הסרת addin ב iexplore...

  • פותח הנושא YLEE
  • פורסם בתאריך

YLEE

New member
הסרת addin ב iexplore...

שלום - בהתחלה קיבלתי כל הזמן בזמן גלישה הודעות להורדת רכיבים מסוימים (כמו של פלאש וכדו') איך אני מסיר אותם? האם הם הסיבה לפלאשים המעצבנים שקופצים לי כל הזמן? xp pro... תודה!
 

andav555

New member
לא,זו לא הסיבה(כמדומני)

גם אני התקנתי אותם ואין לי בעיה עם הפרסומות,כלומר לכולם יש אותה בעיה כמו שלך. שנכנסים לאתר עם פרסומת flash מול העיניים ,זה קורה לכולם. אל תסיר את ה - flash ,חבל,יש אתרים שמשתמשים בו. בכל מקרה כל הדברים האלו כמו flash נמצאים ב - tools->internet options->general->settings->view objects
 

YLEE

New member
ענק! מה שנקרא חיסול נקודתי...

לא עוד עז מדברת... לא עוד לחפש את ה X המעצבן. תודה!
 
למעלה