העומסים במטרונית רק יגדלו בספטמבר ואוקטובר

מצב
הנושא נעול.
זה כן matronit,על משקל כַּרמלית

ועוד משהו מביך למדי לגבי השם באנגלית בלוגו
על אוטובוסי המטרונית כתוב באנגלית בלוגו MATRONIT

ברור שהמילה באה מהמילה METRO, מטרופולין

הדבר המביך שבאנגלית matronly מתאר גבירה מזדקנת, מיושנת.
וכך matronit שנכתב כשגיאה אולי מתאים לאור קצב הנסיעה.
זה כן matronit,על משקל כַּרמלית
 
אז אותו ניקוד כמו כרמלית

ל"כרמלית" אין משקל כהגדרתו בעברית,
כי המילה "כרמלית" לא נוצרה משורש ומשקל, אלא מבסיס (כרמל) ומוספית (ית).
אז אותו ניקוד כמו כרמלית
בכל מקרה, בעברית מַטרונית נשמע הרבה יותר טבעי על הלשון מאשר מֵטרונית.

ומכיוון שזה גם השם שנבחר למערכת, אז נמשיך לקרוא לה מַטרונית.
 

down under

New member
המלה כרמלית לא קשורה ולו כזית

ל"כרמלית" אין משקל כהגדרתו בעברית,
כי המילה "כרמלית" לא נוצרה משורש ומשקל, אלא מבסיס (כרמל) ומוספית (ית).
המלה כרמלית לא קשורה ולו כזית
(אם היה דבר כזה ולו כזית [ולו כזית משמש לצורך הבהרה שכמות האוכל היא מאוד קטנה. לא אכל ולו כזית, מופיע במקורות העבריים])
להר הכרמל.

פרנסי העיר בשלהי שנות ה-50 עת היא נסללה החליטו להשתמש במלה העברית/ארמית כרמלית כי וואללה, יש בארבע האותיות הראשונות שלה את השם של הר הכרמל.

כרמלית בעברית/ארמית היא כמו אלמנה. ארמלי בערבית היא אלמנה. כ-ארמלית היא כמו אלמנה. מאוד קל וטבעי עם השנים להשמיט את האות א' ומקבלים כרמלית.
משמעות המלה הזו במשנה היא שטח הפקר. כפי שאלמנה (ובמיוחד גם יתומה) לא שייכת יותר לבעלה, הרי הוא מת ולכן היא אלמנה ומן הסתם אם היא מבוגרת אין לה גם הורים
ולכן היא לא שייכת יותר לאביה, מכאן שהיא מעין סוג של הפקר.
ביהדות ההלכתית ובעיקר הענתיקה והמאובנת אשה שייכת תמיד לגבר. לאביה או לאחיה ואם היא מתחתנת אזי לבעלה.

מציע לך לחפש במילונים (גם מקוונים) את המלה כרמלית.
 
היום היה טוב

העומסים במטרונית רק יגדלו בספטמבר ואוקטובר
לכל מי שמנסה לייצר מצג כאילו העובדה שכלי הרכב בחינם היא שיוצרת עומסים - לדעתי אתם
טועים בגדול. קודם כל, אלפי משתמשים בקריות מבוגרים עדיים מפחדים להשתמש במטרונית. אני
יודע זאת מקרובים שלא רוצים "להסתבך" עם זה וכרגע נוסעים במונית וברכב הפרטי לסידורים שונים.
הם רק יצטרפו למעגל הנוסעים בהמשך.

דבר שני - עשרות אלפי משתמשים קבועים למקומות עבודה, סטודנטים לאוניברסיטאות, מורים
ותלמידים לבתי ספר נמצאים בחופשות בארץ ובחול והחל מספטמבר ואוקטובר יצטרפו עשרות
אלפי משתמשים קבועים הלוך וחזור, במיוחד מהקריות לטכניון ולאוניברסיטה ולויצ'ו וגורדון והממללכה
הערבית להוראה והמרכז האקדמי כרמל וכל מי שיחל שנת לימודים. העומסים לכן רק צפויים לגדול מאד.

להערכתי אם המטרוניות לא מסוגלות להתמודד כרגע עם העומסים הפחותים, יהיה חובה להחזיר
קוי אגד להתמודד עם פתיחת שנת הלימודים וחזרת עשרות אלפי עובדים קבועים מחופשות
המטרונית כרגע לא מתמודדת בעומסים לא רק מבחינת המרכבים עם מעט מדי מקומות ישיבה
ואיחורים אלא הבעיה החמורה זה הרציפים הקטנים והצרים שצרים מלהכיל את עשרות הנוסעים.
אין ספסלים, אנשים נדרשים ללכת בתוך הקו הצהוב (למשל הרציפים בצומת קרית אתא מגוחכים בגודלם)
וגם המעבר של כבישים סואנים הוא מסובך מאד וכדי לחצות מתחנה אחת של המטרונית בצומת קרית
אתא אל התחנה בכיוון הנגדי יש לעבור 6 מעברי חצייה, זה לוקח 10 דקות לפחות והרציפים ברוחב
2 מטר בערך עם צפיפות גם במפרצי מעברי החצייה כשאנשים יורדים לכביש לחכות לרמזור ירוק,
כל שעות היום עומדים עשרות נוסעים כי זה אחד המקומות העמוסים והמבוקשים, עניין של זמן עד פגיעה
של כלי רכב בצומת או ברציפים בהולכי הרגל. מאותה תחנה שמשמשת את כל הקריות אין קו 3 לקריות
צריך להמשיך לתחנה אחרת ושם להחליף שוב לקו 3. ניכרת פה חוסר חשיבה משוועת.
היום היה טוב
נסעתי משדרות ההסתדרות למרכזית המפרץ, שם החלפתי לאוטובוס אגד. בהלוך ובחזור היתה נסיעה מהירה, והיו מקומות ישיבה (זו לא היתה שעת שיא).
 

Ccyclist

Well-known member
"מטרוניות" מרחבי העולם...

העומסים במטרונית רק יגדלו בספטמבר ואוקטובר
לכל מי שמנסה לייצר מצג כאילו העובדה שכלי הרכב בחינם היא שיוצרת עומסים - לדעתי אתם
טועים בגדול. קודם כל, אלפי משתמשים בקריות מבוגרים עדיים מפחדים להשתמש במטרונית. אני
יודע זאת מקרובים שלא רוצים "להסתבך" עם זה וכרגע נוסעים במונית וברכב הפרטי לסידורים שונים.
הם רק יצטרפו למעגל הנוסעים בהמשך.

דבר שני - עשרות אלפי משתמשים קבועים למקומות עבודה, סטודנטים לאוניברסיטאות, מורים
ותלמידים לבתי ספר נמצאים בחופשות בארץ ובחול והחל מספטמבר ואוקטובר יצטרפו עשרות
אלפי משתמשים קבועים הלוך וחזור, במיוחד מהקריות לטכניון ולאוניברסיטה ולויצ'ו וגורדון והממללכה
הערבית להוראה והמרכז האקדמי כרמל וכל מי שיחל שנת לימודים. העומסים לכן רק צפויים לגדול מאד.

להערכתי אם המטרוניות לא מסוגלות להתמודד כרגע עם העומסים הפחותים, יהיה חובה להחזיר
קוי אגד להתמודד עם פתיחת שנת הלימודים וחזרת עשרות אלפי עובדים קבועים מחופשות
המטרונית כרגע לא מתמודדת בעומסים לא רק מבחינת המרכבים עם מעט מדי מקומות ישיבה
ואיחורים אלא הבעיה החמורה זה הרציפים הקטנים והצרים שצרים מלהכיל את עשרות הנוסעים.
אין ספסלים, אנשים נדרשים ללכת בתוך הקו הצהוב (למשל הרציפים בצומת קרית אתא מגוחכים בגודלם)
וגם המעבר של כבישים סואנים הוא מסובך מאד וכדי לחצות מתחנה אחת של המטרונית בצומת קרית
אתא אל התחנה בכיוון הנגדי יש לעבור 6 מעברי חצייה, זה לוקח 10 דקות לפחות והרציפים ברוחב
2 מטר בערך עם צפיפות גם במפרצי מעברי החצייה כשאנשים יורדים לכביש לחכות לרמזור ירוק,
כל שעות היום עומדים עשרות נוסעים כי זה אחד המקומות העמוסים והמבוקשים, עניין של זמן עד פגיעה
של כלי רכב בצומת או ברציפים בהולכי הרגל. מאותה תחנה שמשמשת את כל הקריות אין קו 3 לקריות
צריך להמשיך לתחנה אחרת ושם להחליף שוב לקו 3. ניכרת פה חוסר חשיבה משוועת.
"מטרוניות" מרחבי העולם...

https://www.google.co.uk/search?q=l...urist&rls=org.mozilla:en-US:official&tbm=isch

בקרוב שירשור "נסיעה ברכבת על גלגלים" (אחרי שאסיים את שירשור שוויץ האחרון).
 

felixr

New member
מטרופולין

העומסים במטרונית רק יגדלו בספטמבר ואוקטובר
לכל מי שמנסה לייצר מצג כאילו העובדה שכלי הרכב בחינם היא שיוצרת עומסים - לדעתי אתם
טועים בגדול. קודם כל, אלפי משתמשים בקריות מבוגרים עדיים מפחדים להשתמש במטרונית. אני
יודע זאת מקרובים שלא רוצים "להסתבך" עם זה וכרגע נוסעים במונית וברכב הפרטי לסידורים שונים.
הם רק יצטרפו למעגל הנוסעים בהמשך.

דבר שני - עשרות אלפי משתמשים קבועים למקומות עבודה, סטודנטים לאוניברסיטאות, מורים
ותלמידים לבתי ספר נמצאים בחופשות בארץ ובחול והחל מספטמבר ואוקטובר יצטרפו עשרות
אלפי משתמשים קבועים הלוך וחזור, במיוחד מהקריות לטכניון ולאוניברסיטה ולויצ'ו וגורדון והממללכה
הערבית להוראה והמרכז האקדמי כרמל וכל מי שיחל שנת לימודים. העומסים לכן רק צפויים לגדול מאד.

להערכתי אם המטרוניות לא מסוגלות להתמודד כרגע עם העומסים הפחותים, יהיה חובה להחזיר
קוי אגד להתמודד עם פתיחת שנת הלימודים וחזרת עשרות אלפי עובדים קבועים מחופשות
המטרונית כרגע לא מתמודדת בעומסים לא רק מבחינת המרכבים עם מעט מדי מקומות ישיבה
ואיחורים אלא הבעיה החמורה זה הרציפים הקטנים והצרים שצרים מלהכיל את עשרות הנוסעים.
אין ספסלים, אנשים נדרשים ללכת בתוך הקו הצהוב (למשל הרציפים בצומת קרית אתא מגוחכים בגודלם)
וגם המעבר של כבישים סואנים הוא מסובך מאד וכדי לחצות מתחנה אחת של המטרונית בצומת קרית
אתא אל התחנה בכיוון הנגדי יש לעבור 6 מעברי חצייה, זה לוקח 10 דקות לפחות והרציפים ברוחב
2 מטר בערך עם צפיפות גם במפרצי מעברי החצייה כשאנשים יורדים לכביש לחכות לרמזור ירוק,
כל שעות היום עומדים עשרות נוסעים כי זה אחד המקומות העמוסים והמבוקשים, עניין של זמן עד פגיעה
של כלי רכב בצומת או ברציפים בהולכי הרגל. מאותה תחנה שמשמשת את כל הקריות אין קו 3 לקריות
צריך להמשיך לתחנה אחרת ושם להחליף שוב לקו 3. ניכרת פה חוסר חשיבה משוועת.
מטרופולין
יש לומר מטרופולין או מטרופולין?
 

felixr

New member
לא מצליח לנקד

מטרופולין
יש לומר מטרופולין או מטרופולין?
לא מצליח לנקד
חיריק מתחת ל-ל'
או פתח מתחת ל-ל', וחיריק מתחת ל-י'?
באנגלית metropoline ולא metropolin
יש להגות כמו המילה line (קו)?
 

846

Active member
במקור התכוונו לקרא לחברה

לא מצליח לנקד
חיריק מתחת ל-ל'
או פתח מתחת ל-ל', וחיריק מתחת ל-י'?
באנגלית metropoline ולא metropolin
יש להגות כמו המילה line (קו)?
במקור התכוונו לקרא לחברה
מטרופוליין ( Metropoline ) אבל זה השתבש בדיבור היום יומי
 

מיכי 10

Member
חחח
. חיריק: תשים את הסַּמָּן אחרי האות

מטרופולין
יש לומר מטרופולין או מטרופולין?
חחח
. חיריק: תשים את הסַּמָּן אחרי האות
אותה אתה רוצה לנקד (למשל ל'). כלומר, משמאל לאות. תפעיל Caps Lock, ואז, בעודך לוחץ על שיפט שמאלי, תלחץ גם על
הסִּפרה 4 בסרגל העליון.
פַּתח: כנ"ל, רק במקום על 4, תלחץ על 7.
 

felixr

New member
מכיר, לא עובד במחשב החדש שלי

חחח
. חיריק: תשים את הסַּמָּן אחרי האות
אותה אתה רוצה לנקד (למשל ל'). כלומר, משמאל לאות. תפעיל Caps Lock, ואז, בעודך לוחץ על שיפט שמאלי, תלחץ גם על
הסִּפרה 4 בסרגל העליון.
פַּתח: כנ"ל, רק במקום על 4, תלחץ על 7.
מכיר, לא עובד במחשב החדש שלי
אולי בגלל WIN8
 

נתנאל531

Well-known member
נקודות התורפה של המטרוניות

העומסים במטרונית רק יגדלו בספטמבר ואוקטובר
לכל מי שמנסה לייצר מצג כאילו העובדה שכלי הרכב בחינם היא שיוצרת עומסים - לדעתי אתם
טועים בגדול. קודם כל, אלפי משתמשים בקריות מבוגרים עדיים מפחדים להשתמש במטרונית. אני
יודע זאת מקרובים שלא רוצים "להסתבך" עם זה וכרגע נוסעים במונית וברכב הפרטי לסידורים שונים.
הם רק יצטרפו למעגל הנוסעים בהמשך.

דבר שני - עשרות אלפי משתמשים קבועים למקומות עבודה, סטודנטים לאוניברסיטאות, מורים
ותלמידים לבתי ספר נמצאים בחופשות בארץ ובחול והחל מספטמבר ואוקטובר יצטרפו עשרות
אלפי משתמשים קבועים הלוך וחזור, במיוחד מהקריות לטכניון ולאוניברסיטה ולויצ'ו וגורדון והממללכה
הערבית להוראה והמרכז האקדמי כרמל וכל מי שיחל שנת לימודים. העומסים לכן רק צפויים לגדול מאד.

להערכתי אם המטרוניות לא מסוגלות להתמודד כרגע עם העומסים הפחותים, יהיה חובה להחזיר
קוי אגד להתמודד עם פתיחת שנת הלימודים וחזרת עשרות אלפי עובדים קבועים מחופשות
המטרונית כרגע לא מתמודדת בעומסים לא רק מבחינת המרכבים עם מעט מדי מקומות ישיבה
ואיחורים אלא הבעיה החמורה זה הרציפים הקטנים והצרים שצרים מלהכיל את עשרות הנוסעים.
אין ספסלים, אנשים נדרשים ללכת בתוך הקו הצהוב (למשל הרציפים בצומת קרית אתא מגוחכים בגודלם)
וגם המעבר של כבישים סואנים הוא מסובך מאד וכדי לחצות מתחנה אחת של המטרונית בצומת קרית
אתא אל התחנה בכיוון הנגדי יש לעבור 6 מעברי חצייה, זה לוקח 10 דקות לפחות והרציפים ברוחב
2 מטר בערך עם צפיפות גם במפרצי מעברי החצייה כשאנשים יורדים לכביש לחכות לרמזור ירוק,
כל שעות היום עומדים עשרות נוסעים כי זה אחד המקומות העמוסים והמבוקשים, עניין של זמן עד פגיעה
של כלי רכב בצומת או ברציפים בהולכי הרגל. מאותה תחנה שמשמשת את כל הקריות אין קו 3 לקריות
צריך להמשיך לתחנה אחרת ושם להחליף שוב לקו 3. ניכרת פה חוסר חשיבה משוועת.
נקודות התורפה של המטרוניות
בקצרה - חיישן דלתות רגיש מדי.

כאשר נוסעים 20-40 נוסעים במטרונית, בכל טוב ויפה. אבל כאשר ישנה כמות נוסעים גדולה יותר, חלק מהנוסעים עמודים בצמוד לדלתות האחוריות, ועקב כך החיישן מזהה תנועה בעת סגירת הדלת, ופותח את הדלת שוב ושוב. זה אולי נשמע מצחיק, אבל זה גורם עיכוב בתחנה אחר תחנה. מסומן איזור צהוב בסמוך לדלת, אך מרבית הנוסעים אינם מודעים למשמעותו, ושטח זה הינו רחב מדי. ברכבת הקלה בירושלים פתרו את הבעיה באמצעות סגירת דלתות כוחנית במיוחד, עד כדי מקרים שבהם נוצרה הפרדה בין הורים לילדיהם / עגלות תינוקות. במטרונית הדבר גורם לעיכובים רבים וחוזרים בתחנות, כאשר התופעה היא תולדה ישירה של עומס נוסעים, וכתוצאה מכך נוצרת שרשרת מטרוניות זו אחר זו, ונוצרת בעיית ויסות. יש להחליש את רגישות חיישן הדלתות, מאחר והוא גורם לעיכובים מיותרים שוב ושוב.

בעייה נוספת של המערך היא מספר קטעי צוואר בקבוק שפוגעים בויסות, לדוגמא בציר ההסתדרות מצומת צבר ועד לב המפרץ (עומס נוסעים = עיכוב בגלל סגירת הדלתות), ובמרכז חיפה (המבוך המטורף והרמזורים הקצרים באיזור המושבה הגרמנית - לין). כל צוואר בקבוק עשוי לגרום לשיירת מטרוניות בעקבות המובילה, ולפגיעה בשירות בהמשך המסלול. כדי לפתור את הבעיה צריך להציב מטרוניות בכוננות בנקודות אמצע המסלול, (מרכזית המפרץ, מרכזית בת-גלים) שישלימו את החוסר בכל נקודה שבה יתגלה עיכוב משמעותי. זה דורש מעקב מדוייק והשקעת משאבים, אבל עשוי לתרום באופן משמעותי לשיפור השירות.

היום בלילה בוטלו משום מה 2 נסיעות בקו 3 של השעות 23:20 ו־23:30 ממרכזית הקריות, שהיו רשומות בלו"ז. במרכזית היו 2 מטרוניות עם שילוט קו 3 בשעה היעודה, והנסיעות היו רשומות בלוח האלקטרוני, אלא שהנהגים יצאו ללא איסוף נוספים, בכיוון הנסיעה ההפוך. האם יתכן שנהגים החליטו על דעת עצמם ללכת הביתה במקום לבצע נסיעות?! מכתב לחברת דן בנושא מתועד לצאת מחר. נכון שהשירות הינו כעת בחינם ובהרצה, אך יש לפרסם לוחות זמנים מדוייקים להרצה (ולא מדובר במטרונית שלא הגיעה עקב עומס, מדובר בשעת שפל), ועל מפעיל שירות לעמוד בלוח הזמנים אותו פרסם.
 
זה חיישן רגיל של מפרקית, פשוט בצפון לא נסעו

נקודות התורפה של המטרוניות
בקצרה - חיישן דלתות רגיש מדי.

כאשר נוסעים 20-40 נוסעים במטרונית, בכל טוב ויפה. אבל כאשר ישנה כמות נוסעים גדולה יותר, חלק מהנוסעים עמודים בצמוד לדלתות האחוריות, ועקב כך החיישן מזהה תנועה בעת סגירת הדלת, ופותח את הדלת שוב ושוב. זה אולי נשמע מצחיק, אבל זה גורם עיכוב בתחנה אחר תחנה. מסומן איזור צהוב בסמוך לדלת, אך מרבית הנוסעים אינם מודעים למשמעותו, ושטח זה הינו רחב מדי. ברכבת הקלה בירושלים פתרו את הבעיה באמצעות סגירת דלתות כוחנית במיוחד, עד כדי מקרים שבהם נוצרה הפרדה בין הורים לילדיהם / עגלות תינוקות. במטרונית הדבר גורם לעיכובים רבים וחוזרים בתחנות, כאשר התופעה היא תולדה ישירה של עומס נוסעים, וכתוצאה מכך נוצרת שרשרת מטרוניות זו אחר זו, ונוצרת בעיית ויסות. יש להחליש את רגישות חיישן הדלתות, מאחר והוא גורם לעיכובים מיותרים שוב ושוב.

בעייה נוספת של המערך היא מספר קטעי צוואר בקבוק שפוגעים בויסות, לדוגמא בציר ההסתדרות מצומת צבר ועד לב המפרץ (עומס נוסעים = עיכוב בגלל סגירת הדלתות), ובמרכז חיפה (המבוך המטורף והרמזורים הקצרים באיזור המושבה הגרמנית - לין). כל צוואר בקבוק עשוי לגרום לשיירת מטרוניות בעקבות המובילה, ולפגיעה בשירות בהמשך המסלול. כדי לפתור את הבעיה צריך להציב מטרוניות בכוננות בנקודות אמצע המסלול, (מרכזית המפרץ, מרכזית בת-גלים) שישלימו את החוסר בכל נקודה שבה יתגלה עיכוב משמעותי. זה דורש מעקב מדוייק והשקעת משאבים, אבל עשוי לתרום באופן משמעותי לשיפור השירות.

היום בלילה בוטלו משום מה 2 נסיעות בקו 3 של השעות 23:20 ו־23:30 ממרכזית הקריות, שהיו רשומות בלו"ז. במרכזית היו 2 מטרוניות עם שילוט קו 3 בשעה היעודה, והנסיעות היו רשומות בלוח האלקטרוני, אלא שהנהגים יצאו ללא איסוף נוספים, בכיוון הנסיעה ההפוך. האם יתכן שנהגים החליטו על דעת עצמם ללכת הביתה במקום לבצע נסיעות?! מכתב לחברת דן בנושא מתועד לצאת מחר. נכון שהשירות הינו כעת בחינם ובהרצה, אך יש לפרסם לוחות זמנים מדוייקים להרצה (ולא מדובר במטרונית שלא הגיעה עקב עומס, מדובר בשעת שפל), ועל מפעיל שירות לעמוד בלוח הזמנים אותו פרסם.
זה חיישן רגיל של מפרקית, פשוט בצפון לא נסעו
עד היום במפרקית מודרנית עם חיישן אינפרא אדום. ב-O405G היה חיישן דריכה במדרגה.
 

asmopil

New member
נסיעה במטרונית 20/8

העומסים במטרונית רק יגדלו בספטמבר ואוקטובר
לכל מי שמנסה לייצר מצג כאילו העובדה שכלי הרכב בחינם היא שיוצרת עומסים - לדעתי אתם
טועים בגדול. קודם כל, אלפי משתמשים בקריות מבוגרים עדיים מפחדים להשתמש במטרונית. אני
יודע זאת מקרובים שלא רוצים "להסתבך" עם זה וכרגע נוסעים במונית וברכב הפרטי לסידורים שונים.
הם רק יצטרפו למעגל הנוסעים בהמשך.

דבר שני - עשרות אלפי משתמשים קבועים למקומות עבודה, סטודנטים לאוניברסיטאות, מורים
ותלמידים לבתי ספר נמצאים בחופשות בארץ ובחול והחל מספטמבר ואוקטובר יצטרפו עשרות
אלפי משתמשים קבועים הלוך וחזור, במיוחד מהקריות לטכניון ולאוניברסיטה ולויצ'ו וגורדון והממללכה
הערבית להוראה והמרכז האקדמי כרמל וכל מי שיחל שנת לימודים. העומסים לכן רק צפויים לגדול מאד.

להערכתי אם המטרוניות לא מסוגלות להתמודד כרגע עם העומסים הפחותים, יהיה חובה להחזיר
קוי אגד להתמודד עם פתיחת שנת הלימודים וחזרת עשרות אלפי עובדים קבועים מחופשות
המטרונית כרגע לא מתמודדת בעומסים לא רק מבחינת המרכבים עם מעט מדי מקומות ישיבה
ואיחורים אלא הבעיה החמורה זה הרציפים הקטנים והצרים שצרים מלהכיל את עשרות הנוסעים.
אין ספסלים, אנשים נדרשים ללכת בתוך הקו הצהוב (למשל הרציפים בצומת קרית אתא מגוחכים בגודלם)
וגם המעבר של כבישים סואנים הוא מסובך מאד וכדי לחצות מתחנה אחת של המטרונית בצומת קרית
אתא אל התחנה בכיוון הנגדי יש לעבור 6 מעברי חצייה, זה לוקח 10 דקות לפחות והרציפים ברוחב
2 מטר בערך עם צפיפות גם במפרצי מעברי החצייה כשאנשים יורדים לכביש לחכות לרמזור ירוק,
כל שעות היום עומדים עשרות נוסעים כי זה אחד המקומות העמוסים והמבוקשים, עניין של זמן עד פגיעה
של כלי רכב בצומת או ברציפים בהולכי הרגל. מאותה תחנה שמשמשת את כל הקריות אין קו 3 לקריות
צריך להמשיך לתחנה אחרת ושם להחליף שוב לקו 3. ניכרת פה חוסר חשיבה משוועת.
נסיעה במטרונית 20/8
נסעתי במטרונית מצומת דולפין לצומת מת"ם סביב שעה 15:00. חיכיתי 6 דקות בתחנה. המטרונית נסעתי כ- 17 דקות שהם חמש דקות יורת מהאוטובוס. הכיסאות היו כמובן לא מרופדים. המטרונית היתה מלאה לרבות בעמידה, אולם לא דחוסה.
חזרה בשעה 20:00 במטרונית היברידית, המטרונית היתה מלאה, כולל בעמידה, לא דחוס, זמן המתנה שוב כ- 6 דקות.
אנשי השיווק בתחנה מספרים שתזמון המטרוניות היה יותר טוב היום בקו 1, אולם קו 2 עודנו דורש שיפור.
 
מרגישים שיפור קטן

נסיעה במטרונית 20/8
נסעתי במטרונית מצומת דולפין לצומת מת"ם סביב שעה 15:00. חיכיתי 6 דקות בתחנה. המטרונית נסעתי כ- 17 דקות שהם חמש דקות יורת מהאוטובוס. הכיסאות היו כמובן לא מרופדים. המטרונית היתה מלאה לרבות בעמידה, אולם לא דחוסה.
חזרה בשעה 20:00 במטרונית היברידית, המטרונית היתה מלאה, כולל בעמידה, לא דחוס, זמן המתנה שוב כ- 6 דקות.
אנשי השיווק בתחנה מספרים שתזמון המטרוניות היה יותר טוב היום בקו 1, אולם קו 2 עודנו דורש שיפור.
מרגישים שיפור קטן
לעומת הימים הקודמים היום הייתי בתחנת הנביאים בשעה 15:25 ובדיוק יצאה מטרונית בקו 3 לדרך
הייתי רעב והלכתי להוריד מנה פלאפל בפלאפל ארמון
בשעה 15:36 יצאה עוד מטרונית לדרך
יש לציין שהמטרונית היתה מלאה אבל לא דחוסה
הנהג סיפר לאחד הנוסעים שבימים הבאים השיפור יהיה גדול יותר וקו 3 יהיה בתדירות גדולה יותר
מה שכן שמתי לב שבימים האחרונים יש סדרן של דן בצפון שרושם כל נסיעה שיוצאת ממרכזית הקריות בקווים 1 ו3
יש לציין שהסדרן ענה לכל השאלות שנוסעים זועמים שאלו אותו וכל הכבוד לסדרן זה על ששמר על קור רוח והירגיע את הנוסעים.
 

hfaguy

New member
אני נוסע בקו 3 ומרגיש הרעה לא שיפור

מרגישים שיפור קטן
לעומת הימים הקודמים היום הייתי בתחנת הנביאים בשעה 15:25 ובדיוק יצאה מטרונית בקו 3 לדרך
הייתי רעב והלכתי להוריד מנה פלאפל בפלאפל ארמון
בשעה 15:36 יצאה עוד מטרונית לדרך
יש לציין שהמטרונית היתה מלאה אבל לא דחוסה
הנהג סיפר לאחד הנוסעים שבימים הבאים השיפור יהיה גדול יותר וקו 3 יהיה בתדירות גדולה יותר
מה שכן שמתי לב שבימים האחרונים יש סדרן של דן בצפון שרושם כל נסיעה שיוצאת ממרכזית הקריות בקווים 1 ו3
יש לציין שהסדרן ענה לכל השאלות שנוסעים זועמים שאלו אותו וכל הכבוד לסדרן זה על ששמר על קור רוח והירגיע את הנוסעים.
אני נוסע בקו 3 ומרגיש הרעה לא שיפור
נסעתי 3 פעמים בקו 3 בשעות שונות בכולן הייתה צפיפות איומה.
השיא היה היום שפשוט סגרו עלי את הדלתות והייתי צריך לרוץ לדלת ליד להיכנס
אחרי שהנהג ראה שיש אנשים בתחנה שלא עלו.
הבפנים שהמתין לי היה מחזה קשה של קשישים שקמו לתת לקשישים אחרים לשבת
אני מצטער זה לא הגיוני 10 בבוקר שאין מקום לעמוד אפילו
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה