הפאלקון וחייל החורף פרק 1X03

Lhuna3

Well-known member
טענה מעניינת שעולה בעקבות פרק 3 היא

העדר תקציב גורם לסדרה (בעיקר פרק 3) להתקדם מהר בעלילה ופחות להסביר את האירועים. יכול להיות שליצור עונה ארוכה יותר תעלה יותר כסף על אפקטים וכסף לשחקנים ולכן העדיפו להתמקד יותר בסיפור שרצו להעביר במקום להרחיב על הדמויות והאירועים. בהנחה ולא ירחיבו על זה עד סוף העונה, מה דעתכם\ן?
אני לא יודעת אם הסיבה היא העדר תקציב, אבל 6 פרקים (גם אם קצת ארוכים יותר מאלו של וונדה) בהחלט מרגיש לי שמחייב אותם להזדרז מאוד עם העלילה. כיוון שאני עוד לא בטוחה מה האנדגיים (no pun intended) של הסדרה הזאת, לאן הם מתכוונים להגיע (האם המטרה בשורה התחתונה היא כמו שחשבתי להעביר את סם תהליך שבסופו הוא יקבל את תפקיד הקפטן או מקביל לזה, או שבכלל הולכים לכיוון אחר), אז אני לא בטוחה אם זה טוב או רע.
אני מאמינה שבפרקים הבאים בכל זאת נקבל עוד קצת על החיים האישיים של סם ושל באקי. עם אחותו של סם לפחות בטוח חייב לקרות משהו. למה ספציפית אתה מתכוון למשל שאתה חושש שלא ירחיבו והיית רוצה?
 

מילי08

Well-known member
מודה שהפריעה לי הקלות שבה זימו ברח מהכלא, זה לא אמור להיות אחד מהמקומות המאובטחים ביותר שיש? אבל כל האינטראקציה שלו עם באקי וסאם (ושל שניהם זה עם זה) הייתה נהדרת, אפילו כשהיה נראה לקראת סיום הפרק שהוא עומד לבגוד בהם אבל לא עשה את זה. גם שרון שחזרה לתמונה הייתה מעולה וקיק-אסית בטירוף, שמחתי מאוד לראות אותה. זמן המסך המועט של ג׳ון ווקר מעיד שאין לו סיכוי להישאר קפטן אמריקה לעוד הרבה זמן, בייחוד אם זה תלוי בבאקי, שכמה לא מפתיע נפגש עם איו אחרי איזה 20 רפרנסים לווקנדה לאורך הפרק. מעניין מאוד לראות מה היא מתכננת לעשות לזימו אחרי כל מה שהוא עולל.
מצד אחד באסה שחצי סדרה מאחורינו ויש רק עוד שלושה פרקים, מצד שני הסיפור מאוד מהודק ולהבדיל מוונדהויז׳ן אני כן רואה מקום להמשיך את הסדרה לעונות נוספות גם אחרי שהסיפור הזה ייגמר (אלא אם כן יש תכנון להחזיר את סאם ובאקי לאקשן בקולנוע ואז סבבה מצידי העיקר שנמשיך לראות אותם איפשהו).
מסכימה עם הכל
ואני מניחה שהראו לנו אותו הפרק בלי חולצה זה היה בשביל להוכיח לנו שיש לו את הבייספס הראויים לתפקיד הקפטן בסוף? :-D
יססס. אבל הוא שחור, אז אבוד לו. הם מחפשים קפטנים בלונדים
יקוי-קאפפפ הגועל נפש הזההה פולש לאיש שהחביא את הדגלנים וכל ההתנהגות שלו זה כ"כ ההפך מסטיב רוג'רס;-( אני שונאת אותווווווווווו. אהבתי כשאיש ההוא ירק לו בפרצוף!
הוא ממש מעצבן!
אולסו מסתבר שהוא ממש עשיר כמה נוח
מה שחשבתי
וואי כל הזמן הזה וסטיב לא בדק כלום לגביה? לא ניסה לעזור לה? אאוץ'
אני חושבת שבין לבין הם מנסים להציג גם ביקורות כלפי הנוקמים. עשו דברים טובים וגדולים אבל שכחו אנשים בדרך. כמו שזימו אמר להם שמן הסתם אף אחד לא ביקר באנדרטה בסוקוביה
ולבאקי זה כואב כי כולם עכשיו מתייחסים למגן ולקפטן אמריקה כסמל אבל בשביל באקי זה סטיב שלו, החבר הכי טוב שלו לא כקפטן אמריקה אלא כסטיב, הילדון הקטן מברוקלין שנכנס לקטטות כל הזמן כשהוא היה צריך לברוח כי הלב שלו באמת היה טהור;-( ובאקי היחיד שנשאר שמכיר אותו ככה ויודע שכל מה שסטיב מייצג זה לא ערכים ריקים אלא מי שהוא באמת היה
ממש |לב-ש||לב-ש|
מה שפחות ברור לי בעניין קרלי והאידיאולוגיה שלה זה:
כן... בעקרון הסיפור טוב אבל יש כמה בעיות - גם עם האנרכיסטים האלה שאני שוב לא זוכרת את שמם וגם עם הלוגיקה של הארגון הזה שזרק אותם מהבית.
ואילו את איו מגלמת השחקנית פלורנס קסומבה
היא כזאת יפה, ועוד בלי שיער!!
זה היה ממש Blink and you miss it ולמזלי בדיוק לא מצמצתי🤣🤣🤣
:-D
היה את הקטע הזה ששרון נכנסת לאוטו שמישהי נוהגת ואומרת לה משהו שיש בעיות או משהו כזה. זה הדליק אצלי אור אדום והעלה אצלי שני אופציות מאוד מנוגדות.
נכון! שכחתי מזה. גם לי היה מוזר
אפילו יש לו את המסכה הסגולה מהקומיקס.
שמה היא? הרגשתי שיש שם משהו שאני מפספסת
והרוב צולם באמצע-סוף 2019, נעצר בגלל הקורונה במרץ 2020, ואז השלמות בחצי השני של 2020. הוא מת בקיץ 2020. אז בחלק הראשון הוא עדיין היה חי אבל נראה לי כבר לא במצב טוב.
;-( עצוב
אני טיפה מקווה לזה כי זה קצת פחות יבאס אותי מהמחשבה שהיא עזרה לסטיב ונדפקה מזה והוא לא עזר לה בחזרה.
|כן| וגם אני לא רוצה שנגלה שהיא רעה
היה ממש חסר לי קצת יותר צחוקים ודינמיקה של frieneme בין באקי לסם.
נכון
היא פשוט הייתה טובה מדי. אם אני זוכרת נכון אז היא סוכנת cia אבל לא מרגלת אלא יותר מישהי עם עבודה משרדית. וסגנון הלחימה הזה הזכיר לי קצת את האלמנה השחורה.
ונראה לי סביר שבזמן שהיא אנדר דה רדאר היא התאמנה אפילו יותר.
וגם נראה לי שסוכנים בכל מקרה עוברים אימונים אינטנסיביים, גם אם התפקיד כרוך בישיבה
פשוט סבסטיאן סטאן
מעלף. וזו ההוכחה שבגרות עושה טוב לאנשים (גם לנשים. דוגמניות ילדות תמיד נראות לי, ובכן- ילדות)[
למי מכם שזקן האישה שצועקת על החתול זה מם מאד מוכר)
את מדברת אלי, נכון? :-D כי אין לי מושג מי או מה זה
מארוול העלו את זימו רוקד - הגרסה המלאה.
:-D :-D
וואי לא יפה! אני לא מרגישה נוח לצחוק היום אבל זה הורס
וזה הגרסה בת השעה
מהיוצרים של אני נינה
 
למעלה