העולם מצטמצם

skeep

New member
העולם מצטמצם

וזה הסיפור: היום פגשתי איזה בחור שאני בקשר טלפוני איתו מזה זמן מה. לבחור יש חבר מזה חמישה חודשים, ופגישתנו נועדה לקשר ידידותי בלבד. ישבנו שתינו קפה ואחרי זה הלכנו אליו הביתה (לא, לא מה שאתם חושבים...) דיברנו עוד קצת, בעיקר הוא, שעדיין לא יודע איך "לאכול" את עובדת היותו הומו. פתאום, החבר התקשר אליו. הוא דיבר אותו ואז התחוור לי משהו.... הייתי עם החבר שלו בסיטואציה אינטימית לפני כשלושה וחצי חודשים, כלומר כשהם היו עוד חברים. ברור שלא אמרתי לו כלום, וגם אין לי שום כוונה לספר לו את זה, למרות שהחלטנו לשמור על קשר חברי. אז העולם קטן, החבר שלו רחוק מלשמש מופת ואני נכנסתי לסיטואציה שעלולה להביך גם אותי אם אני שומר איתו על קשר ומסתיר ממנו את זה. למרות כל זה אני לא מתכוון לספר לו את זה. דעתכם תתקבל בברכה, רק בצירוף שלושה העתקים ואגרת בולים בסך 100 ש"ח. סקיפ. שנכנס לצרות בלי כוונה.
 
מי מת ושם אותך אחראי על התנהגותם

של גברברי העולם? כיף לך לבלות בחברתו? אתה לא בן הזוג שלו, מה אתה צריך לפתוח תיבות פנדורה של אנשים אחרים? כל עוד החבר שלו לא חולה איידס, אין שום דבר אחר שאני יכול לחשוב עליו שאתה צריך לרוץ ולספר (ובכך לאבד שני חברים). אני למשל הייתי מאוד חושד אם בן זוגי היה מנהל קשר טלפוני עם גבר אחר, נפגש איתו על כוס קפה ואחר כך הולך אליו הביתה, לסיפור הזה יש יותר מדי קצוות לא ברורים וכנראה שכולם רוצים רק לעשות חיים
בינינו, החבר הזה שלו שווה משהו? או שהוא סתם מבזבז את הזמן?
 

skeep

New member
שניהם חמודים ביותר

ואין לי כל כוונה להרוס להם. ואגב, כוונתו כמו כוונתי היתה תמימה לחלוטין, ועובדה שכך זה גם היה. סקיפ
 

לירוי25

New member
שאלה אחת קטנה סקיפי

מה יקרה לדעתך אם אותו בחור שאיתו אתה בקשר יגלה על הרומן שלך ושל בן זוגו? סך הכל בגידות מתגלות בשלב זה או אחר, ולדעתי שווה לך לחשוב על תגובתו של החבר החדש. יכול להיות שבנתיים תהפכו להיות חברים טובים, ומה אז? או לחלופין איך לדעתך תתמודד עם סיטואציה בה תיהיה עם שניהם בארוחת ערב לדוגמא?
 

xanadu

New member
תגיד יפה שלום לשניהם

ותתרחק מהם עד יעבור זעם או לחילופין שהבגידה, אחת מהן לפחות, תצוף על פני השטח. אלא כן סצינות קנאה סוערות נוסח אלקסיס/קריסטל זה הקיק הקטן שלך בחיים.
 

MARMELAD

New member
ברוך הבא לאיטלקית הקטנה

כי הקהילה, סקיפי, היא קערת ספגטי אחת גדולה. כולם מעורבבים היטב היטב, חלק למעלה, חלק למטה.... אבל בסופו של דבר לכל איטריה יש קשר לכל השאר (ומאחר שבהומואים עסקינן - לרב קשר מיני) אז מה? אז תיכנס לסרטים? אז תקפוץ מהגג? לא. ההוא היה טמבל ובגד בחבר שלו - זב"שו. לך סבבה עם הידיד - מגניב. כשהכל יתפוצץ אני סומך עליך שתדע מה להגיד (ואם אתה לא יודע הנה נקודות חשובות:) *מאיפה יכולתי לדעת שהוא החבר שלך? *אתה מוציא עלי כעסים בלי שום סיבה *אם הייתי יודע אז לא הייתי מזדיין איתו *אתה יודע שאכפת לי ממך *הוא סתם מניאק, בוא נעשה עליו חרם בהצלחה!
 

my self

New member
זה לא ממש יעזור

לחבר הנבגד לא ממש ישנה שסקיפי לא ידע שהוא היה שותף פעיל במעשה בגידה. אם אני שם את עצמי בסיטואציה, גם אם רציונלית הייתי יודע שזה לא אשמתו של סקיפי, הייתי כועס עליו ולא רוצה לראות את הפרצוף שלו (וגם של החבר, כמובן). כך שהאופציה היחידה להישאר בקשר עם הידיד היא לגלות לו. זה יהיה גם מעשה הומניטרי, כי חבר בוגדני עדיף לעזוב כמה שיותר מהר, וכשהתלות הרגשית נמוכה ככל הניתן. במצב כזה אתה בתפקיד המושיע, והקשר עם הידיד עשוי אפילו להתחזק. זאת אם יוצאים מנקודת הנחה שגם אם לא תספר, הוא במוקדם או במאוחר ידע. למשל, אפילו אם הם רבים, והחבר זורק לו את זה בפרצוף.
 
יו יו יו!

א. זה לא ממש חבר נפש של סקיפי - קשר טלפוני קצר ופגישה אחת לא מקנה לסקיפ את הזכות / חובה להתערב לו בחיים ב. במקרה הכי גרוע, הידיד יזרוק את סקיפי לכל הרוחות (אם כמובן הקשר ביניהם ימשך עד רגע התגלית). אם סקיפי יספר - הוא קרוב לודאי יהרוס מערכת יחסים. ג. חבר בוגדני? בגידה אחת בתחילת קשר לא יוצרת "חבר בוגדני". אצך כמעט כל הזוגות שאני מכיר (סטרייטים, אבל זה ממש לא משנה) היה אלמנט של בגידה מתישהו בתחילת / אמצע הקשר. בכל המקרים הנ"ל הבגידה דווקא עזרה לצד הבוגד להחליט שהמערכת המונוגמית היא הטובה עבורו. ותתפלא, הצד הנבגד לא יודע עד עצם היום הזה (ומדובר בשנים), כך שהקלישאה של "סוף האמת להתגלות" טובה בעיקר בסרטי הוליווד. ד. "מושיע" ?!? אל תכניס לסקיפ שגעונות גדלות. במקרה הנ"ל הוא בסה"כ ישחק תפקיד של גיל ריבה הרכלן ולא תפקיד של מושיע. בקיצור סקיפ - MYOB.
 

MARMELAD

New member
הלו, להתעורר

סקיפי לא זמם מזימות. הוא בסה"כ התחנגל עם מישהו - שהיום, אחרי כמה חודשים, מסתבר שהיה בנזוג של ידיד שלו. אם הידיד יחליט לריב עם סקיפי בגלל זה - שיחפש. סה"כ מה קרה? החבר לשעבר היה אפס. זה הכל.
 

MARMELAD

New member
חס ושלום

מצטער... שרשרתי את התגובה שלי אליך - אתה דווקא לא אבל היו כאן כמה תגובות שעשו רושם כאילו שסקיפ צריך להתנצל על משהו. הוא לא. ממש לא. היחיד שצריך להרגיש לא נוח הוא החבר.
 

skeep

New member
עידכונים מהשטח

מספר דקות אחרי שכתבתי את ההודעה המקורית שולח אלי החבר שלו הודעת smsשהוא רוצה לדבר איתי. התקשרתי אליו, והוא אמר שהוא הבין מהחבר שלו שנפגשנו, וביקש שלא אומר דבר על מה שקרה. הבהרתי לו שאני לא יודע מה קרה. קרה משהו? בכל מקרה הסיפור הזה מת. לפני כמה ימים, כשהייתי בתל אביב התחיל איתי מישהו. הוא נתן לי מספר טלפון וביקש שאתקשר. התייבשתי לחלוטין כי מסביבי היו לא מעט אנשים שאני מכיר. ברור שקצת טקט לא יזיק לו..התקשרתי וקבענו שכשאני אגיע לאיזור תל אביב נדבר. אז חוץ מזה שתמיד מאוד נחמד שמתחילים איתך, התחלתי לתהות מה קורה לי...איך זה שהוא קלט? האם התחלתי לשדר סימניי התרוממות לחלל החיצון? האם ניתן לקלוט את זה על ידי מקלט רדיו רגיל? מה לעזאזל קורה פה? מי כאן החוליה החלשה? אני! שלום.
 
למעלה