הפגנה כנגד הומיאופתיה מחר

WhiteBear

New member
בואי לא נקרא את מה שאני כותב

ונתעלם מזה שאני לא מנסה לפגוע בחופש בחירה או להוציא משהו מהחוק (אלא רק להביא מודעות). ובואי גם נתעלם מזה שיש דברים שלא הוכחו חד משמעית (נאמר, דיקור), למול דברים שהוכחו (עד כמה שאפשר "להוכיח" משהו), בצורה מאד שיטתית, שהם לא אפקטיביים יותר מגלולת סוכר (נאמר, הומאופתיה). אבל בואי באמת נתעלם מזה...
 

nofaritrit

New member
תראה,לי ולהומאופטיה יש יחסי שנאה אהבה

מצד אחד היו לי הרבה נסיונות עם הומאופטיה שלא עשו דבר ומאידך כאלו שעשו שינויים משמעותיים מאוד לטוב וגם לרע(ואפילו רע מאוד). לא חושבת שניתן לחקור את זה בכלים מדעיים מכיוון שמדובר בתהליך אתה מגיע לטיפול לפתור בעייה מסויימת אבל בעייה אחרת נפתרת כי ישנם דברים שהם לא לינארים. באמת שאני לא רואה שום דרך למדוד שינויים במישורים שהם יותר רוחניים ופסיכולוגים מכיוון שממילא ההומאופטיה לא מותאמת לאדם ע"פ מחלה אלא ע"פ שלל סימפטומים. היום אני חד משמעית ממליצה על הומאופטיה כניסיון לכמה חודשים. במקרה שזה עוזר זה עוזר כמו נס אז שווה לנסות. במקרה שזה לא עוזר אז הרבה זמן יקר הלך לאיבוד כי אפשר היה לקבל טיפול אחר והומאופטים מאוד לא אוהבים טיפולים אחרים במקביל. בגדול אני כן חייבת לאמר לך (בגלל ההקשר המשפחתי לרז )שאצל ילדים בספקטרום ראיתי שינויים הרבה יותר גדולים מתרופות הומאופטיות מאשר שינויי תזונה ,תוספי מזון והוצאה של כספית מהגוף. כמובן שלא ערכתי מחקר מדעי (וקשה מאוד לערוך כזה מכיוון שיש יותר מידי משתנים) אבל בגדול מהניסיון שלי יש להומאופטיה פוטנציאל ריפוי גדול.(אני אומרת פוטנציאל כי יש לי הרבה ביקורת על איך דברים נעשים בעולם הזה) אישית לבן שלי זה עשה שינויים מרחיקי לכת לטוב ולרע ואין לו שום מושג שהוא קבל רמדי שאמורה ל"עזור" לו. כך שלפחות לי אישית ברור שהתרופות האלו הן לא רק סוכריות..מה עושים איתם ואיך זאת כבר שאלה אחרת ומסובכת.
 

CriticalValue

New member
חברים יקרים

קראתי בשקיקה את כל ה(איך אתם קוראים לזה?) - "שרשור". נהניתי מאוד*. (*נאמר בציניות) אתם שואלים למה? הקדמה: אני לא מכיר את מטרות הפורום, מעולם לא ביקרתי בו בעבר. הפורום נקרא "פורום רפואה משלימה", את זה הצלחתי להבין. אני חושב שכל רעיון, (מדע, אמנות, אמונה, דת וכו') צריך להיות מסוגל להתמודד עם ביקורת. גילוי נאות: הדוקטור (לסטטיסטיקה) יוסי לוי, שלפי מה שמר גלילי מספר - עומד מאחורי ההפגנה (?), מתפרנס מהיותו (בין השאר) סטטיסטיקאי (בכיר?) בחברת התרופות "טבע". (לחלוטין חף מאינטרסים*) גוף ההודעה: אני חושב שכאשר מר גלילי (אדם שאם הייתם מכירים, ודאי הייתם מתייחסים אליו שונה כאן בדיון. לדוגמא - http://www.talgalili.com/?p=1240) החליט לפרסם את ההודעה בפורום זה, כוונתו העיקרית היתה לנהל דיון. ברור שמטרתו לא היתה לפרסם את ההפגנה. מר גלילי מנהל מספר פורומים בו הוא כתב ראשי (עם כמה עשרות קוראים כל אחד) ויש לו זרועות מאוד ארוכות ברחבי ה"בלוגספירה" (ככה קוראים לזה?) הישראלית, אם הוא ירצה לפרסם משהו, הוא ימצא את הקהל המתאים ויגיע אליו. ממש לא יצעק מוות לערבים בתוך עזה. תשובה לשאלה "למה נהניתי מאוד* ": הבנתי שאתם לא מצליחים לנהל דיון. לא מצליחים להבין שאנשים בסך הכל רוצים ל-ד-ב-ר. אנשים רוצים לשמוע ולהשמיע. לא רוצים להתנצח ולא רוצים לגרום לאחר לחשוב שהוא טועה. (לפחות לא בדיון הזה...) ברור שכאשר אנשים מגיעים מעמדות כל כך שונות: - מטפלת בכירה רב תחומית: רפלקסולוגית בכירה, נטורופטית, מטפלת במספר שיטות עיסוי, מתרגלת יוגה, טנטרה וברימה - *מטפלת הוליסטית, *מלווה תהליכי שינוי והעצמה *מלמדת אנגלית בתנועה והנאה - מטפל בכיר בעיסוי רפואי שיקומי 054-9795002 - אל מול: מתעתד לסיים תואר שני בביו-סטטיסטיקה באוניברסיטת תל אביב לקראת תחילת 2010. עובד כסטטיסטיקאי במעבדה לסטטיסטיקה של אוניברסיטת תל-אביב. אז ב-ר-ו-ר שיש פה הבדלים תהומיים באופן המחשבה, (מי אמר מדע מול רגש?) טהל ללא סספק יש גם המון מה להפיק אחד מהשני, למה סתם להתנגח? למה לא (ואני פונה למצדדים בשיטה) לשמוע מה יש למר גלילי להגיד, ולהתמודד עם העובדות שהוא מציג? הרי לא סביר שהומאופתיה זה שטויות, כנראה שאפשר להתמודד עם ה"מחקרים" המדעיים. למה לא לנסות להעמיד את מר גלילי על טעותו? אז אני כבר אענה בשמכם, "כי כל יומיים בא מישהו וטוען שהכל שטויות. לא מאמין? שלא יבוא לפה. למה אנחנו צריכים להתגונן? " אז אני גם אענה לכם - (ואני מודה שניסחתי את התשובה שלכם כדי שיהיה לי נוח לענות עליה.) אז בואו נניח שמר גלילי היה בא לפורום ומנסה הודעה בעלת אופי שכזה: אני לא ממש מכיר את התחום, אבל הייתי שמח אם תוכלו להרחיב מעט כדי שאוכל להכיר את הנושא יותר לעומק. ובצורה עדינה היה מציג את ה"מחקרים" שלו כחלק מהשאלות שהוא שואל, אז מקומו כן היה פה? סיכום: תפסיקו לריב. אל תרשמו בחתימה האלקטרונית שלכם שאתם "מטפלים" ותפזרו פה לכל עבר כעסים ואנרגיות שליליות. ואתה מר גלילי, מה חשבת לעצמך כשנכנסת לאמצע עזה וצעקת מוות לערבים? תודות: גוגל.
 
למעלה