הערה!!!
לכן בנות .... אבל היא בלי שום כוונה לפגוע !! הרבה פעמים אני קוראת תגובות שבהם רשום כבר היתה שאלה דומה שרשור דומה , חפשי בפורום וכו.... זה לא כלכך נעים במיוחד לחדשים שנמצאים כאן להבין שכל מה שהם חושבים כבר נאמר וכד... אז אני ממליצה במקום ההודעה המרגיזה הזו כבר דנו בזה .... בלי לתת אפשרות לפתיחת דיון חדש באותו הנושא אפשר פשוט לחפש עבור אותה שאלה את השירשור המיועד וכך גם לתת לאנשים חדשים להגיב מחדש .
לכן בנות .... אבל היא בלי שום כוונה לפגוע !! הרבה פעמים אני קוראת תגובות שבהם רשום כבר היתה שאלה דומה שרשור דומה , חפשי בפורום וכו.... זה לא כלכך נעים במיוחד לחדשים שנמצאים כאן להבין שכל מה שהם חושבים כבר נאמר וכד... אז אני ממליצה במקום ההודעה המרגיזה הזו כבר דנו בזה .... בלי לתת אפשרות לפתיחת דיון חדש באותו הנושא אפשר פשוט לחפש עבור אותה שאלה את השירשור המיועד וכך גם לתת לאנשים חדשים להגיב מחדש .