הסמן מתחלף ב XP
יש לי XP PRO (התקנה חדשה, בת מספר ימים) אחרי מספר שעות עבודה, מסיבה לא ברורה, מתחלף הסמן של העכבר בכל פעם שהוא נמצא על לינק... במקום יד שמסמנת שמדובר בלינק מופיע הסימן של "הזזה" (איקס המורכב מארבעה חיצים) אין לי מושג מה גורם לזה וכיצד ניתן לפתור את זה...מישהו מכיר? שמע? ראה? (כן, כל העידכונים מותקנים)
יש לי XP PRO (התקנה חדשה, בת מספר ימים) אחרי מספר שעות עבודה, מסיבה לא ברורה, מתחלף הסמן של העכבר בכל פעם שהוא נמצא על לינק... במקום יד שמסמנת שמדובר בלינק מופיע הסימן של "הזזה" (איקס המורכב מארבעה חיצים) אין לי מושג מה גורם לזה וכיצד ניתן לפתור את זה...מישהו מכיר? שמע? ראה? (כן, כל העידכונים מותקנים)