הערה לרפי גינת
דבר ראשון - כל הכבוד לכלבוטק, תכנית חשובה מעין כמוה, מעניינת ומרתקת. עם זאת, אני קצת מתפלאת על הכתבה על הניאון שהיתה בשבוע שעבר. האם לא היה יותר נכון לפתור זאת בדרך יותר שקטה מאשר לעשות כתבה בטלויזיה? לפי דבריכם, לכ- 10% מהניאונים מ- 1995 יש תקלה במחשב המנוע, ולא ציינתם את האחוז הסובל מקילוף הצבע, לכן אני מניחה שזה אף נמוך מ- 10%. כי מה הכתבה בעצם עשתה? השיגה החלפת מחשב רכב בחינם למאות אנשים, אך הורידה את ערך האוטו של אלפי אנשים אחרים!! בתור בעלת ניאון, איך אתם חושבים שעכשיו אוכל למכור אותה?? בחישוב כלכלי פשוט, הנזק שגרמה התוכנית שלכם עולה באלפי מונים על התועלת שהשגתם. ואני בטוחה שגם אותם אנשים אשר קיבלו תיקון חינם, היו מעדיפים לשלם מכיסם את ה- 5,000 ש"ח לתיקון, ולא להיווכח שערך מכוניתם ירד ב- 10,000 ש"ח. לדעתי, יש להביא בחשבון שיקולים אלו. לעיתים מבלי מזיד אתם "דופקים" את הצרכנים התמימים.
דבר ראשון - כל הכבוד לכלבוטק, תכנית חשובה מעין כמוה, מעניינת ומרתקת. עם זאת, אני קצת מתפלאת על הכתבה על הניאון שהיתה בשבוע שעבר. האם לא היה יותר נכון לפתור זאת בדרך יותר שקטה מאשר לעשות כתבה בטלויזיה? לפי דבריכם, לכ- 10% מהניאונים מ- 1995 יש תקלה במחשב המנוע, ולא ציינתם את האחוז הסובל מקילוף הצבע, לכן אני מניחה שזה אף נמוך מ- 10%. כי מה הכתבה בעצם עשתה? השיגה החלפת מחשב רכב בחינם למאות אנשים, אך הורידה את ערך האוטו של אלפי אנשים אחרים!! בתור בעלת ניאון, איך אתם חושבים שעכשיו אוכל למכור אותה?? בחישוב כלכלי פשוט, הנזק שגרמה התוכנית שלכם עולה באלפי מונים על התועלת שהשגתם. ואני בטוחה שגם אותם אנשים אשר קיבלו תיקון חינם, היו מעדיפים לשלם מכיסם את ה- 5,000 ש"ח לתיקון, ולא להיווכח שערך מכוניתם ירד ב- 10,000 ש"ח. לדעתי, יש להביא בחשבון שיקולים אלו. לעיתים מבלי מזיד אתם "דופקים" את הצרכנים התמימים.