הערכה

תמיר1991

New member
שני דברים-

סדר כרונולוגי נמצא בקטלוג. יש שירות בולאי, כרמל, BALE ומה שלא תרצה לישראל... והונגריה- הם הציפו את השוק, כ- 7,000 בולים הוציאו שם. אז מה הפלא...? תמיר.
 

python 4

New member
../images/Emo51.gif, אגב, זה מזכיר לי משהו

שתמיד עניין אותי לדעת - מי המדינה שהוציאה הכי הרבה בולים? לפי האוסף שלי זו צריכה להיות הונגריה...
 

תמיר1991

New member
ברית-המועצות או הונגריה, או שמא

רומניה או פולין. או אולי אחת מהמדינות המציפות - גרנדות למיניהם, גמביה וכו'. למישהו יש תשובה? תמיר.
 
למעלה