music to my ears
אתה פשוט טוען את טענתי רק בניסוח אחר! נכון, כלים חזקים יותר אומנם מגיעים למהירויות גבוהות יותר, אבל העיקר הוא "תגובת האופנוע" (כלשונך), כלומר - מורכבות התפעול של האופנוע. שמעתי את זה ממספר לא מבוטל של אופנוענים, צעירים וותיקים כאחד. כאן אנחנו מסכימים 100%. בוא נמשיך אם אותו הקו הלוגי: אם הכלי הזה יותר מורכב, אני צריך ללמוד עליו נהיגה לפני שאנהג עליו בחופשיות, נכון? צודק גם כאן. אכן, לפי תקנות הרישוי הקודמות, אחרי 500 סמ"ק יש מעל 500, כלומר - כלים מורכבים יותר. ועליהם הייתי לומד איך להתמודד. אולם, כרגע דרגת הרישוי הגבוהה ביותר היא על כלי שכבר נבחנתי עליו. הטיעון שלי הוא שגם אם הוחלט שיש להגביל את הכוח - אי-אפשר לעשות זאת רטרואקטיבית (כמו בחוק העתיד להיכנס לתוקף), קל וחומר כשהתלמיד הוכיח שהוא מתמודד אם אותו כוח מוגבר. זה בדיוק מה שעשיתי. לכן, בפעם המיליארד - אין שמץ של הגיון לחייב אותי לעבור את אותה מסכת הסמכות נהיגה בשנית.