הנקה לא סדירה

הנקה לא סדירה

שלום

בתי בת החודש יונקת מצויין ולא היו בעיות עד כה.( עלתה 1.2 קילו מאז הלידה...)
בימים האחרונים היא יונקת אבל רק חלק מהארוחה , היא עוצרת באמצע ומתחילה לבכות כנראה בגלל גזים
אבל אחרי שהיא מוציאה גרעפס היא לא מוכנה להמשיך לינוק,
ואחרי כמה זמן היא נרדמת ומתעוררת כעבור שעה לכל היותר ורוצה לאכול...

עד עכשיו היא ינקה ארוחות מלאות וישנה אחריהן 3 שעות ויותר
וכדאי שאציין שאני מפוצצת בחלב ולא הייתה אף פעם בעיה עם אספקה.
הדפוס הזה של חצי יניקה וחלק משינה מפריע מאוד, ..מה אני יכולה לעשות כדי לחזור לשגרה???
 
הנקה לא סדירה

שלום לך,

שמחה שההנקה עד כה הולכת טוב, ורואים לפי העלייה במשקל שאכן את מייצרת חלב בכמות המתאימה שמספקת לבתך.
במהלך ההנקה דפוס היניקה משתנה, יכול להיות בשל מס' גורמים ובדרכים שונות. מה שאת מתארת יכול לנבוע אכן מגזים, יכול להיות שמדובר על קפיצת גדילה - תקופה בה היונק יונק בתדירות גבוהה יותר במטרה לאותת לגופך לייצר כמויות גדולות יותר של חלב. סביב גיל שלושה שבועות-חודש תיתכן קפיצת גדילה. קפיצת גדילה נמשכת לרוב בין 24-48 שעות.
המשיכי להניק אותה לפי דרישה וכך למעשה תייצרי לה את הכמויות הנדרשות לצרכים שלה.

המשיכי כך, בהצלחה!
 
למעלה