הערות למצע
קבלתי אתמול את העלון שלכם,אני מסכים עם המצע שלכם אך חסרים לי שני נושאים:לא קיימת התיחסות למיעוטים,כמו כן בפירוט הקבוצות שאתם מייצגים לא כתוב פועלים,אני מניח שזו לא טעות.ברצוני להדגיש שאף אחד לא מייצג אותם כולל אמיר פרץ אינני נמנה עם קבוצה זו אך אני רגיש לבעיותיהם.