הסבירו עצמכם

peregin

New member
הסבירו עצמכם

ובבקשה כרגע בואו נתמקד בכם, כי הטחינת מים בפורום הזה לא תיאמן.. בבקשה תסבירו את המירה של אברהם פורז בקשר להיותה של שינוי מפלגה קפיטליסטית שדואגת רק לעשירים ומי שזה לא מוצא חן בעינו שלא יצביע שינוי זה מוצא חן בעינכם? ומה בדבר האמירות על נשים, קהילה הומו-לסבית, שנאת חרדים לשמה (ולא רק כפיה דתית.. אלא פשוט שנאה טהורה של מגזר שלם) האם שינוי באמת כזאת? בבקשה, תכתבו הודעת התגוננות ולא בסגנון הדרך הכי טובה להתגונן היא להתקיף - רק תסבירו את עצמכם.. אם זה לא קשה מידי..
 

ronen1981

New member
לא היה ולא נברא.

הינה מאמר ממאמר של פורז: "מעמד הביניים נקלע למצוקה קשה * המסים עלו ורמת החיים ירדה, מספר ימי המילואים עלה וההכנסות ירדו * אימוץ המדיניות הכלכלית של `שינוי` יציל את הכלכלה, יוריד המסים ויחיה את היוזמה החופשית שכבות הביניים בישראל נקלעו למצוקה. שכירים רבים פוטרו, ורבים עובדים בשכר הרבה יותר נמוך משכרם הקודם. אצל העצמאים עסקים רבים קרסו, עסקים רבים עומדים על סף קריסה ועסקים רבים מפסידים כסף. בשנת 2000 עלה התוצר המקומי לנפש - דבר המעיד על רמת החיים - בלמעלה מ-4%, אך בשנים 2001-2002 הוא ירד ב-3% בכל שנה, דבר שהוריד את כולנו לרמת חיים של לפני שבע שנים! מי משתייך למעמד הביניים בישראל? כל מי שעובד/ת ומשלם/ת מס הכנסה, אפילו בשיעור נמוך - שייך למעמד הבינים. מעמד הביניים בישראל הוא גדול ורחב. הוא מונה את אלו ששירתו בצה"ל בסדיר ובמילואים ומשלמים מס הכנסה. להזכירכם, כמעט מחצית מאוכלוסיית המדינה אינה משלמת מס הכנסה, אם משום שאינה עובדת - כמו תלמידי הישיבות - ואם משום שהכנסתה אינה מגיעה לסף המס. נטל המס המוטל על מעמד הביניים בישראל אינו דומה לנטל מס בשום מדינה מערבית מפותחת אחרת. כבר בהכנסה נמוכה מאוד של 3,553 ש"ח לחודש, מגיעים יחד עם התשלומים לביטוח לאומי ולמס בריאות למס שולי של 40%. בהכנסה של 10,401 ש"ח לחודש, מגיעים למס שולי של 55%. החל מ 18,481 ש"ח לחודש, המס השולי מגיע לכ-60%. לכך מצטרפת ארנונה עירונית - גם למגורים וגם לעסקים - שהיא מס. הארנונה בישראל היא גבוהה ביותר, ואף-על-פי-כן אין קשר בין גובהה לבין השירותים שמקבלים מהעירייה. בנוסף, העיריות הן בזבזניות ולא יעילות. מי שמשלמים מסים גבוהים אלה בחריקת שיניים, שואלים בוודאי את עצמם האם זה מוצדק, האם באמת חייבת הממשלה לגבות כל-כך הרבה מסים, או שמא חלק גדול מהמסים הולך למטרות שאינן ראויות. שלא יהיה לכם כל ספק: הממשלה אכן מבזבזת את כספי המסים, ובנוסף - לו הייתה לה מדיניות אחרת, אפשר היה לשלם הרבה פחות מסים. " שינוי נלחמת למען שיוון זכויות לנשים יש לה 5 נשים ב17 המקומות הראשונים הראליים וזאת ללא שריונים ויצוג עודף למעשה על כל מפלגה אחרת. נשים שהם משכילות וליברליות . מעיקרי שינוי זכויות האישה אשה זכאית למימוש עצמי, להזדמנות שווה לגבי כל תפקיד ומשרה, כולל שכר שווה תמורת עבודה שווה. שיוויון הזכויות חייב לחול גם על הנשים החרדיות, שהן כיום הציבור הנשי המקופח ביותר. יבוטל כל חוק ונוהל הפוגע בשוויון האישה מטעמים הילכתיים. יש להלחם נגד האלימות במשפחה, ניצול מיני של נשים וילדים ונגד הטרדה מינית. שינוי הציעה חוק יסוד לפיו כל תקנה או חוק המפלה לרעה נשים בטל ומבוטל. שינוי נלחמה למען הקהילה והציעה לא מעט יוזמות חוק להיטיב איתם אתה מומזן לפורום גאוה ולקרא את דברי שם שמתמודדים עם הותצעת הדברים מהקשרם והשקרים שמרצ והעבודה מפיצים בלי בושה. איננו שונאים איש אנחנו מתנגדים לכפיה הדתית ורוצים שכמו האזרחים החילונים המסורתיים והדתיים כך גם החרדים יעבוד לפרנסתם וישרתו בצבא ויהיו חלק מהחברה בישראל (מי ששונא ההפך לא היה רוצה בשילוב.)
 

peregin

New member
נורא קל לדבר נכון? איפה העשייה?

איפוא?? זה נורא נוח להגיד, אנחנו תומכים בזה ובזה ובזה - תן תעודות.. מה עשיתם למען העקרונות שלכם (או יותר נכון, אשר בעדם אתם מדברים) בשטח?
 

ronen1981

New member
בבקשה.

התנועה לאיכות השילטון בחרה ביהודית נאות כאבירת איכות השלטון ציטוט מהאתר הרשמי שלה "בקטגורית הרשות המחוקקת לחה"כ פרופסור יהודית נאות בהוקרה על תרומה לחיזוק שלטון החוק, על יוזמת חקיקה פוריה, על עבודה מקצועית בועדות הכנסת, על דוגמא לחריצות של נבחר ציבור, הן במישור המוניצפלי והן בבית המחוקקים הישראלי. " אברהם פורז ח"כ מהמוערכים ביותר בכנסת על פעילותו הפרלמנטרית ועל הצעות החוק הרבות שלו במדינת ישראל של היום יש עשרות חוקים שהם התחילו דרכם כהצעות חוק שלו. שינוי הציעה כ 140 הצעות חוק שדואגים ועוסקים בנושאים השונים במצע שלה דאגה לסטודנטים לחילים למעמד הביניים לנכים,שמירה על איכות הסביבה ,חינוך דת ומדינה ועוד... 33 מהצעות החוק שלנו עברו ואושרו ועוד 45 מהצעות חוק שלנו בשלבי חקיקה שונים עברו קריאה טרומית או ראשונה ושינוי חזקה תפעל להשלמת החקיקה שלהם. האם אתה מעוניין בשינוי לטובה??? אם כן אז הצבע "יש", כי שינוי חזקה בממשלה היא שתביא את השינוי לטובה. מדיני וביטחוני: שינוי איננה רואה בערפאת כפרטנר לשלום ובעד ניהול מו"מ עם חוגים פלסטינים מתונים. שינוי רואה בהפסקת הטרור כתנאי בל יעבור לכל התקדמות במו"מ המדיני ותמכה בפועל בפעילות הסיקול הממוקד כנגד טרוריסטים. שינוי סוברת כי יש לפנות את המאחזים הבלתי חוקיים לאלתר. שינוי מחייבת את הקמת גדר הפרדה שתשמש מגן חלקי מפני חדירות של מחבלים. במסגרת הסכם שלום ישראל תצטרך לפנות גם את ההתנחלויות הפזורות בלב האוכלוסייה הפלסטינית,אולם ישראל לא תפנה את גושי ההתנחלויות שיכללו בתחומי מדינת ישראל. (ראה מצע התנועה בנושא זה.) בנושא הכלכלי, שינוי בעד הפחתת המסים,הפחתת המסים תשחרר כספים להשקעה,שתניע מחדש את גלגלי המשק ותספק תעסוקה למובטלים . אנו חושבים שצריך להחיש את קצב ההפרטות ולהוציא את המדינה ממעורבותה הגדולה בתחום העסקי. אנחנו בדעה שישראל צריכה להשתלב ,במסגרת הגלובליזציה ,בכלכלה המערבית. אנחנו תומכים ללא סייג ביוזמה החופשית, בפיתוח המדעי והטכנולוגי ובתעשיות המתוחכמות. תפקיד המדינה בחיי המשק הוא להשקיע בתשתיות דבר שיעודד צמיחה. חינוך: המדינה חייבת לחתור למתן חינוך חינם מהגן לאוניברסיטה .חינוך צריך לפתח ערכים הומניים,דמוקרטיים,ליברלים ופלורליסטים. יש להטמיע בכל זרמי החינוך תוכנית ליבה כבסיס דעת וחינוך שמטרותיה שילוב היחיד האוטונומי בחברה עתירת ידע,וחינוך למחויבות אישית,חברתית ולאומית-ציונית.שינוי חותרת לשוויון הזדמנויות בחינוך לצמצום הפערים ולקידום כל תלמיד לפי כישוריו.יש להפנות משאבים עדיפים בכוח אדם ובתקצוב לפריפריה ולשכבות החלשות. משרד החינוך לא יסבסד מוסדות חינוך שאינם מלמדים ציונות אזרחות מתימטיקה,מדעים ואנגלית. שינוי רואה בחינוך הגבוה בסיס לקידומה המדעי והטכנולוגי של המדינה. הצעת חוק השאלת ספרי לימוד -עד היום כרעו הורי התלמידים תחת הנטל הכספי הכבד של רכישת ספרי לימוד בעלות שנתית של מאות שקלים לכל ילד . לפי החוק החדש ינהיגו כל בתי הספר בישראל שההורים בהם יחפצו בכך,השאלה של ספרי לימוד ,בהשקעה ראשונית של המדינה ,כשההורים ישלמו רק אגרת שאילה נמוכה . הצעת החוק עברה בקריאה שניה ושלישית והונהג בכמאה בתי ספר בשנת הלימודים תשס"א. תוך שנים בודדות הוא יונהג בכל בתי הספר בישראל . הצעת חוק מס הכנסה) תיקון- פטור על הכנסה מהשכרת גן ילדים:( לפני כשנה, החליטה ועדת הכספים לפטור ממס הכנסה רק השכרת דירות למטרת מגורים. כתוצאה מכך, בעלי דירות שבעבר השכירו אותן לגני ילדים, החלו לתבוע את פינוי הדירות. כיוון שגני ילדים ממוקמים באזורי מגורים, על מנת למנוע פינוי וסגירת גני ילדים, ההצעה אומרת שהפטור יחול גם על גני ילדים. ההצעה הונחה על שולחן הכנסת. הצעת חוק מתן נקודות זיכוי למשכנתאות בגין לימודים אקדמיים: קובעת הסדר חדש וצודק בחלוקת הכספים הניתנים לזכאים כהלוואות ומענקים, בחוק הלוואות דיור. מעניקה משקל משמעותי ללימודים אקדמיים, ואף מעלה את משקלו של השירות הצבאי כקריטריון לזכאות. ההצעה הונחה על שולחן הכנסת הצעת חוק הנחה מארנונה לסטודנטים: הנחה של-50% בתשלומי ארנונה לסטודנטים הלומדים לתואר ראשון. ההצעה עברה בקריאה ראשונה. הצעת חוק לתיקון פקודת מס הכנסה) זיכוי לסטודנט:( לפי חוק זה, כל סטודנט שעובד ובו בזמן לומד במוסד להשכלה גבוהה, יקבל זיכוי במס הכנסה בסך שכר הלימוד בשנה השוטפת. זיכוי זה יקבלו הסטודנטים במשך כל שנות לימודיהם לתואר ראשון. מטרת החוק לעזור לסטודנטים שנאלצים לעבוד בתקופת לימודיהם במשרה מלאה, כדי להתפרנס ולממן את לימודיהם באופן עצמאי. החוק המוצע בא להחזיר לסטודנטים הטבה- פטור מלא ממס הכנסה- שנלקחה מהם בשנת.1989 החוק עבר בקריאה טרומית והועבר לוועדת הכנסת. שוויון זכויות: שינוי שמה לה למטרה להאבק למען שוויון זכויות בישראל והיחידה שהייתה נאמנה לבוחריה בהבטחותיה ,שינוי על כל חברי סיעת התנגדה לחוק ההשתמטות המכונה חוק טל ואף הגישה עתירה לבג"ץ לבטלו. שינוי הציעה הצעת חוק להשוואת קצבאות הילדים: מציעה להשוות בין קצבאות הילד הראשון והשני לילדים הבאים. ההצעה נפלה בקריאה טרומית, והונחה שוב על שולחן הכנסת. המצב כיום היינו בלתי הגיוני קצבת הילדים עבור הילד הראשון והשני עומדת על כ170 ש"ח בעוד שבעבור הילד החמישי ומעלה הקצבה עומדת על כ800 ש"ח. אתה מוזמן לקרא את מצע שינוי להכרות עם השקפת בשאר הנקודות המטרידות אותך ולקרא באתר האינטרנט שלה את הצעות החוק השונות של ח"כ מטעמה. יש שינוי לשם הכלכלה החברה ואזרחי המדינה
 

meirkl

New member
לא נמאס לכם?

גמרתם לתקן את מרצ? יוסי שריד כבר התפטר? ריד מיי ליפס ורצים לשבת עם ש"ס? זורקים את יואב קריים ואת עוזי אבן ומשתילים את ביילים ודיין זורקים את הנציג הערבי ומקדמים יהודי ממש טהורים אתם. ולשקר ולהשמיץ - חופשי וכמה שיותר. שכחתם אולי שהיריב שלכם זה ש"ס? ולא שינוי? הפכתם למפלגה מגעילה. לכו לדאוג לפלשתינאים האחים שלכם.
 
למעלה