העצומה הרישמית להעברת "המורדים!"

Chiquitomer

New member
העצומה הרישמית להעברת "המורדים!"

טוב, אז פתחתי עצומה רישמית למען העברת הסדרה "המורדים" מהערוץ "Fox kids", לערוץ הילדים! יש תמיכה מצד ערוץ הילדים, ששמח מאוד לעצומה! כדי שלא תחשבו שזה שטות, יש לנו מעל 400 חתימות, והעצומה באמת תישלח לחברת הכבלים והלווין! הערוץ "Fox kids" מכריח בני נוער לשלם עבור הערוץ שמיועד לילדים קטנים, רק בשביל הסדרה; הוא הקדים את ערוץ הילדים בקניית הסדרה; בקיצור- הערוץ הזה מיועד לילדים קטנים, והוא ממש, אבל ממש לא מיועד לסדרה כזאת, שכוללת בתוכה פורנוגרפיה כמו המורדים! חייבים למנוע אסון, ולארגן עצומה ענקית כמו שאני עושה. אם אתם מעוניינים להירשם, אנא מכם רשמו את שמכם המלא, גילכם ועיר מגוריכם. אם אתם מתביישים בפורום, אז במסרים. הסדרה "המורדים" לא תשודר בערוץ "Fox kids", בעזרתכם! הכוח של המעריצים הוכיח את עצמו יותר מפעם אחת, וכולנו יודעים שהערוץ שהכי מתאים לשדר את הסדרה הוא ערוץ הילדים- למרות התקלות הטכניות ולמרות הכל.. אל דאגה- אם הסדרה עוברת היא עוברת לערוץ הילדים, ולא ללווין! תודה מראש!
 

SweetGirlll

New member
אני לא חותמת...

סורי, אבל לדעתי זה צריך לעבור לערוץ ויוה, ערוץ 10, ערוץ 22 או משהו... ערוץ 6 הוא ב-ד-י-ו-ק כמו ערוץ 6, והגילאים של הילדים שצופים בו הם בערך אותו דבר, אז... לא.
 
אני לא חותם מזה משנה באיזה ערוץ זה

משנה לי באיזה שעה או שבערוץ כן אבל אם פוקס קידס אין לי בעיה וגם השעה אז למה לשנות? הכי טוב להישאר כך!
אני אומר לעצומה
 

charmingirl

New member
אבל הם אשכרה מכריחים בני

נוער לקנות את הערוץ הזה!! אין מה לחפש בערוץ הזה! אני לא רואה סדרות לילדים בני 5!!! אני קצת יותר בוגרת מהסדרות שם!!! כנראה שאתה תינוק. אז זה מתאים לך, אז אל תחתום. יש כאלה שהם קצת בוגרים ואין להם מה לחפש בערוץ הזה!
 

SK 3100

New member
חברה, עצומה, לא עצומה

פוקס קידס קנה, פוקס קידס יישדר, ואין לכם מה לעשות בעיניין חוץ מסתם להמשיך ולהתווכח
 
כן אבל...

אם ישימו את הסדרה בפוקס קיד(ערוץ שאין לכולם) אז יצנזרו אותה ואם ראית אותה באינטרנט אז אתה צריך להבין לבד שצריך לצנזר את כל הסדרה אז למה לעזאזל הם קנו אותה!?!?!?
 

fairy girl

New member
אבל בערוץ הילדים.....

יש תוכניות גם לנוער כמו בוורלי הילס שיש שם סקס וכל מיני דברים שלא מתאימים לילדים והם לא יצנזרו!אולי זה מתאים לערוץ3? שם ילדים לא רואים ובטוח הם לא יצנזרו או בויוה עשר לא כי כל 10 דקות יש פרסומות(כנ"ל ל22) 11 אף אחד לא רוצה אז לדעתי או 6 או 3 או ויוה מים=חיים חיים=אהבה אהבה=סקס סקס=איידס איידס=מוות מסקנה=אל תשתו מים תשתו קולה!
 

G@T

New member
הכל כדי שזה לא יהיה בפוקס קידס

גת 14 פתח תקווה {אמרתי הכל}
 
הכל אבל כדי שפוקס קידס לא יזצנזרו:

שי 14 באר-שבע רגע למה בכלל אנחנו צריכים ת´פרטים האלה? לשים ת´חתימה שלנו מהפורום וזהו!
 
למעלה