הממ..../images/Emo58.gif
טוב, קודם כל זה *אדמירלית* ולא גנרלית, דבר שני אין שום דבר בנ"ל שמצביע על חוסר עקביות... אחרי שוויאג'ר חזרה לאלפא ג'יינויי נהייתה אדמירלית, ועוד לא ראיתי את הסרט אז אני לא יודע מה קורה עם וורף. מה שכן, הרי בסוף DS9 הוא נהייה שגריר הפדרציה לקרונוס, אז אני מקווה מאוד שיהיה לזה, לכל הפחות, איזכור בנמסיס. בבקשה. לפחות את זה. אל תגלו לי !