העברת כסף לחו"ל

zhr99

New member
העברת כסף לחו"ל

האם מסוכן לקחת את כל הכסף על עצמך במזומן כשאתה עובר למדינה אחרת? מה הדרכים האחרות שמקובלות? ביררתי דרך בנק או דואר ולא יוצא משתלם בכלל. והיכן ניתן לבדוק מה המקסימום שאפשר להעביר? תודה!
 
זה משתנה ממדינה למדינה

אני חיה בסקוטלנד, בררתי ברשויות המס מה הסכום המקסימלי להעביר מזומן עלי - עד 10,000 יורו (לקחת איתך 9,998 יורו או שווה ערך בליש"ט). טסתי עם חבילת שטרות ענקית בתיק היד שלי ואף אחד לא שאל כלום.
 

TrigATUSA

New member
אין מקסימום שניתן להעביר

מעל לסכום מסויים חייבים להצהיר על כך בכניסה, וייערך רישום, אבל אין מגבלה שנית, תגידירי "משתלם"? אם ישדדו אותך ותאבדי את כל המזומן שלך, כמה משתלם זה יצא? כמה סיכון את מוכנה לקחת? העמלה על העברה בנקאית היא לא מי יודע מה גבוהה (שבריר של אחוז) שלישית, תקחי בחשבון שבמדינות מסויימות הבנקים *יסרבו לקבל ממך להפקדה* מעל לסכומים מסויימים במזומן, אלא אם תוכלי להראות להם תיעוד מדוייק של מקור הכסף (זה נעשה על מנת להילחם בהלבנת הון) ככה שיכולה להיות לך בעייה לא בכנסיה, אלא כשתנסי להפקיד את הכסף. לא תהיה בעייה כזו אם תעבירי כסף בהעברה בנקאית
 

TrigATUSA

New member
אפשרויות נוספות להעברה בנקאית

היא צ'ק בנקאי, צ'ק אישי או המחאות נוסעים - למיטב ידיעתי כולם יותר יקרים מהעברה בנקאית
 
הסבר

נכון מאוד - התיחסתי להעברת מזומן ללא הצהרה, לא ציינתי זאת ואני מתנצלת. לצערי היה לי נסיון קשה עם העברה בנקאית, לקח להם יותר מחודש ולי חשבון טלפון ענק ולכן לקחתי מזומן אלי. במיקרה שלי - הייתי רק בשדות תעופה ואח"כ באוטו הביתה לא חשבתי שזה מסוכן שישדדו אותי - אולי טעיתי, לשמחתי זה לא קרה.
 

dutchboy1

New member
העברה בנקאית יותר מחודש?!

חשבתי שזה עובר באותו היום...
 

גוזליה

New member
הזמן הקצר ביותר שהצלחתי לבצע בו

העברה בנקאית (בין מדינות) היה שלושה ימי עסקים.
 
למעלה