הסדרי ראיה
הסדרי ראיה
כזכור, עזבתי את הבית עם ביתי התינוקת בעקבות התעללות של בעלי וחוסר הסכמתו ללכת לטיפול, והוחלט שנתגרש. בעלי ברח לחו"ל והשאיר אותי בארץ עם הילדה. הוא לא מגיע לדיונים בבית הדין ואחותו מגיעה במקומו. הוא (או משפחתו) לא מתקשר ולא מתעניין בילדה (בת 10 חודשים) כבר חודשיים. עכשיו הוא דורש הסדרי ראיה פעמיים בשבוע וכל שבת שניה. אני מרגישה שזה אמצעי לחץ שהוא מנסה להפעיל עלי, כי גם כשהיינו נשואים הוא לא גילה בה יותר מידי עניין, והיה מתעצבן כל פעם שבכתה וכו'. האם בית הדין יכול לאפשר לו לראות את הילדה בתדירות כה גבוהה?? האם כדאי לומר לביה"ד שזה סתם אמצעי לחץ??
הסדרי ראיה
כזכור, עזבתי את הבית עם ביתי התינוקת בעקבות התעללות של בעלי וחוסר הסכמתו ללכת לטיפול, והוחלט שנתגרש. בעלי ברח לחו"ל והשאיר אותי בארץ עם הילדה. הוא לא מגיע לדיונים בבית הדין ואחותו מגיעה במקומו. הוא (או משפחתו) לא מתקשר ולא מתעניין בילדה (בת 10 חודשים) כבר חודשיים. עכשיו הוא דורש הסדרי ראיה פעמיים בשבוע וכל שבת שניה. אני מרגישה שזה אמצעי לחץ שהוא מנסה להפעיל עלי, כי גם כשהיינו נשואים הוא לא גילה בה יותר מידי עניין, והיה מתעצבן כל פעם שבכתה וכו'. האם בית הדין יכול לאפשר לו לראות את הילדה בתדירות כה גבוהה?? האם כדאי לומר לביה"ד שזה סתם אמצעי לחץ??