הנר.......

הנר.......

הנר מן חפץ הוא. לאור היום לא רב בו השימוש. אבל עם רדת ערב , למשל, תרבינה הגברות פתאום להזדקק לשרותיו. הן נחפזות,דורשות אחריו, מצאו, תתפוסנה בו ביד. ועת ניצב הוא במעומד. בחור נכנסנה הן אותו מיד. ושם, אבוי, ימצא מותו. הוא אחריו יותיר בפנים. קריש סמיך.לבן ,חמים.
 

*יערית

New member
זה רק אני או שנדמה לי.....

למה התכוון המשורר בשירו על הנר? אני חולהההההההההה על נרות אספנית נרות שכמותי....ואצלי הם חיים לא מתים.. אז פרט ונמק אם אפשר בבקשה.
 
יעריתוש באמת

זה רק אצלך בראש
ואני לתומי חשבתי שאת מסתפקת בנר אחד
 

*יערית

New member
זה בראש שלי..וזה רק נדמה לי......

אני אסתפק בנר אחד???????? נראה לך? הבית שלי מוצף מזה.....אבל את מתכוונת לשמש.. כן אני מסתפקת בהחלט בשמש אחד שלא דולק רק בחנוכה
 
שמש שדולק ודולק....

אכן שמש טוב שדולק ולא רק בחנוכה בהחלט מספיק. שמש שהלהבה תבער בו כאש התמיד. שמש שהרוח לא תוכל לו. שמש שהרוח לא תקח אותו למחוזות אחרים. שמש שהחלב שלו עשוי מחומר בעירה איכותי. כי זאת יש לדעת. שמש שכבתה אישו. גם המכבים לא יצליחו להבעירו. יערית אני מקווה שאינך צריכה הסברים ופרוט. ואם כן אז בשמחה.
 
היי יערית

הנר הוא אולי הדוגמא הבולטת לנתינה מוחלטת. תנסי לצאת מתקופת החשמל, וחישבי על הימים שהנר היה מקור האור היחיד. וכאן עם הנר יש תופעה מעניינת. בזמן שהנר דולק, וכולם נהנים מהאור. בדיוק בו בזמן, הנר בתהליך של גסיסה עד מוות. הוא נותן אור לכולם.והמחיר שהוא משלם הוא מוות. ובעניין זה יעשה כל אחד אנלוגיות. למצבים שונים.התנהגות של אנשים ואפילו של איברים.
 

*יערית

New member
חופשי

הבנתי את כוונתך.... אני מקווה שאין לך הזדהות עם הנר כי נתינה מהסוג הזו היא נתינה בילתי נורמאלית! תודה על ההסבר
 

amigor

New member
חופשי יש לזה המשך, לא!

הוא לא נושם עובד קשה במחנק בתוך חשכה .. רטוב עטוף זיעה וכן הלאה לא זוכר את המילים, צריך לחפש את מילות השיר עמי
 
היי עמי..

אני לא מכיר המשך. אנסה לחפש. אבל אני חושב שזה די ממצה. אם כי בהחלט ניתן לפתח זאת עוד ועוד.
 
למעלה