העולם חרא|../images/Emo10.gif|
העולם חרא!!! ביום שישי הזה לי ולהקתי הצנועה היתה אמורה להיות הופעה ראשונה בפומבי שהיא על חומר שאנחנו עובדים עליו כבר כמעט שנה... ההופעה נדחתה מכיוון שהיום מנהל המועדון שבו היינו אמורים להופיע מתקשר ואומר שהוא שכח והוא כבר הבטיח לתוסס את המועדון (אבל מה זה תוסס?-תוסס זה מין מסיבת טראנסים לילדים מד´-ו´) עכשיו אני אישית קבעתי עם המניאק לפני חודשיים וכבר פירסמנו את המודעות המכוערות האלה (הקובץ...) אז אני ממש עצוב ומדוכא והייתי מול הפורום כשאמרו לי אז החלטתי שאתם תהיו תומכים ותעודדו אותי אז יתקבלו בברכה:א)ברכות ועידודים.ב)מכתבי שנאה לנמרוד(מנהל המועדון). וג)סתם דברים שבא לכם להגיד בהקשר אז אנא עודדו אותי!!
העולם חרא!!! ביום שישי הזה לי ולהקתי הצנועה היתה אמורה להיות הופעה ראשונה בפומבי שהיא על חומר שאנחנו עובדים עליו כבר כמעט שנה... ההופעה נדחתה מכיוון שהיום מנהל המועדון שבו היינו אמורים להופיע מתקשר ואומר שהוא שכח והוא כבר הבטיח לתוסס את המועדון (אבל מה זה תוסס?-תוסס זה מין מסיבת טראנסים לילדים מד´-ו´) עכשיו אני אישית קבעתי עם המניאק לפני חודשיים וכבר פירסמנו את המודעות המכוערות האלה (הקובץ...) אז אני ממש עצוב ומדוכא והייתי מול הפורום כשאמרו לי אז החלטתי שאתם תהיו תומכים ותעודדו אותי אז יתקבלו בברכה:א)ברכות ועידודים.ב)מכתבי שנאה לנמרוד(מנהל המועדון). וג)סתם דברים שבא לכם להגיד בהקשר אז אנא עודדו אותי!!