הסרט השלישי הגיע!!!

הסרט השלישי הגיע!!!

אחותי הראתה לי מבצע במעריב לילדים לאסוף ארבע חתיכות של ציור (הפוסטר של הסרט השלישי) להדביק אותם ביחד ולשלוח ומקבלים כרטיס לסרט השלישי!!! איזה מגניב הם שינו את הצורות של האנונים לאותיות בעברית וכתבו אנטיי.
 

Rocketshipper

New member
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

וואו!!!!! וזה גם יחסית מהר הגיע לארץ!!!!!! תגיד,לא זה היה עדין מידי, אני מצווה עליך לכתוב מתי כתוב בעיתון שהסרט יהיה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! לא שזה מלהיב במיוחד....הסרט השלישי אמור להיות נחמד ולא יותר..חוץ מזה אין בו יותר מידי צוות רוקט (כן אני לוקחת את זה כקטגוריה!! ומישהו יעצור אותי!!!!) אבל עדיין....סרט של פוקימון זה סרט של פוקימון..ובכל דור ודור אנו צריכים לראות את עצמנו כקורבנות של קרבות פוקימונים שיותר דומים לקרב תרנגולות אם תשאלו אותי.....במיוחד בגיימבוי שעוד מקבלם כסף על זה!o_O אבל סטינו מן הנושא......
 

pokegirl

New member
יוהווו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אנשים!!!! יש סיבה למסיבה!!!!!!! אה... למפגש!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
???????????????????????

מה הכוונה מצווה? טוב נו, אני אגיד בכל זאת. יש ארבע חתיכות שצריך לאסוף והראשונה הייתה השבוע זאת אומרת שעוד שלושה שבועות ייגמר המבצע ואז עוד שבוע להכריז על הזוכים ואז עוד שבוע/יים עד לסרט שיהיה רק בהקרנת בכורה! את עדיין חושבת שזה יחסית מהר??? נ.ב קוראים לסרט ``ההרפתקה של אנון``. עוד לא היה הסרט וכבר הרסו אותו
 

Rocketshipper

New member
לא בהכרח!

יכול להיות שימשך המבצע גם אחרי שהסרט יהיה או שזה כרטיסים לבכורה?
 
בדקתי ו...

כתוב שם רק כרטיסים לסרט לא כתוב איזו הקרנה. אבל בפסח כשיצאה הקלטת וידאו של הסרט השני היה שם מבצע לצייר את הפוקימונים האהובים עליכם מהסרט לשלוח ומקבלים כרטיסים לטרום-בכורה. בזמנו ציירתי משהו לאחותי והיא שלחה אבל עדיין לא פירסמו את הזוכים, וגם שם לא היה כתוב מתי בדיוק זה יגיע.
 

Rocketshipper

New member
טוב....מחר יום שישי מקבלים 7 לילות

בידיעות אחרונות..אני אבדוק שם...אולי יהיה כתוב משהו
 

ופוריאן

New member
רק אני חושב שזה רע?

תגידו לא חשבתם שמשמעות שהסרט עולה לקרנים מבשרת יותר ויותר את סיום פוקימון!? מה אז נעשה עם חיינו? השקענו כל כך הרבה מאמצים לאהוב אותו, לטפל בו, לתת לו תשומת לב ועכשיו הוא בקרוב יעזוב?! ואתם עוד שמחים? שיתנו לנו עוד שנה להתעצבן כמה זמן לוקח להם להגיע אבל למה כל כך מהר? שלכם המדוכא קשות ואפ-ופוריאן~_~
 
אולי אבל...

פוקימון זה לא כל החיים שלי, תאמין לי אני אתגבר. חוץ מזה תמיד יש את סופר פיג -_^ מה שמזכיר לי שהיום בסופר פיג רתפורד החזיק ורד בשיניים ועשו עליו קלוז-אפ והוא נראה בול כמו ג`יימס (אולי זה הבן האובד שלו...ואם כן אז קאסי היא בטח הבת האובדת של מיסטי...)
 

pokegirl

New member
המממ...

עכשיו כשחושבים על זה זה באמת עצוב!!! בזכות פוקמון החלו כמה דברים נפלאים בחיים שלי, אני לא אפרט... וזה באמת עצוב שזה יגמר... למה כל-כך מהר?! מה הבעיה שלהם להמשיך את זה עוד עשר שנים, משהו בסגנון ``ימי חיינו`` או ``היפים והאמיצים``?!
 

Dragonite

New member
חחחחחחח שאלה טובה

זה לא הסרט האחרון... מה הדאגות.... תהיו בטוחים שאם פוקימון ידעך זה לא בגלל זה (אלא בגלל טל מוסרי והמבין יבין ^_^), וחוץ מזה, שזה עדין המשחק וידאו הכי נמכר אי פעם... אז יש לנו עוד זמן
 

Rocketshipper

New member
תראו........

בשלב מסויים אין רעיונות ויש כאלה שהסדרה כבר נמאסת....... תחשבו על זה? כמה אפשר להמשיך? הוא מחפש מכונים, נלחם בהם, צוות רוקט מגיע, נלחם בהם, מתפוצצים, נלחם במכון, מנצח (לדעתי צריך להיות פרק שהוא לא מנצח בקרב מכון! פעם קורה! יש עוד מכונים!) מקבל תג, מקבל הרבה תגים, הולך לליגה מנצח או לסירוגין מפסיד, וממשיך לליגה הבאה...חיים די משעממים ומייגעים אם תשאלו אותי...ואין ממש עוד רעיונות מידי פעם בוקעים רעיונות יפים כאלה, אבל זה די חוזר על עצמו ואם לא יקרה איזה שהוא מפנה בסדרה היא תמות אבל.. אבל איזה מפנה כבר אפשר לעשות? שברוק יעזוב? מיושן שטרייסי יחזור? 4 בחבורה? לא נראה לי... שמיאוזי תחזור? מעניין, בהחלט מעניין, ושמיאו ידחה אותה זה רעיון.. שצוות רוקט פתאום יתפטרו ע``י הבוס, ופרק שלם מראים איך הם מפוטרים ומה הם עושים, ובסוך הפרק יחזירו אותם משום מה. שבוטש וקאסידי חוזרים זה בהחלט שינוי מרענן....אחלה פרק בטח ואני יודעת שגם דופליקה חוזרת.....מעניין מה קורה שם שג`סיבל תחזור יהיה לא רק מעניין, אלא גם חדיש ומרענן בצורה יוצאת מן הכלל....כמה שאני שונאת אותה, תחשבו איזה פרק טוב זה יהיה! במיוחד אם הנודניקים יתערבו באופן מיוחד בפרק הזה....אני אומרת לכם, היא תחזור. השינוי הגדול ביותר שיכול להיות הוא שינוי פוקישיפי, ושינוי רוקטשיפי. אבל זה יהרוס את כל הסידרה..ובטח שומרים את זה לסוף.....או לסרט מסוים זהו זה......מאוד מדכא אבל נכון...מי יודע מה יהיה הלאה...אבל תמיד יש זכרונות הא?
 
בקשר לדופליקה

מי שלא רוצה לדעת שלא יקרא את זה הם יפגשו את דופליקה במרכז פוקימונים אחד ויראו שהיא תפסה דיטו חדש. כזכור הדיטו הקודם ידע לחקות מושלם חוץ מהפרצוף עד שצוות רוקט איימו עליו. הדיטו החדש יודע לחקות בצורה מושלמת חוץ מהגודל. אין לי כח לספר הכל אני רק אגיד שבהתחלה דופליקה נלחמה עם הדיטו החדש נגד אש וטוטודייל ואח``כ צוות רוקט חטפו אותו ורצו לפתוח מופע בלה בלה בלה... מה שאני לא בטוח לגביו זה אם בסוף צוות רוקט שוב לימדו את דיטו לחקות בצורה מושלמת או לא
 

הפריק

New member
קודם יהיו 1000 שידורים חוזרים

אז יצטרכו לפתוח במקום פורום צבי הנינג`ה..... צבי הנינג`ה הם הכי טובים ואני כמעט בטוח שכולם פה מסכימים איתי!
 

Toto_Cute

New member
לא לא לא !!!

אל תחשבו על זה אפילו ! אני לא רוצה שפוקימון ייגמר .. זה הסיוט הכי גדול שלי!! אם זה ייגמר אני אבכה יום ולילה !! לא יודעת מה איתכם .. אבל במשך השנתיים האחרונות גידלתי אובססיה רצינית לפוקימון! זה חלק בלתי נפרד מהחיים שלי! ומה יהיה עם הפורום הזה שפוקימון ייגמר??? וסתם שאלה .. איך הגעתם מהסרט השלישי לסוף של פוקימון? הסרט השלישי הוא לא האחרון ... והסדרה עדיין חיה ! המשחקים ... עדיין נחשבים כגדולי המכירות ! וביפן ... הסדרה פורחת יותר מבכל מדינה ... (מה שנראה לי נותן מוטיבציה ליוצרים ...) בכל מקרה .. נשאר לפוקימון עוד קצת זמן .. :) Pikachuit
 

pokegirl

New member
אני עם הילה!

זה בהחלט הפך גם לחלק בלתי נפרד מהחיים שלי! אבל זה לא הסוף... זה מזכיר לי את השיר ההוא מ-2 B A Master, שכחתי את שמו... והנה רעיון לסדרה! סדרת בת!!! צוות רוקט!!! או שיראו את כל הפרקים האלה מנקודת המבט של צוות רוקט (והפרק הראשון יהיה רק צוות רוקט! בלי נודניקים!!!) או סדרה שמראה את מה הם עושים אחרי הסדרה ולפעמים יש הופעות אורח של הנודניקים! עכשיו זה יהיה מעניין!
 
אם כבר...

אם כבר סדרת בת על צוות רוקט אז שיקראו לה פוקימון-הרפתקאות הניאו וקאסדי ובוטש יהיו הכוכבים. אנחנו רואים את ג`סי וג`יימס כל יום בפוקימון עדיף לעשות משהו חדש לגמרי. ככה הנודניקים וג`סי וג`יימס יופיעו פרק אחד בכל עונה, הבוס יופיע הרבה יותר ועוד חברי צוות רוקט וכו` וכו` וכו`
 
למעלה