תראו........
בשלב מסויים אין רעיונות ויש כאלה שהסדרה כבר נמאסת....... תחשבו על זה? כמה אפשר להמשיך? הוא מחפש מכונים, נלחם בהם, צוות רוקט מגיע, נלחם בהם, מתפוצצים, נלחם במכון, מנצח (לדעתי צריך להיות פרק שהוא לא מנצח בקרב מכון! פעם קורה! יש עוד מכונים!) מקבל תג, מקבל הרבה תגים, הולך לליגה מנצח או לסירוגין מפסיד, וממשיך לליגה הבאה...חיים די משעממים ומייגעים אם תשאלו אותי...ואין ממש עוד רעיונות מידי פעם בוקעים רעיונות יפים כאלה, אבל זה די חוזר על עצמו ואם לא יקרה איזה שהוא מפנה בסדרה היא תמות אבל.. אבל איזה מפנה כבר אפשר לעשות? שברוק יעזוב? מיושן שטרייסי יחזור? 4 בחבורה? לא נראה לי... שמיאוזי תחזור? מעניין, בהחלט מעניין, ושמיאו ידחה אותה זה רעיון.. שצוות רוקט פתאום יתפטרו ע``י הבוס, ופרק שלם מראים איך הם מפוטרים ומה הם עושים, ובסוך הפרק יחזירו אותם משום מה. שבוטש וקאסידי חוזרים זה בהחלט שינוי מרענן....אחלה פרק בטח ואני יודעת שגם דופליקה חוזרת.....מעניין מה קורה שם שג`סיבל תחזור יהיה לא רק מעניין, אלא גם חדיש ומרענן בצורה יוצאת מן הכלל....כמה שאני שונאת אותה, תחשבו איזה פרק טוב זה יהיה! במיוחד אם הנודניקים יתערבו באופן מיוחד בפרק הזה....אני אומרת לכם, היא תחזור. השינוי הגדול ביותר שיכול להיות הוא שינוי פוקישיפי, ושינוי רוקטשיפי. אבל זה יהרוס את כל הסידרה..ובטח שומרים את זה לסוף.....או לסרט מסוים זהו זה......מאוד מדכא אבל נכון...מי יודע מה יהיה הלאה...אבל תמיד יש זכרונות הא?