הסוף

אורנה1

New member
הסוף

המסך ירד ובו ההבנה שזהו, זה באמת נגמר. תמיד ציפיתי לא תארתי לעצמי שבאמת זה נגמר. אבל היום לאחר שבוע של דממה כן, יודעת, זה נגמר. זה קשה, המוח לא נותן מנוח חוזרת אל מה שהיה ונזכרת רוצה לשכוח אבל הלב ממאן. רוצה לכתוב לך עד כמה קשה לי אבל יודעת שאין טעם. רוצה שתדע עד כמה אני רוצה בך שוב אבל יודעת שאין שום תקווה. מה שהיה היה ומה שהיה נגמר. לא מבינה איך יכולת לשכוח לא מבינה איך נתת לכל מה שהיה להעלם כנראה שתמיד זה ישאר לא מובן בגדר תעלומה.
 

תבור

New member
תעלומה

אכן התנהגות אנושית תעלומה היא אבל יש תמיד אפשרות למפגש חדש ומהנה אהבתי
 
למעלה