הסלמה בדרום

or19951

New member
הסלמה בדרום ../images/Emo101.gif

זה בהחלט לא משהו שאפשר להתעלם ממנו. היום גם אצלנו הייתה אזעקה.. הטיל לא נפל אצלנו אבל הוא נפל ביישוב ממש צמוד.. אתם באזור הסכנה? מה דעתכם על המצב?
 
../images/Emo187.gif אני סוג של נחשבת באיזור סכנה

לפי דעתי המצב דיי מלחיץ ולפחות בבצפר שלי וביישוב שלי אנחנו ממש ממש לא מוכנים לזה(ביישוב אומרים שהמערכת אזעקות לא פועלת,בבצפר המקלטים נעולים ואנחנו ממשיכים ללמוד למרות שבבאר שבע שזה ממש לידינו לא לומדים..) אבל אני אופטימית ואני חושבת שבקרוב זה יפסק, ותכלס אם נלחץ יותר מידי אז זה לא יעשה לנו טוב בכלל(בעופרת יצוקה אני הייתי אחת הלחוצות וזה ממש לא עשה לי טוב) ואני חושבת שאנשים פשוט מכניסים את עצמם ללחץ, מה שלא אמור לקרות..
 

shoham95

New member
איפה אתה גר?

אותי אישית זה ממש מלחיץ, אפילו שאני לא גרה באזור. חוץ מזה, ממש עצוב לי שזה סוג של שגרה בישראל- כל הזמן מלחמות, פיגועים.. גם כשאין, תמיד יש את החשש הזה והוא חזק- כי יודעים שבכל רגע בלי התראה מוקדמת זה יכול להתחיל. שוב. אנחנו חיים בתוך זה. אני לא מכירה מציאות בלי פיגועים ומלחמות. וזה ממש עצוב שזה המצב
 
אני כל כך מסכימה! ../images/Emo20.gif

זה פשוט עצוב שזו המציאות שלנו, השגרה שלנו, שככה, בפחד האיום הזה אנחנו חיים. מי יבין את זה?
 
אני לגמרי באיזור ת"א

ככה שזה פחות נוגע לאיזור מגוריי, אבל ללא ספק נוגע לי.
חפירה \ פריקה
המציאות הזו עושה לי להרגיש כל כך כל כך רעעעעע, באמת! אני מסתכלת עלינו בתור בני אדם מרחוק, וכאילו, לכל אחד הבועה שלו, החברים שלו, תחומי העניין שלו, החשבונות שלו, החובות שלו, העליות שלו וכן המורדות שלו. אבל אנחנו לא רואים את זה? אנחנו חיים במציאות כל כך שגויה! אנשים מבחוץ פשוט לא מבינים, לישראלים כתרבות, יש כל כך הרבה תכונות אופי ונורמות שמתקיימות אצלנו רק מתוך הפחד הנוראי הזה מהשנאה שבחוץ? איך אפשר לקיים חיים ככה? כשכל העולם שונא אותנו? כשמייחלים למותינו של כל אחד ואחד רק בגלל שאנחנו יהודיים. זה לא נתפס לי. אני, שכל כך מאמינה בשוויון, ושכולנו בני אדם, והייתי כל כך הרבה זמן דוגלת במחשבה שהיי, גם הם כמונו. ואם ארגון כלשהו ששולט בהם ללא שליטתם וממש לא מתוך בחירה, רוצה במותינו, זה הרי לא אשמתם. אבל כשיש קבוצה בפייסבוק אשר מונה מעל 275 אלף חברים זה פשוט כואב לי בלב, צובט אותו איפהשהו. ואני מבינה שאין לנו ארץ אחרת, ואם אנחנו לא נפגין חיבה אחד כלפי השני, מי כן יאהב אותנו? זה הזמן שלנו להפגין "ישראליות" והדדיות. להיות גאים במי שאנחנו. אוף. זה פשוט כואב |:
 
למעלה