הנקה לא סדירה
שלום
בתי בת החודש יונקת מצויין ולא היו בעיות עד כה.( עלתה 1.2 קילו מאז הלידה...)
בימים האחרונים היא יונקת אבל רק חלק מהארוחה , היא עוצרת באמצע ומתחילה לבכות כנראה בגלל גזים
אבל אחרי שהיא מוציאה גרעפס היא לא מוכנה להמשיך לינוק,
ואחרי כמה זמן היא נרדמת ומתעוררת כעבור שעה לכל היותר ורוצה לאכול...
עד עכשיו היא ינקה ארוחות מלאות וישנה אחריהן 3 שעות ויותר
וכדאי שאציין שאני מפוצצת בחלב ולא הייתה אף פעם בעיה עם אספקה.
הדפוס הזה של חצי יניקה וחלק משינה מפריע מאוד, ..מה אני יכולה לעשות כדי לחזור לשגרה???
שלום
בתי בת החודש יונקת מצויין ולא היו בעיות עד כה.( עלתה 1.2 קילו מאז הלידה...)
בימים האחרונים היא יונקת אבל רק חלק מהארוחה , היא עוצרת באמצע ומתחילה לבכות כנראה בגלל גזים
אבל אחרי שהיא מוציאה גרעפס היא לא מוכנה להמשיך לינוק,
ואחרי כמה זמן היא נרדמת ומתעוררת כעבור שעה לכל היותר ורוצה לאכול...
עד עכשיו היא ינקה ארוחות מלאות וישנה אחריהן 3 שעות ויותר
וכדאי שאציין שאני מפוצצת בחלב ולא הייתה אף פעם בעיה עם אספקה.
הדפוס הזה של חצי יניקה וחלק משינה מפריע מאוד, ..מה אני יכולה לעשות כדי לחזור לשגרה???