העוגה ליום העצמאות

shokko

New member
העוגה ליום העצמאות

היא למעשה עוגת יומולדת לאיש יקר שחוגגים לו מחר 50 הדרישות שלו היו - כל דבר שקשור לארץ ישראל, ספרים, מוסיקה, בישול ועריכת דין. האישה לצידו התייצבה לצידי וכך יצרנו את העוגה תחילה - העוגה מצופה
 

shokko

New member
אח"כ - מניחים את שרוליק

שצוייר בנפרד ומוסיפים זר
 

Mama Tok

New member
שוקו, העוגה מהממת! כל הכבוד!

אגב, את מכירה אותי. אני שמחה של רון וגיל
את מוכשרת בטרוף, את יודעת את זה?
 

shokko

New member
חשדתי שזו את ../images/Emo13.gif

(כתבתי לך לפני כמה ימים בשרשור שלך ושל תמי...) תודה על המחמאה וברוכה הבאה!
 

הגר30

New member
עוגה מקסימה !

אני מוקסמת בכל פעם מהעבודות שלך. ואגב - ראית את שלי ? איך אומרים, great minds...
 

shokko

New member
ראיתי והתמוגגתי ../images/Emo13.gif גם אני חשבתי על

ה-great minds
 

shokko

New member
ואגב, מאוד אהבתי את הביצוע שלך!

הבצק שהשתמשת בו לשרוליק עבה יותר משלי אני הצטערתי שאנחנו רידדנו מידי את הבצק נוצר לו נפח יפה ומרשים - לשרוליק שלך!
 

carmits

New member
שוקו - מאיפה הקפיצים האלה?

של הפרחים...אני גם רוצה.
 
קונים חוטי ברזל בחנויות יצירה

וכדי לקבל את צורת הסליל פשוט מלפפים סביב עט, מכחול או משהו כזה ומוציאים.
 

shokko

New member
../images/Emo45.gif אנחנו ליפפנו סביב טוש ../images/Emo13.gif

ותודה לכל המחמיאות!
 
למעלה