לא היה ולא נברא.
הינה מאמר ממאמר של פורז: "מעמד הביניים נקלע למצוקה קשה * המסים עלו ורמת החיים ירדה, מספר ימי המילואים עלה וההכנסות ירדו * אימוץ המדיניות הכלכלית של `שינוי` יציל את הכלכלה, יוריד המסים ויחיה את היוזמה החופשית שכבות הביניים בישראל נקלעו למצוקה. שכירים רבים פוטרו, ורבים עובדים בשכר הרבה יותר נמוך משכרם הקודם. אצל העצמאים עסקים רבים קרסו, עסקים רבים עומדים על סף קריסה ועסקים רבים מפסידים כסף. בשנת 2000 עלה התוצר המקומי לנפש - דבר המעיד על רמת החיים - בלמעלה מ-4%, אך בשנים 2001-2002 הוא ירד ב-3% בכל שנה, דבר שהוריד את כולנו לרמת חיים של לפני שבע שנים! מי משתייך למעמד הביניים בישראל? כל מי שעובד/ת ומשלם/ת מס הכנסה, אפילו בשיעור נמוך - שייך למעמד הבינים. מעמד הביניים בישראל הוא גדול ורחב. הוא מונה את אלו ששירתו בצה"ל בסדיר ובמילואים ומשלמים מס הכנסה. להזכירכם, כמעט מחצית מאוכלוסיית המדינה אינה משלמת מס הכנסה, אם משום שאינה עובדת - כמו תלמידי הישיבות - ואם משום שהכנסתה אינה מגיעה לסף המס. נטל המס המוטל על מעמד הביניים בישראל אינו דומה לנטל מס בשום מדינה מערבית מפותחת אחרת. כבר בהכנסה נמוכה מאוד של 3,553 ש"ח לחודש, מגיעים יחד עם התשלומים לביטוח לאומי ולמס בריאות למס שולי של 40%. בהכנסה של 10,401 ש"ח לחודש, מגיעים למס שולי של 55%. החל מ 18,481 ש"ח לחודש, המס השולי מגיע לכ-60%. לכך מצטרפת ארנונה עירונית - גם למגורים וגם לעסקים - שהיא מס. הארנונה בישראל היא גבוהה ביותר, ואף-על-פי-כן אין קשר בין גובהה לבין השירותים שמקבלים מהעירייה. בנוסף, העיריות הן בזבזניות ולא יעילות. מי שמשלמים מסים גבוהים אלה בחריקת שיניים, שואלים בוודאי את עצמם האם זה מוצדק, האם באמת חייבת הממשלה לגבות כל-כך הרבה מסים, או שמא חלק גדול מהמסים הולך למטרות שאינן ראויות. שלא יהיה לכם כל ספק: הממשלה אכן מבזבזת את כספי המסים, ובנוסף - לו הייתה לה מדיניות אחרת, אפשר היה לשלם הרבה פחות מסים. " שינוי נלחמת למען שיוון זכויות לנשים יש לה 5 נשים ב17 המקומות הראשונים הראליים וזאת ללא שריונים ויצוג עודף למעשה על כל מפלגה אחרת. נשים שהם משכילות וליברליות . מעיקרי שינוי זכויות האישה אשה זכאית למימוש עצמי, להזדמנות שווה לגבי כל תפקיד ומשרה, כולל שכר שווה תמורת עבודה שווה. שיוויון הזכויות חייב לחול גם על הנשים החרדיות, שהן כיום הציבור הנשי המקופח ביותר. יבוטל כל חוק ונוהל הפוגע בשוויון האישה מטעמים הילכתיים. יש להלחם נגד האלימות במשפחה, ניצול מיני של נשים וילדים ונגד הטרדה מינית. שינוי הציעה חוק יסוד לפיו כל תקנה או חוק המפלה לרעה נשים בטל ומבוטל. שינוי נלחמה למען הקהילה והציעה לא מעט יוזמות חוק להיטיב איתם אתה מומזן לפורום גאוה ולקרא את דברי שם שמתמודדים עם הותצעת הדברים מהקשרם והשקרים שמרצ והעבודה מפיצים בלי בושה. איננו שונאים איש אנחנו מתנגדים לכפיה הדתית ורוצים שכמו האזרחים החילונים המסורתיים והדתיים כך גם החרדים יעבוד לפרנסתם וישרתו בצבא ויהיו חלק מהחברה בישראל (מי ששונא ההפך לא היה רוצה בשילוב.)