הסדרי ראיה

מצב
הנושא נעול.

שואלת99

New member
הסדרי ראיה

הסדרי ראיה
כזכור, עזבתי את הבית עם ביתי התינוקת בעקבות התעללות של בעלי וחוסר הסכמתו ללכת לטיפול, והוחלט שנתגרש. בעלי ברח לחו"ל והשאיר אותי בארץ עם הילדה. הוא לא מגיע לדיונים בבית הדין ואחותו מגיעה במקומו. הוא (או משפחתו) לא מתקשר ולא מתעניין בילדה (בת 10 חודשים) כבר חודשיים. עכשיו הוא דורש הסדרי ראיה פעמיים בשבוע וכל שבת שניה. אני מרגישה שזה אמצעי לחץ שהוא מנסה להפעיל עלי, כי גם כשהיינו נשואים הוא לא גילה בה יותר מידי עניין, והיה מתעצבן כל פעם שבכתה וכו'. האם בית הדין יכול לאפשר לו לראות את הילדה בתדירות כה גבוהה?? האם כדאי לומר לביה"ד שזה סתם אמצעי לחץ??
 
תשובה

הסדרי ראיה
כזכור, עזבתי את הבית עם ביתי התינוקת בעקבות התעללות של בעלי וחוסר הסכמתו ללכת לטיפול, והוחלט שנתגרש. בעלי ברח לחו"ל והשאיר אותי בארץ עם הילדה. הוא לא מגיע לדיונים בבית הדין ואחותו מגיעה במקומו. הוא (או משפחתו) לא מתקשר ולא מתעניין בילדה (בת 10 חודשים) כבר חודשיים. עכשיו הוא דורש הסדרי ראיה פעמיים בשבוע וכל שבת שניה. אני מרגישה שזה אמצעי לחץ שהוא מנסה להפעיל עלי, כי גם כשהיינו נשואים הוא לא גילה בה יותר מידי עניין, והיה מתעצבן כל פעם שבכתה וכו'. האם בית הדין יכול לאפשר לו לראות את הילדה בתדירות כה גבוהה?? האם כדאי לומר לביה"ד שזה סתם אמצעי לחץ??
תשובה
קשה להאמין שביה"ד ימנע סדרי ראיה מהאב.
 

שואלת99

New member
לא ימנע, כמובן, אבל אולי סידורי

תשובה
קשה להאמין שביה"ד ימנע סדרי ראיה מהאב.
לא ימנע, כמובן, אבל אולי סידורי
ראיה קצת יותר סבירים. אחרי הכל הילדה ממש לא בראש מעייניו, אני מטפלת בה לבד כשהיא חולה, מחנכת אותה, דואגת לה להכל, והוא עזב אותה בארץ ואפילו לא מתקשר כדי לברר מה איתה. איזה סידורי ראיה מקובלים לגיל כזה (10 חוד')??
 
ההסדרים שצויינו אינם כה מרובים

תשובה
קשה להאמין שביה"ד ימנע סדרי ראיה מהאב.
ההסדרים שצויינו אינם כה מרובים
הם מועטים מאד. בגיל כזה הקשר צריך להיות יומיומי, או לפחות 5-6 ימים בשבוע ממה הוא ברח לחו"ל? מאיזו סיבה? האם יש מסוכנות מצידו כלפי התינוקת?
 

שואלת99

New member
הוא לא ברח לחו"ל בגלל חובות כספיים

ההסדרים שצויינו אינם כה מרובים
הם מועטים מאד. בגיל כזה הקשר צריך להיות יומיומי, או לפחות 5-6 ימים בשבוע ממה הוא ברח לחו"ל? מאיזו סיבה? האם יש מסוכנות מצידו כלפי התינוקת?
הוא לא ברח לחו"ל בגלל חובות כספיים
אם לזה אתה מתכוון. אני מניחה שהבריחה זה כדי להקשות עלי לקבל גט, וכדי שהוא לא יצטרך להופיע לבית הדין. לגבי מסוכנות לילדה: ניבולי פה כלפיה זה מסוכנות?
 
הסדרי ראיה של אב בחו"ל?

הוא לא ברח לחו"ל בגלל חובות כספיים
אם לזה אתה מתכוון. אני מניחה שהבריחה זה כדי להקשות עלי לקבל גט, וכדי שהוא לא יצטרך להופיע לבית הדין. לגבי מסוכנות לילדה: ניבולי פה כלפיה זה מסוכנות?
הסדרי ראיה של אב בחו"ל?
מה משנה מהם הסדרי הראיה? הרי הוא נמצא בחו"ל ואת והילדה בארץ.
 

שואלת99

New member
הוא העלה פתאום את הטענה של

הסדרי ראיה של אב בחו"ל?
מה משנה מהם הסדרי הראיה? הרי הוא נמצא בחו"ל ואת והילדה בארץ.
הוא העלה פתאום את הטענה של
הסדרי הראיה (דרך אחותו). לי אין מושג מתי הוא מתכוון לחזור לארץ, לכן אני מניחה שהוא מעלה את זה עכשיו כדי ללחוץ עלי בנושא הגט (לוותר על כספים שמגיעים לי וכו').
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה