הסתר פנים
החג הזה אני אצל הוריי, חרדים, לא יותר מדי אדוקים אבל בכל זאת...
הבעיה: אני מחוייב מהעבודה להתחבר לאינטרנט במהלך החג, חייב!
אז נכון שאני לוקח איתי את הנייד, ושאני (כנראה
) מקבל דירה לי ולזוגתי כך שטכנית זאת לא בעיה.
בכל זאת יש תחושה ממש לא טובה של הצורך לעבוד בחג, גם כי אני שונא לעבוד שבתות וחגים בגלל שזה יום מנוחה וזה.
וגם כי אני מרגיש שזאת סוג של בגידה בהורים שלי, לעבוד כמה מטר מתחת לאפם, אולי אפילו בביתם, בידיעה ברורה שזה יצער אותם למאוד.
מצד שני לי אישית זה מאוד לא עקרוני לא לעבוד בשבת, אבל אני מחוייב לעבודה בכל מקרה.
וכן חתמתי חוזה בידיעה שאני נכנס לזה ככה, ההורים שלי חשובים לי מאוד, לא אוהב לפגוע בהם, זה אומר שהכסף יותר חשוב לי מרגשות ההורים?
אתם הייתם מוותרים על עבודה ממש נחמדה, בזמן שהכסף מאוד נחוץ, בידיעה שזה כרוך בלשקר למשפחה בצורה כזאת?
מרגיש לי מעפן קצת.
בנימה כזאת או אחרת: חג חירות שמח
החג הזה אני אצל הוריי, חרדים, לא יותר מדי אדוקים אבל בכל זאת...
הבעיה: אני מחוייב מהעבודה להתחבר לאינטרנט במהלך החג, חייב!
אז נכון שאני לוקח איתי את הנייד, ושאני (כנראה
בכל זאת יש תחושה ממש לא טובה של הצורך לעבוד בחג, גם כי אני שונא לעבוד שבתות וחגים בגלל שזה יום מנוחה וזה.
וגם כי אני מרגיש שזאת סוג של בגידה בהורים שלי, לעבוד כמה מטר מתחת לאפם, אולי אפילו בביתם, בידיעה ברורה שזה יצער אותם למאוד.
מצד שני לי אישית זה מאוד לא עקרוני לא לעבוד בשבת, אבל אני מחוייב לעבודה בכל מקרה.
וכן חתמתי חוזה בידיעה שאני נכנס לזה ככה, ההורים שלי חשובים לי מאוד, לא אוהב לפגוע בהם, זה אומר שהכסף יותר חשוב לי מרגשות ההורים?
אתם הייתם מוותרים על עבודה ממש נחמדה, בזמן שהכסף מאוד נחוץ, בידיעה שזה כרוך בלשקר למשפחה בצורה כזאת?
מרגיש לי מעפן קצת.
בנימה כזאת או אחרת: חג חירות שמח