הסתר פנים

nini132

New member
הסתר פנים

החג הזה אני אצל הוריי, חרדים, לא יותר מדי אדוקים אבל בכל זאת...
הבעיה: אני מחוייב מהעבודה להתחבר לאינטרנט במהלך החג, חייב!
אז נכון שאני לוקח איתי את הנייד, ושאני (כנראה
) מקבל דירה לי ולזוגתי כך שטכנית זאת לא בעיה.
בכל זאת יש תחושה ממש לא טובה של הצורך לעבוד בחג, גם כי אני שונא לעבוד שבתות וחגים בגלל שזה יום מנוחה וזה.
וגם כי אני מרגיש שזאת סוג של בגידה בהורים שלי, לעבוד כמה מטר מתחת לאפם, אולי אפילו בביתם, בידיעה ברורה שזה יצער אותם למאוד.
מצד שני לי אישית זה מאוד לא עקרוני לא לעבוד בשבת, אבל אני מחוייב לעבודה בכל מקרה.

וכן חתמתי חוזה בידיעה שאני נכנס לזה ככה, ההורים שלי חשובים לי מאוד, לא אוהב לפגוע בהם, זה אומר שהכסף יותר חשוב לי מרגשות ההורים?
אתם הייתם מוותרים על עבודה ממש נחמדה, בזמן שהכסף מאוד נחוץ, בידיעה שזה כרוך בלשקר למשפחה בצורה כזאת?
מרגיש לי מעפן קצת.
בנימה כזאת או אחרת: חג חירות שמח
 
ניני אני עכשיו גימלאי.אתה לא תאמין מה עשיתי

כן .מה עשיתי בימי חיי בכדי לפרנס את משפחתי.
בכדי שלילדיי יהיה מה לאכול וללבוש.
אם אינך צריך לגנוב .או ..............
היי רגוע.וברך את יומך.

צ'י
 
תשובה נדושה אבל נכונה מאוד

אם היית שואל רב על מקרה בו אתה צריך לעשות למענך או למען ילדיך, מה דעת התורה בעניין התשובה הייתה פשוטה מאוד גם אם הם היו יודעים מזה , על אחת כמה וכמה כשהם לא יודעים...

יש אנשים שבטוחים שלשתות מיץ תפוזים שלא נעשה בבית בפסח זה חמור ה, הילדים שלהם יכולים לשתות מחוץ לבית?
זה בדיוק אותו הדבר לגבי חמץ לאנשים מסויימים ולחילול שבת לאותם אנשים
 
עד מתי השיפוצים?

בחתימה.


לדעתי, כל עוד ההורים לא יודעים על כך אין בזה ממש.

הייתי נוקטת משנה זהירות שלא ידעו על כך.
 
מה שלא יודעים לא כואב

נראה לי שהם לא יעלו בדעתם שאתה עובד בחג ולא הייתי קוראת לזה שקר, אתה שומר את המידע הזה לעצמך על מנת לא לפגוע בהם.
לא הכי נעים ועדיף היה אחרת אבל זה לא נראה לי עד כדי כך נורא כל עוד הם באמת לא יודעים על כך.
 
למעלה