הסבת מקצוע
במשך שנות תעסוקתי צברתי כ-13 שנות ניסיון כמזכירה במשרדי עורכי דין שונים.
בשלושת השנים האחרונות ניסיתי באופן עצמאי להסב מקצוע והפכתי לתמלילנית, עסקתי בתחום גם כשכירה וגם כעצמאית.
לצערי בשל בעיות בריאות שנובעות מהעיסוק (הקלדה מרובה) אני נאלצת לסגור את העסק, מה שגורם לי לחזור להיות מזכירה,
דבר שאני כבר ממש לא יכולה להכיל ! (אני נאלצת לחזור להיות שכירה כי אין לי הון כלשהו למימון עצמי).
במהלך שלושת השנים כהיותי עצמאית מעצם הצורך לשווק את עצמי נגעתי באופן עצמאי בעיצוב, גרפיקה, בניתי דף פייסבוק שבו הכנסתי לוגו שעיצבתי לבדי, בניתי אתר על בסיס תבנית קיימת כשאני מכניסה את העיצוב והתכנים לבדי. - נהניתי מאוד מהעשייה.
חשבתי בהסבת המקצוע על עיצוב שכולל בתוכו הבאה לדפוס (כרטיסי ביקור, הזמנות וכיוצ"ב), עיצוב אתרים ודפי נחיתה (שגם בזה נגעתי כהיותי עצמאית) ובנוסף חשבתי גם על נושא נוסף שהוא עריכת סרטים-סרטונים.
דבר נוסף שאוכל להוסיף שאין לי רתיעה מלמידה בסיסית של שפות תכנות שרלוונטיות לעיצוב אתרים (HTML וכד').
כפי שאני מכירה את עצמי, הצד החזק שלי באופן כללי הוא יותר הצד הטכני ובפרט כהיותי חיילת עסקתי בהלחמות בחיל הקשר. - לא מפחדת ממחשבים, לא מפחדת מטכנולוגיה.
השאלה שלי היא - אדם שאין לו נגיעה לעיצוב כלל ורוצה ללכת ללמוד עיצוב גרפי, כמה יצירתיות נדרשת ממנו בפועל בתפקיד? - האם התפקיד הוא טכני בעיקרו? האם ניתן לרכוש את ניסיון היצירתיות תוך כדי הלימודים או העבודה?
תודה.
במשך שנות תעסוקתי צברתי כ-13 שנות ניסיון כמזכירה במשרדי עורכי דין שונים.
בשלושת השנים האחרונות ניסיתי באופן עצמאי להסב מקצוע והפכתי לתמלילנית, עסקתי בתחום גם כשכירה וגם כעצמאית.
לצערי בשל בעיות בריאות שנובעות מהעיסוק (הקלדה מרובה) אני נאלצת לסגור את העסק, מה שגורם לי לחזור להיות מזכירה,
דבר שאני כבר ממש לא יכולה להכיל ! (אני נאלצת לחזור להיות שכירה כי אין לי הון כלשהו למימון עצמי).
במהלך שלושת השנים כהיותי עצמאית מעצם הצורך לשווק את עצמי נגעתי באופן עצמאי בעיצוב, גרפיקה, בניתי דף פייסבוק שבו הכנסתי לוגו שעיצבתי לבדי, בניתי אתר על בסיס תבנית קיימת כשאני מכניסה את העיצוב והתכנים לבדי. - נהניתי מאוד מהעשייה.
חשבתי בהסבת המקצוע על עיצוב שכולל בתוכו הבאה לדפוס (כרטיסי ביקור, הזמנות וכיוצ"ב), עיצוב אתרים ודפי נחיתה (שגם בזה נגעתי כהיותי עצמאית) ובנוסף חשבתי גם על נושא נוסף שהוא עריכת סרטים-סרטונים.
דבר נוסף שאוכל להוסיף שאין לי רתיעה מלמידה בסיסית של שפות תכנות שרלוונטיות לעיצוב אתרים (HTML וכד').
כפי שאני מכירה את עצמי, הצד החזק שלי באופן כללי הוא יותר הצד הטכני ובפרט כהיותי חיילת עסקתי בהלחמות בחיל הקשר. - לא מפחדת ממחשבים, לא מפחדת מטכנולוגיה.
השאלה שלי היא - אדם שאין לו נגיעה לעיצוב כלל ורוצה ללכת ללמוד עיצוב גרפי, כמה יצירתיות נדרשת ממנו בפועל בתפקיד? - האם התפקיד הוא טכני בעיקרו? האם ניתן לרכוש את ניסיון היצירתיות תוך כדי הלימודים או העבודה?
תודה.