לא,זו לא הסיבה(כמדומני)
גם אני התקנתי אותם ואין לי בעיה עם הפרסומות,כלומר לכולם יש אותה בעיה כמו שלך. שנכנסים לאתר עם פרסומת flash מול העיניים ,זה קורה לכולם. אל תסיר את ה - flash ,חבל,יש אתרים שמשתמשים בו. בכל מקרה כל הדברים האלו כמו flash נמצאים ב - tools->internet options->general->settings->view objects