הפועל באר שבע נגד פאנווזיס שידור ישיר לצפייה ישירה

  • פותח הנושא Modu46
  • פורסם בתאריך
M

Modu46

Guest

הפועל באר שבע נגד פאנווזיס לצפייה ישירה, הפועל באר שבע נגד פאנווזיס שידור חי לצפייה ישירה.

לצפייה בשידור המשחק לחצו כאן!

הפועל באר שבע נגד פאנווזיס לצפייה ישירה, הפועל באר שבע נגד פאנווזיס שידור חי, הפועל באר שבע נגד פאנווזיס שידור חי , הפועל באר שבע נגד פאנווזיס שידור חי , הפועל באר שבע נגד פאנווזיס שידור ישיר, הפועל באר שבע נגד פאנווזיס לצפייה ישירה, הפועל באר שבע נגד פאנווזיס שידור חי, הפועל באר שבע נגד פאנווזיס שידור ישיר, הפועל באר שבע נגד פאנווזיס שידור חי ישיר לצפייה ישירה, הפועל באר שבע נגד פאנווזיס לצפייה ישירה, הפועל באר שבע נגד פאנווזיס שידור חי, הפועל באר שבע נגד פאנווזיס לצפייה ישירה, הפועל באר שבע נגד פאנווזיס שידור חי , הפועל באר שבע נגד פאנווזיס שידור ישיר באיכות ובחינם. תקציר הערוץ: ערוץ ביתר ירושלים נגד מכבי חיפה הקרוי גם ערוץ הספורט, כשמו כן הוא – ערוץ הספורט הראשון שהוקם אי פעם בישראל. הפועל באר שבע נגד פאנווזיס הישראלים (ויש לא מעט כאלו, 11 במספר נכון לכיום). את יובל זה פחות מעניין ספרד נגד קרואטיה משדר את המשחק המרכזי והמעניין ביותר בכל מחזור של ליגת העל הישראלית בכדורגל, משחקי מכבי תל אביב בכדורסל ביורוליג, משחקי ליגת האלופות המרכזיים ביותר, מהדורות חדשות הספורט ותוכניות דיונים, אולימפיאדה, יורו, מונדיאל, משחקי כדורגל מהליגה הצרפתית, שידורי משחקי נבחרת ישראל בכדורסל או בכדורגל, ועוד אין ספור ענפי ספורט נוספים. ללא ספק, ערוץ שכל אחד שמגדיר את עצמו חובב ספורט יהיה מעוניין שיופיע לו בטלוויזיה.​
 
W

wall3a

Guest
הפועל באר שבע הוגרלה היום (רביעי) בסיבוב המוקדמות השני של המפעל האירופי השלישי בחשיבותו, הקונפרנס ליג, שם התבשרה כי יריבתה תהיה המנצחת בין פוניבז' הליטאית למילסאמי המולדבית. סגנית האלופה מדורגת בשלב הזה ומקווה לחזור השנה לשלב הבתים, אליו העפילה גם בעונה שעברה, ואפשר לומר שההגרלה האירה לה פנים. לשמחתה, היא נמנעה ממפגש עם אדנה דמירספור הטורקית.

המפעל משוחק כרגיל בימי חמישי וסיבוב המוקדמות השני יחל ב-27 ביולי, כשהגומלין יהיה שבוע לאחר מכן, ב-3 באוגוסט.

פוניבז' הצנועה עלתה לליגה הראשונה בליטא רק ב-2018, אבל כיום היא כבר מוליכת הטבלה אחרי 18 מחזורים בפער של שש נקודות מהאלופה המכהנת ז'לגיריס. למוקדמות הקונפרנס ליג העפילה כשסיימה אשתקד במקום השלישי.

הקבוצה נוסדה ב-2015 כמעין ממלאת מקום למי שייצגה אז את העיר בגאווה, אקרנאס, שזכתה בשבע אליפויות אבל התפרקה בעקבות פשיטת רגל. בהיסטוריה שלה זכתה פוניבז' בשני תארים: הגביע הליטאי ב-2020 והסופר קאפ ב-2021. בשתי העונות האחרונות היא לא הצליחה לעבור סיבוב באירופה, וכעת תנסה לעשות זאת בניסיון השלישי.

למעשה, פוניבז' ומילסאמי נפגשו גם בשנה שעברה במוקדמות הקונפרנס ליג, והקבוצה המולדבית עלתה עם 0:2 בבית ו-0:0 בחוץ, אבל בהמשך הודחה על ידי יריבה פינית שאף הביסה אותה 1:4 במולדובה.​
 
למעלה