הסיפור שלי בתמצית

Zil20

New member
הסיפור שלי בתמצית

עד לפני שבועיים הייתי לוחם ואף סיימתי מסלול , במהלך האימון מתקדם (צמ"פ למי שמכיר) היה לי רגע של שבירה ואמרתי שאני רוצה לעזוב לקורס חובשים קרביים ובסוף אמרו לי ששולחים אותי לאלחוטנים . לפני כמה ימים הועברתי למפקדה, נכנסתי לדיכאון וביקשתי מהמג"ד שייתן לי לחזור למבצעיות , הוא סירב ואמר לי להשלים עם זה. אני לא מבין איך הם יכלו לעשות לי את זה, אני ביקשתי להיות חובש והם שמו אותי במשהו אחר בלי לשאול אותי אם אני מעדיף את זה או להישאר בטנקים . אני ממש בדיכאון , חזרתי לעשן בכמויות מסחריות ואני כבר לוקח כדורי הרגעה מרוב לחץ נפשי. בחיים לא תיארתי לעצמי שהגדוד שגידל אותי והיה לי לבית יבגוד בי וישלח אותי לתפקיד שאני לא רוצה לעשות
 
תגובה

תראה .. סה"כ אתה הבאת את זה על עצמך.. בצבא יש מין משחק כבוד כזה ( בכל אופן בגדודים) שאם יצאת או עברת לגדוד אחר הם לא מחזירים אותך חזרה.. אתה ביקשת לעבור, והם העבירו אותך תפקיד כמו שביקשת בסה"כ אתה צריך להגיד תודה כי יש הרבה שמאוד היו רוצים לצאת מהתפקיד שלהם ואף אחד לא הקשיב להם.. בכל אופן מה שאתה צריך לעשות זה להיות חזק ונסות למצוא את המקום שלך איפה שאתה נמצא עכשיו... תמיד יש את האפשרות של פסילת תפקיד וכמו שכולנו יודעים ורואים מי שעושה בלאגן בסוף מקבל את מה שהוא מבקש אז תנסה בכל דרך לפסול תפקיד , להוציא להם פטורים למינהם ... אל תתיאש תהיה חזק ואולי אם תשנה גישה ותקבל את מה שאתה עושה עכשיו יהיה לך יותר קל כי 90% שחובש לא יחזירו אותך להיות... אני יודעת שאמרתי דברים קצת קשים אני מקווה שלא תפגע מהם.. שהיה המון בהצלחה
 

Zil20

New member
תקראי שוב......

אני לא הייתי חובש ..... הייתי טנקיסט שביקש להיות חובש ! ובסוף הם ראו את זה כאילו אני מבקש לא להיות טנקיסט לא משנה מה נותנים לי.
 

Shakiamun

New member
אולי...

תבקש סיכום ראיון עם מ"פ מפקדה..? תביע את רצונך הכן והאמיתי לחזור ולהיות לוחם...? הצבא רוצה לוחמים. רוצה מאוד מאוד. (שאלה קטנה: הייתה סיבה, חוץ ממה שפירטת, שבגללה המג"ד לא רוצה שתחזור למבצעיות?)
 

Zil20

New member
לך תדע , סתם מרגיז אותו כנראה

שביקשתי להיות חובש אז הוא עשה לי דווקא והוציא אותי בשביל להיות משהו אחר ולא חובש. כרגע לפלוגות המבצעיות לא חסרים טנקיסטים אבל בכל אופן כל החבר'ה מהמפקדה אומרים לי "כשהוא יצטרך אותך , הוא זה שיבקש ממך לחזור ולא להיפך" בגלל שכבר קרו מקרים כאלה רק שבזמנו כשהוא ביקש מחייל מפקדה שהיה טנקיסט לחזור הוא לא הסכים . אבל מה , אני לא מתכוון לחזור לגדוד אם הוא יהפוך אותי לאלחוטן ואעשה מאמצים אדירים להיות מדריך ולא אכפת לי שאני אאבד זכויות לוחם , את הגדוד שלי אני לא מוכן יותר לשרת.
 

Zil20

New member
אגב לגבי מה שאמרת

בחי"ר יש את העיקרון של THE MORE, THE MARRIER בשריון זה לא ככה , אם יש לפלוגות סד"כ מלא הן לא צריכות ספיירים בגלל זה אומרים שהמג"ד רודף אחרי הטנקיסטים לשעבר רק כשאין לו ברירה.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
Zil20 היקר,../images/Emo39.gif

שמענו את הסיפור שלך, ואת התחושות שנלוות אליו - הרבה כאב, תסכול ואכזבה קשה מהגדוד שבגד בך... לפעמים אנחנו שוללים דברים מהר, אבל אז מחליטים לתת להם צ'אנס ומגלים שטעינו. ואולי עם התפקיד החדש שלך, אתה עשוי לגלות שהשינוי שכפו עליך, הוא בעצם שינוי חיובי, שיכול להביא איתו ענין חדש, חברים חדשים.... אם בכל זאת אתה מרגיש שנעשה לך עוול, ואתה רוצה כתובת פורמלית שבה תוכל לברר את זכויותיך ואת האופציות האחרות שלך אתה יכול לנסות לבדוק זאת ב"קצין העיר" . אתה מוזמן להמשיך ולשתף אותנו להמשיך ולעדכן...
 

Zil20

New member
עכשיו זה עבר לדבר עוד יותר גרוע!

החליטו שאני אהיה קשר , ואני חזרתי ודרשתי להיות חובש ואפילו דיברתי עם החובש גדודי שהולך לברר מה לעשות . הם אמרו שיחזירו לי תשובה שבוע הבא, אני בכל מקרה מרגיש שאני ממש נופל מבחינה נפשית , מה לעזאזל עשיתי בחיים שלי שזה קורה לי? היה לי ניסיון התאבדות במשפחה , יחסים מעורערים בין ההורים ולמרות זאת לא יצאתי ערס מפגר ומתוסכל, לא הכתי ופגעתי באף אחד בחיים שלי , למדתי קשה וקיבלתי תעודת הצטיינות מראש העיר וממשרד החינוך , עזרתי לחברים כשהם היו במצוקה אז למה? למה קיבינימט? מה לעזאזל עשיתי שהחרא הזה מגיע לי ? לא מספיק שאני בקושי יוצא הבייתה , גם לעשות תפקיד שאני לא רוצה לעשות?! די כבר , נמאס לי מהצבא , אני רק הפכתי לרב"ט אתמול וכבר מרגיש שאני מציתי את זמני בצבא שלא מאפשר לי להתקדם הלאה.
 

Zil20

New member
אגב אני לא אוציא פרופיל נפשי

כי אני יודע מה החארות האלה עושים לכל המסכנים האלה שפשוט נמאס להם , דופקים אותם עוד יותר נפשית בכך שהם שמים אותם בחרא תפקידים . חבל חבל נורא , אני שהייתי ציוני בכל עצמותיי הפכתי לאדם שהמטרה העיקרית שלו היא לעזוב את הארץ .
 
למעלה