הנשיקה

מפ33יצה

New member
הנשיקה

מוזיקה שקטה, שמתנגנת חודרת ללב .. אתה מביט עמוק לתוך עיניי ומתקרב אלי בצעדים קטנים, והלב הלב שלי פועם בחזקה מרעיד את השקט מסביב אתה ניגש, אוחז, מביט בי בעדינות ופניך- מתקרובות אלי באיטיות שפתיך- כמעט נוגעות בשלי. אני מפסקת אותן, אתה נוגע לא נוגע בי. לשון קטנה נשלחת החוצה ואתה תופס אותה, נושך אותה קלות בין שיניך נוגע בה בעדינות עם לשונך חוקרים אחד את השני, חודרים ומתגוששים. שפתיך בתשוקה נצמדות לשלי ומתנשקים... בלהט שגובר שמזרים את הדם שמחדד את החושים ומשכיח הכל לרגע.. ואני איתך חושקת בך ובנשיקה קטנה, אומרת לך - קח אותי
 

yeuda tsvi

New member
אין אין..

את תמיד מפציצה בת כמה את בכלל?הייתי מאוד רוצה להיות חבר שלך:)נו בטח יש לך חבר או שודאי לא תרצי להכיר אותי אני בלי בטחון עצמי וכל זה נו הלואי ...
 
למעלה