הפגנת מחאה מחר בכיכר רבין

HitMan23

New member
הפגנת מחאה מחר בכיכר רבין

כולם-ביום ה' 24.8 בשעה 19:00 בכיכר רבין תחת הסיסמא: "קחו אחריות אישית-נכשלתם תיתפטרו" לחתימה על עצומה וכניסה לאתר המרכז את כל פעולות המחאה בארץ: WWW.ATZUMA.ORG נכשלתם-תתפטרו אנחנו אנשים החרדים לגורל המדינה. מכל קצוות הקשת הפוליטית! ביום ה' 24.8 בשעה 19:00 תתקיים עצרת מחאה בכיכר רבין. אנו קוראים למנהיגות בראשות ראש הממשלה לקחת אחריות אישית על מחדליהם, ולהתפטר. אנו מאמינים שיש לנו עוצמה כפרטים המתאגדים ביחד וקוראים לא ע-ו-ד !!!! 1.לא עוד מוסריות לקויה על חשבון חיילנו. 2.לא עוד ויתור על כל מטרות המלחמה ובכלל זה החזרת החטופים. 3.לא עוד דיבורים מיותרים על תוכניות מדיניות הזויות תוך כדי לחימה. 4.לא עוד עורף המתפקד בעל כורחו כחזית למעלה מחודש, כאשר תפקיד הצבא להגן בכל מחיר על חיי השגרה של האזרחים. 5.לא עוד מדיניות הססנית לפני יציאה למתקפה, הגוררת פגיעה קשה באוכלוסייה האזרחית, סבל רב ונזקים עצומים למדינה. 6.לא עוד תרבות שלטונית של ספינים, ובריחה מאחריות על ידי ועדות חקירה והטחת האשמות כלפי ה ש"ג. לנו אין דוברים. איננו מעניינים שפוליטיקאים יתפסו עלינו טרמפ, אין לנו מערכת משומנת הקושרת בין האנשים. אנחנו מתארגנים על חשבון הזמן עם המשפחה, תוך כדי ואחרי שעות עבודה . הפעילות על חשבוננו. אם אתם מזדהים עם רוח הדברים, שלחו אלינו אי מייל לכתובות שלהלן ואנו נעדכן אתכם. הפיצו את המסר לכמה שיותר אנשים. יש לנו כוח להרים משהו גדול. נא הפיצו לכמה שיותר אנשים לפרטים: אריאלה 052-3360949 בועז 052-3360949
 

Hard Nut

New member
תעבירו את העצרת לחיפה, טמבלים !

כמה טילים נפלו על כיכר רבין במלחמה ? כמה תושבים נהרגו, נפצעו, או לקו בהלם וחרדה בעורף התל-אביבי ? כיכר רבין ??? חיפה !!! ומיליון וחצי הפליטים שבין חיפה - לגבול הלבנון !!!
 

Hard Nut

New member
אני חושב על הבורסה שהמשיכה לפעול...

כשאני יושב 30 יום בחיפה - ובחלק גדול מהזמן - אני רעב ללחם ! כי או שהחנויות היו סגורות, או שהחנויות היו ריקות (לא הגיעה אספקה). ובתל אביב - הבורסה המשיכה לפעול - כאילו תל אביב נמצאת על פלנטה אחרת ! חרפה !
 
למעלה