הפועל י-ם - עם תקציב 10 מליון דולר?

TheWhiteTigris

New member
הפועל י-ם - עם תקציב 10 מליון דולר?

ארקדי גאיידמק, מיליונר יהודי רוסי בעל עבר מפוקפק, יהיה מפטרוני המועדון. האם י-ם תעמיד קבוצה שתתחרה במכבי? לכתבה - כאן.
 

צהוּבה

New member
תקציב

הוא לא הבעיה העיקרית של הפועל ירושלים. הבעיה של הפועל ירושלים תהיה בעיקר איך יסתדר התרכיב הזה, של אדלשטיין והאוהדים שם, בשיתוף עם המקומונים שמציבים את הקבוצה בסיר לחץ עצבני, כמו תמיד. ובמקום לבנות קבוצות שם, הם עסוקים בניסיונות חד פעמיים "לגנוב" ממכבי. זה לא איום על הגמוניה.
 
תאמינו לי שזה דבר טוב

זה סטירה לפנים לכל הפרשנים למינהם שחושבים שאף אחד לא ישקיע בקבוצות כדורסל בארץ , זה בהחלט מראה שיש משקיעים שרוצים להשקיע , רק צריך לדוג אותם . אני מקווה שי"ם יתחזקו משמעותית וייתנו פייט למכבי ת"א , רק שהמשקיע הזה לא יהיה כמו ההוא בחולון (שכחתי את שמו ) שקנה מלא שחקנים לחולון והסתבר כנוכל לא קטן .
 

ShaguaR

New member
כמה דברים:

א) לא חושב שירושלים תצליח להעמיד קבוצה שתתחרה במכבי. עם כל הכבוד למשקיע, אין לירושלים הנהלה מקצועית, סקאוטרים ועובדים נוספים ברמה של מכבי ת"א. ב) במידה וכן, לפחות יהיה קצת מעניין בליגה ( יהיו כאלה שיקפצו עלי, אבל ממש לא בראש שלי הליגה המשעממת רצח שנוצרה ). ג) בשעה טובה קבוצה עושה משהו מבחינה כספית על מנת לרומם את המועדון. כל שאר המועדונים רק בוכים ורוצים להגביל אותנו.
 
לדעתי

זה הדאבל האחרון שזכינו בו. וגם כל שנות ה-90 שבאמת הם היו חוויה עם אבי נימני. דריקס. איציק זוהר, אובארוב, קלינגר ועוד שחקנים
 
נראה לי שטעית בשרשור

גם כי בכדורסל אין את נמני וגם כי אנחנו כל שנה זוכים ונזכה בדאבל
בקשר לנושא, אני בעד תחרותיות בליגה, אפילו שהפועל י-ם יזכו מדי פעם בגביע... העיקר שלא יהיה משעמם (במשחק גמר גביע חבר שלי הלך באמצע הרבע השלישי לקנות נקניקייה או משהו מרוב שעמום)
 
למעלה