העיפו אותי מהקרבי של מוד"ש- המשך...

burshtein

New member
העיפו אותי מהקרבי של מוד"ש- המשך...

כאמור, לפני מספר ימים כתבתי כאן שהוציאו אותי מסיבה רפואית ממוד"ש. אני עם פרופיל 72 וקרבי אני כבר לא אהיה בגלל שמי שמתגייס למוד"ש בדרך כלל נשאר שם בחיל, וזה מה שיקרה איתי- אני כנראה אהיה ג'ובניק במוד"ש. מישהו יודע איזה תפקידים יכולים להציע לי (לא בסגנון של טבח, נהג, אפסנאי וכו')? אני אוכל להיות קרבי ולצאת משם אם אני ארצה?
 

oleg_kh

New member
לאיזה גדוד אתה שייך?

יש כל מיני תפקידים, יכולים למשוך אותך לחימוש, שיש שם רק תפקיד אחד טוב, אתה יכול להיות גם כל שאר החרא שיש כמו טבח נהג אפסנאי קשר וכו' .. יש שלל אפשרויות אבל התפקידים עצמם באסה. אולי מש"ק מודיעין שזה בגדר הסביר.
 

burshtein

New member
הייתי שייך ל-636

השאלה היא איזה תפקידים שהם לא מהבאסה יכולים כן להציע לי... כי סך הכל יש לי נתונים טובים וסיווג ביטחוני.
 

oleg_kh

New member
עזוב אחי נתונים לחוד ותפקידים לחוד

באיזה שלב יצאת במו"ס או בבהל"צ?
 

buzy4444

New member
מה הקשר...???

אני יודע על מתי אתה מדבר ואני יודעע שאוג' כבר סיימו בערך להיות שם אבל חבר שלי ממוד''ש לא דיברתי איתו על הצבא הרבה זמן חוץ משהקפיצו אותו לפני שבועיים לגבול מיצריים הוא ביחמ''ם
 

טליק 1

New member
אפשרויות

היות ופסלת "סגנון" תפקידים אחד אז נשארו תפקידים אג"מיים שונים ועוד אי אילו ספיחים שאתה יכול להשתבץ בהם ואף לצאת בהמשך לקורסים המקצועיים שלהם ע"מ שתרכוש מקצוע רשמי . דוגמאות- מש"ק מודיעין,קשר,חובשים... הרבה תלוי ברושם שתיצור על מי שמראיין אותך - אל תתחכם !!! זכור- אן הזדמנות שנייה לרושם ראשוני. בהצלחה.
 
למעלה