העובדות הזרות
אני רוצה לדבר על הנושא שמאוד נפוץ עכשיו כולם מדברים על זה ואני בטוחה שאף אחד לא מכיר את הנושא לעומק אני מכירה אישית הרבה מאוד מה"בחורות המסכנות" האלה (הפיליפיניות) שעושות את עצמן מסכנות, באות לישראל מחפשות בגרים גרושים או אלמנים, מפתים אותם ומתחתנים איתם "אך ורק" כדי לקבל אישור להישאר בארץ וזה לא רק מקרה אחד או שתיים זה הרבה מאוד, אם לא כולם. ואם הן יכולות גם מביאות ילדים כדי לחזק את שאותם פה הן שקרניות, גנבות, ועוד הרבה דברים נכמדים כאלה, הבת שלי עבדה בסופר פארם בתחנה מרכזית וכל אלה שהיו גונבים בשמים או דברים יקרים שונים היו "רק" הבנות הנכמדות האלה שבטלוויזיה בוכות אבל במציאות צוחקות על המדינה שחושבים של איך לפטור להן את המצב שהן בעצמן חיפשו חבל שלא חושבים על התוצאות שלאחרי זה, אני ראיתי את זה ומאוד כואב לי שבזמן שהרבה אנשים שבאמת מגיע להם עושים מעמצים לעבוד ולפרנס את המשפחות שלהם, אלה יעשו הכל בפרצופים "נכמדות" כדי שהמדינה עוד תעשה בשבילהן אני מאוד אוהבת אנשים אבל לא אוהבת את הניצול שהן משתמשות כדי לנצל את הלב של הישראליות הן באו לעבוד? שיעשו את זה ואם נגמר להן את העבודה? שיחזרו בחזרה למדינה שלהן יש מספיק גנבים ושקרנים גם בלדיהן שלא צריכים יותר איתן, חשבתם למה ממדינות אחרות לא מבקשים את אותו הדבר? כנירא כי האחרים יותר ישרים ועגונים וזה מראה עד כמה שאלה לא. במקום להילחם עלהן תשתמשו בכוחותיכם לדברים יותר שווים, כמו נכים, מבוגרים, משפחות עניות ועוד הרבה דברים שכן שווה. מקווה שממש יהיה לתשומת לבכם, זה מאוד חשוב!!!!!!!!!!!!!
אני רוצה לדבר על הנושא שמאוד נפוץ עכשיו כולם מדברים על זה ואני בטוחה שאף אחד לא מכיר את הנושא לעומק אני מכירה אישית הרבה מאוד מה"בחורות המסכנות" האלה (הפיליפיניות) שעושות את עצמן מסכנות, באות לישראל מחפשות בגרים גרושים או אלמנים, מפתים אותם ומתחתנים איתם "אך ורק" כדי לקבל אישור להישאר בארץ וזה לא רק מקרה אחד או שתיים זה הרבה מאוד, אם לא כולם. ואם הן יכולות גם מביאות ילדים כדי לחזק את שאותם פה הן שקרניות, גנבות, ועוד הרבה דברים נכמדים כאלה, הבת שלי עבדה בסופר פארם בתחנה מרכזית וכל אלה שהיו גונבים בשמים או דברים יקרים שונים היו "רק" הבנות הנכמדות האלה שבטלוויזיה בוכות אבל במציאות צוחקות על המדינה שחושבים של איך לפטור להן את המצב שהן בעצמן חיפשו חבל שלא חושבים על התוצאות שלאחרי זה, אני ראיתי את זה ומאוד כואב לי שבזמן שהרבה אנשים שבאמת מגיע להם עושים מעמצים לעבוד ולפרנס את המשפחות שלהם, אלה יעשו הכל בפרצופים "נכמדות" כדי שהמדינה עוד תעשה בשבילהן אני מאוד אוהבת אנשים אבל לא אוהבת את הניצול שהן משתמשות כדי לנצל את הלב של הישראליות הן באו לעבוד? שיעשו את זה ואם נגמר להן את העבודה? שיחזרו בחזרה למדינה שלהן יש מספיק גנבים ושקרנים גם בלדיהן שלא צריכים יותר איתן, חשבתם למה ממדינות אחרות לא מבקשים את אותו הדבר? כנירא כי האחרים יותר ישרים ועגונים וזה מראה עד כמה שאלה לא. במקום להילחם עלהן תשתמשו בכוחותיכם לדברים יותר שווים, כמו נכים, מבוגרים, משפחות עניות ועוד הרבה דברים שכן שווה. מקווה שממש יהיה לתשומת לבכם, זה מאוד חשוב!!!!!!!!!!!!!