העיתונאית הדס שטייף היא כתבת פלילית בגל"צ

מוקסמת 3

New member
העיתונאית הדס שטייף היא כתבת פלילית בגל"צ

סיפור אמיתי. ביום שלישי בצהריים הגעתי לחניון ביג פולג בנתניה. דיברתי בטלפון עם אוזניה, מהעבר השני היה עורך יומן הבוקר של גל"צ גולן יוכפז, אגב. ביקשתי לחנות, ובאותו רגע ניגש אליי יצור וטען שפגשתי במכוניתו. אני מודה, זה אמנם מתאים לי לעשות את זה, אבל הפעם לא, וגם לא הרגשתי או שמעתי צליל קראש או התנגשות.

יצאתי מהמכונית, והאיש הסביר לי איך שרטתי לו את המכונית שרק עכשיו יצאה מהמוסך. הוא גם הראה לי את החריטה על המכונית שלי, וטען שזה מה שעשיתי למכונית שלי כשפגעתי בשלו. (סתם לידיעתכם, על החריטה המאוד עמוקה אחראית משאית זבל שנכנסה בי לפני חצי שנה, או שאני נכנסתי בה. מי זוכר).

תוך כדי שאני מבהירה לו שהוא ממציא, הגדיל האיש לעשות והראה לי איך כתוצאה מהמכה שלי, הפגוש של המכונית שלו עומד ליפול, הפנס נסדק ובכלל - איך הרסתי את כל המכונית. אני?!?! איפה הייתי כשכל זה קרה? לחיזוק דבריו יצאו לפתע מחנות סמוכה שתי עלמות לא מאוד מנומסות, שבנוסף לכל החליטו והודיעו שגם ניסיתי לברוח.

טוב, עד כאן. אני אמנם בלונדינית ואולי נראית אהבלה - אבל אני לא

לקחתי מהאיש את שמו, צלצלתי למשטרת נתניה ובקשתי לשלוח ניידת, כשאני מודיעה להם שנראה לי שמישהו מנסה לסחוט אותי. אותי! בינתיים גם העברתי את שם האיש לאיש משטרה שיבדוק מי הטיפוס הזה, לעזאזל.

סוף דבר: האיש שחשב שתפס דג זהב גילה שאפילו סרדין לא נפל לו לידיים, ואמר לי שהוא "מוותר לי" בתנאי שאבטל את המשטרה, את הניידת ואת הכל. תוך כדי מתברר שהאיש הוא נוכל מוכר ואפילו מבוקש, שאני בטוחה שהצליח בעבר במעשה הנוכלות שלו והצליח לעבוד על אזרחים מבוהלים שמיהרו אולי לפתוח את הארנק ולשלם לו עבור נזק שכלל לא גרמו.

מתברר, בנוסף, שהוא לא הנוכל היחיד שמשתמש בשיטה הזאת. זו שיטה ידועה: אדם תמים שמאשימים אותו במשהו כזה - ימהר לסגור חשבון. זה יעלה לו כמה מאות שקלים אבל הוא רוצה לנשום לרווחה. הנוכלים כבר מזמן הבינו שאפשר להתפרנס ככה בקלות - והם ממשיכים לקרבן הבא.

גם חסרי הבית מתפרנסים ככה בכלל לא רע: הם עומדים בחניונים, וכשהם מזהים קרבן קל, הם משליכים עצמם אל מתחת למכוניתו כשהוא מתחיל לצאת מהחנייה. יש כאלה שגם מכים חזק במכונית כדי להבהיל.

כך, כשהנהג יוצא לבדוק מה קרה, הוא מוצא את חסר הבית מוטל מתחת לגלגלים ועושה את עצמו פגוע. הבהלה שתוקפת נהגים, בדרך כלל, גורמת להם להוציא את מאות השקלים, ובלבד שלא יגיעו שוטרים שיגררו אישום פלילי או שלילת רשיון ועוד. אז נהגים יקרים, כשמשהו כזה קורה לכם - תזכרו את הסיפור הזה, ותשאירו את היד מחוץ לכיס ולארנק.

דוגמה נוספת וחשובה: אם פתאום משהו מתנגש קלות במכונית שלכם ברמזור, שימו לב כשאתם יוצאים - שהארנק או התיק שהשארתם במכונית לא ייעלם, ככה פתאום. אל תתנו שירמו אתכם!
 

ye44

New member
לא הבנתי בלונדינית ?

אם את תימניה בטח יש לך גוון עור כהה אז נראה לי שזה מזעזע
לצבוע בלונד על גוון כהה ואם את מרוקאית אז את בשני המקרים

שחורדינית
 
גם גולן יוכפז מה קשור?

אני אגיד לך מה... בדיוק כשיצאתי מחנות שוקולד בקניון ביחד עם גיא זוהר ומיקי חיימוביץ וניהלנו שיחה ערה, פתאום מישהו נתקל בי ושופך עלי את הקפה של עצמי, והקטע שבדיוק הטלפון מצלצל ואני רואה בצג שזה עפרה שטראוס.
אמרתי... "נו, עפרה תחכה" והתקשרתי לעורך דין שלי אמנון זכרוני.
 

מוקסמת 3

New member
מה לא הבנתם? רגעע..חשבתם שאני בלונדינית


הדס שטייף להלן הכתבת, היא זאת שכתבה את שארע לה !

אם לי היה קורה דבר כזה, בטח הייתי יורה בו מטווח קצר.. חחחחחחחחחחחחחחחחחח
 
למעלה