הסיי יאנגס. AL וNL

הסיי יאנגס. AL וNL

היום ב9 מכריזים. last minute prediction? AL קולון (ראו שרשור החדשות) NL קארפנטר...נראה לי בסוף הוא.
 
זה מה שהתלבטתי...

וויליס או קארפנטר. קולון אמרתי בטוח רק בגלל הדיווח ההוא. סנטנה גם מועמד וגם ריברה.
 
כהמצביע השלישי אני הראשון שהצביע

לפוהולס
למרות העונה המדהימה של ג'ונס.
 
הקולות:

Bartolo Colon today was named the American league Cy Young Award winner. Of course. Colon received 17 of the 28 first-place votes and was second on the other 11 ballots, finishing with 118 points. Mariano Rivera received eight first-place votes and was second with 68 points. Johan Santana, who should have won his second straight award, received three first-place votes and finished with 51 points. The voters just couldn't overlook the fact that Colon was credited with 21 victories. Santana beat him in ERA 2.87 to 3.48, and the Twins actually had a better record in Santana's starts than the Angels did in Colon's. Nov. 8 - 2:03 pm et החלקים האחרונים בכל הקטעים שאני מדביק פה הם רק הדעה של האתר. אבל הם צודקים
מגיע לסנטנה. הוא מוביל בAdjusted ERA+ (סטטיטיסטיקה מתוחכמת...ERA אבל אחרי שמסדרים את הבדלי הפארקים וכו'), Strikeouts/9IP, WHIP קולון היה בTOP 5 רק ב1 מהדברים האלו. אבל בגלל שלסנטנה רק 16 ניצחונות ולקולון 21...אז...
 
יותר מפורט:

2005 AL Cy Young Award Voting results ¬ Player, Club 1st 2nd 3rd Points Bartolo Colon, Angels 17 11 118 Mariano Rivera, Yankees 8 7 7 68 Johan Santana, Twins 3 8 12 51 Cliff Lee, Indians 2 2 8 Mark Buehrle, White Sox 5 5 Jon Garland, White Sox 1 1 Kevin Millwood, Indians 1 1 מהאתר של אנהיים.
 

clevelandrocks

New member
מצטער להשבית את השמחה

אבל לדעתי היה מגיע לסנטנה לזכות, למרות שאני מחבב את ברטולו (האינדיאני לשעבר). במחצית השניה של העונה יוהאן היה פשוט LIGHTS OUT, ברמה שאף פיצ'ר לא היה השנה (גם לא בNL). יש לי הרגשה שאם הוא לא היה זוכה שנה שעברה, הוא היה מקבל השנה, פשוט לא רצו לתת לו שנתיים רצוף.
 

Homer Simpson

New member
תשובה לכל מי שחושב שהגיע לסנטנה

קודם כל, אני הייתי בוחר בקולון. המטרה של פיצ'ר בסופו של דבר היא לנצח, ובזה היה לו יתרון עצום. חוץ מזה, היתרונות של סנטנה על קולון מצטמצמים כשמוציאים אותם מהאיצטדיון הביתי: לקולון ERA של 3.12, ו-BAA של 227., לסנטנה 2.93 ו-225. וזה עוד בלי לדבר על זה שהאיינג'לס הגיעו לפלייאוף. אבל בואו נלך לפי קו החשיבה שלכם: סנטנה זרק יותר טוב מקולון, ולכן מגיע לו. אם כך, למה לא לתת לריברה שזרק הרבה יותר טוב מסנטנה? ERA של 1.38 מול 2.88, BAA של 177. מול 210. הום-ראן בכל 39.5 אינינגים לעומת כל 10.5. עוד לא השתכנעתם? ראן אחד(!) (נדמה לי מהום-ראן שנוי במחלוקת, אבל אולי אני מתבלבל) ב-35 אינינגים בחוץ, ואקסטרה-בייס היט יחיד כל השנה ב-120 פעמים שזרק עם רץ בבסיסים. אה, כן וגם היאנקיס עלו לפלייאוף. אז לסיכום, אם הולכים לפי המוסכמות (פיצ'ר פותח, מספר נצחונות) אז קולון. אם הולכים לפי מי זרק הכי טוב אז ריברה. בשום צורה בעולם לא סנטנה.
 

clevelandrocks

New member
הולכים לפי פיצ'ר פותח שזרק הכי טוב

ריוורה, כבודו במקומו מונח, אבל לדעתי רליברים בכלל לא צריכים להיות מועמדים. אני חושב שאם היית שואל את המאמנים לפני הפלייאוף: איזה פיצ'ר היית רוצה שיפתח בשבילך בפלייאוף, הרוב המוחלט היה בוחר סנטנה.
 
מסכים עם ינון...

CY YOUNG זה הרי התואר לפיצ'ר הכי טוב. רילברים זוכים רק בשנים שלא היה סטארטרים ממש בולטים ושהעונה של הרילבר מצויינת. לריברה אכן הייתה עונה מצויינת אבל היו מתמודדים סטארטרים שזרקו מספיק טוב כדי לתת להם את התואר ולא לרילברים שזרקו יותר מ80 אינינגס.
 

Homer Simpson

New member
למה?

הרי גם אתה וגם ינון לא חלקתם על זה שריברה זרק השנה הכי טוב, ונראה לי שהתרומה שלו ליאנקיס לא היתה פחותה מזו של שני האחרים לקבוצותיהם. אז למה הוא לא נבחר, ו-6 בוחרים השאירו אותו מחוץ לשלושת הראשונים? רק בגלל מוסכמה היסטורית שלפיה הסיי נועד לפיצ'רים פותחים. ולמה סנטנה נבחר רק שלישי? נכון, רק בגלל איזו מוסכמה שלפיה פיצ'ר פותח עם כל-כך מעט נצחונות לא זוכה בסיי. לכן שוב, לסנטנה לא מגיע לא לפי המוסכמות ולא לפי ההגיון.
 
זה לא ממש קשור...

לתרומה לקבוצה...זה המספרים הכי טובים, הסטטיסטיקות. אין לי מושג למה מי שהצביע השאיר אותו מחוץ לשלוש הראשונים את זה באמת צריך לשאול אותם כי הגיע לו להיות שם. סנטנה זרק יותר אינינגס גם מקולון אז זה ממש מראה שהניצחונות זה לא אשמתו זה הקבוצה שלו.
 
בדיוק.

זה לא כמו MVP שהשחקן צריך לסחוב את הקבוצה שלו או להיות הכי חשוב לקבוצה שלו. פה מדובר בפיצ'ר הכי טוב. נקודה. חוץ מזה, הומר, אל תשווה בין ERA של רליבר לERA של סטארטר. ב-ח-י-י-ם.
 
למעלה