאוחר מידי לפיוס, זה היה כי הוא היה לבד וידע שלא יהיה לו איך להתמודד. סך הכול, בסוף, למי שראה מה קרה בבית כששניהם נשארו אחרונים הוא אמר לאלירז שהוא ידע ששניהם יגיעו לראש בראש הזה ואלירז ינצח. אני חושבת שזה גם מה שעזר לו לא להתפרק ולקבל את זה שהוא מפסיד. בכל מקרה אלירז היה ונשאר מלך בכך שהוא לא נתן לסער להתחמק וסגר איתו את החשבון. זו העצמה שלו לאורך כל התכנית וזה מה שעשה את הניצחון להרבה יותר מתוק עבורו.
 

דנה1982

New member
אחת ההודעות היפות והשפויות פה בפורום!

סער בהחלט לא אדם רע. היו לו גם רגעים בתוכנית שבהם הטוב והיפה שבו יצא (למרות וככלות הכל, ברוב רגעי המשבר של איילה הוא היה שם לצידה וגם לצד ארז והוא גם היחיד שענה לעדנה ברגעים שנראה שאחרים פחדו לענות לה, כמו במקרה מפת המחסומים). אני חושבת שמה שהדגיש את הפערים בין שני הגברים האלה היה תוכנית הרדיו והשיחה שאחריה. כי אלירז נורא רצה לדבר על דברים, לגשר על פערים. סער היה חסום לזה. הוא פוחד להתמודד, אבל עכשיו אין לו ברירה וזה מה שיפה ב"האח הגדול". כשאתה יוצא מהבית, אתה נאלץ לעמוד מול ביקורות של אנשים כלפיך. אנשים העמידו אותך להדחה בגלל דברים שעשית לא בסדר או שבעיניהם היו לא תקינים והקהל מרשה לעצמו בטוקבקים ופורומים להגיד למה הוא לא התחבר אליך. זו המראה הכי טובה והכי נקייה שאדם יכול לקבל, למרות כל הקושי העצום שנלווה לזה. שניהם היו ראויים למקומות שהגיעו אליהם וגם אם זה היה מסתיים הפוך (סער ראשון ואלירז שני) זה לא היה משנה לי. שני גברים חזקים שהחזיקו כל אחד את האנשים שלו ושניהם בהחלט היו כתף למחנות שלהם.
 

m e א נ י

New member
לראשונה אני מגיבה פה, וכנראה גם האחרונה...../images/Emo70.gif

אני מסכימה איתך!
 
למעלה