הסרט 300

avivs

New member
אני מעדיף את החדשה../images/Emo13.gif

יותר מושכת לקרוא, בזמן שהכריכה הישנה די יוצרת את הרושם שמדובר בספר ילדותי (גם הפונט הענק והמודגש לא עוזר).
 
דילמה

הספר והתיאור שלו לא מושכים אותי בכלל, אבל הממליצים וההשוואות קוסמים לי מאוד. גם "ילד מלחמה" עצמו לא משך אותי יותר מידי בכריכה ובתקציר וקניתי אותו על סמך המלצות. האם אני עומדת בפני התאהבות נוספת או בזבוז זמן וכסף?
 
כן! כן!

את חייבת לקרוא את "חיי נער". באמת. אחד הספרים הטובים והלא-ידועים שקיימים out there. עיקר החוזק שלו זה התיאור המאוד אותנטי של העיירה הדרומית ותחושת קסם מאוד חזקה שמלווה את הספר שלא נתקלתי בה בהרבה מקומות. אה, ויש את הקטע של התעלומה הבלשית שמוסיפה הרבה עניין לעלילה... אה (ואביב יהרוג אותי עכשיו) עדיין לא קראתי את ילד מלחמה אבל הם מאוד שונים מבחינת העלילה והסגנון לדעתי (לא לרעה, פשוט שונים).
 

avivs

New member
בעקרון

אין דמיון בין שני הספרים, חוץ מהכתיבה בגוף הראשון. אבל בשני הספרים יש דמויות חזקות, ובאמת שנכנסים לתוך העולם שעליו מסופר, ואל הראש של הדמות המספרת. אני לא אומר שזה הולך להיות הדבר הכי טוב שתקראי, אבל אם את מחפשת ספר לקרוא, או שאין לך בעיה להוציא עכשיו כסף על ספר, אז כן, בהחלט לקנות את "חיי נער". יש בו משהו שישאיר אותך עם תחושה טובה אחרי שתסיימי.
 
זה אולי נשמע מוזר,

אבל זה לא הכסף, זה הזמן. אני קוראת די מעט לאחרונה. גם חוסר זמן, אבל בעיקר חוסר אנרגיה ואפילו קצת חוסר חשק (כללי, לא רק לקריאה). יהיה חבל לי להניח עוד ספר מותחל על המדף, יש לי מספיק דברים פתוחים כרגע. אם תחושה טובה מובטחת זה בהחלט מטה את הכף לטובתו. אני מאוד אשמח לקבל מנה הגונה של תחושה טובה עכשיו. (אם כי מצבי רוח כאלה מחזירים אותי בעיקר ל"הר סין ז'אנג" שיודע לשלב את המלנכוליה הנוכחית עם קמצוץ אופטימי).
 

avivs

New member
*עוד ספר חדש שיצא בעברית -

"לשקוע בספר טוב". ספר ההמשך של "פרשת ג'יין אייר". לא אהבתי במיוחד את הספר הראשון, למרות שהיו בו הרבה דברים שמשכו לקרוא, והרבה דמיון. אני בהחלט אנסה להשיג את החדש.
 
גם אירוע משמח

אני דווקא מאוד נהניתי מהראשון ומתכוונת לרכוש את השני בהזדמנות הראשונה שתהיה לי (נגיד בעולמות...).
 

avivs

New member
אה, והספרים נשלחו אל ביתך היום

בבוקר
 

avivs

New member
נשמע מצוין.

וגם הטריילר עשוי טוב. אני בהחלט אלך לראות את הסרט הזה. תודה!
 

Sabre Runner

New member
טרמפ: תא המילוט חוזר ובגדול!

ובמפגש החזרה לפעולה נציג את 'המבוך של פאן'. כן, רב-זוכה הפרסים יוצג במועדון שבקיבוץ ב-22 למרץ ב-21:30 בערב. אבל רק אם אנשים יגיעו. אז אם אתם מתכוונים להגיע, נא להודיע מראש (בדואר אלקטרוני המצורף לכותב ההודעה) כדי שנוכל להתכונן. למי שצריך פרטים נוספים, כאן: http://www.betalfa.org.il/ba/images/fun/eran1.htm (האתר, למרבה הצער, לא אוהב שואשים)
 
ובאותו עניין

כתבה מעניינת בYNET על החזרה לשיטות הישנות של הקולנוע. גם 300 מעורבת בעניין הזה ושימו לב לסרט (שניים בעצם) Grindhouse שהטריילר שלו נראה פצצה. טרנטינו/רודריגז עשו זאת שוב!
 

Y. Welis

New member
לדעתי זה הפוך על הפוך

כי זו לא תנועת 'דוגמה' נוסח הוליווד (מינימום אמצעים טכניים), אלא טכנולוגיה שאמורה לחקות מראה עתיק, כמו האפקט הידוע של סרט פילם מרובב כתמים ושריטות שמולבש על פירסומות חדשות (בסידרה 'הישראלים' יש הדגמות יפות של כמה פילטרים כאלה). אישית הייתי שמח אילו היו חוזרים לאפקטים מכאניים, שהיו הסטנדרט בשנות השמונים - הם *תמיד* נראו יותר ריאליסטיים בעיקר בתנועה ובהתאמה לסביבה. עם האיפור המתקדם של היום, הם בטח יראו טוב יותר.
 
למי שרוצה לקרוא ביקורת מעט "שונה"..

באתר Ain't it cool ישנו מסתבר מבקר, הכותב ביקורות הומוריסטיות על סרטים. ההומור שלו, איך לומר... לא מתאים לכל אחד. אני לא ראיתי את הסרט. אני לא יודע עד כמה הביקורת מספיילרת, או עד כמה היא משקפת את דעתו האמיתית של הכותב. כמה דברים בטוחים: הביקורת כתובה גרוע, אינפנטילית... והיא פשוט הרסה אותי מצחוק! לא לבעלי לב חלש...
 

Y. Welis

New member
../images/Emo45.gif וכמו שנאמר שם

Any directors reading this – IT’S OKAY TO JUST THROW IN NAKED HOTTIES.
 
למעלה